Isabell
Po tom co se stalo v autě jsme spolu seděli na pohovce a smáli se u jedne komedie. Ani jeden z nás to neřešil, mě sice furt pohrával na tváři úškleb ,ale to Justin ignoroval.Vím že to nenechá jen tak. A tak trochu nevím co plánuje a vůbec se mi to nelíbí. Nemůžu totiž říct, že to co se stalo v autě jsem plánovala.
Jasně, chtěla jsem ho trošku podusit ale nemělo to dojít zas takhle daleko. Příště by to mohlo skončit úplně jinak, protože jeho doteky mě dovádějí k šílenství. U nikoho jiného ne, jen u něj. Trošku mě to děsí protože on je moje slabina. Kdyby se dotkli jeho rty mých tak bych se neodtáhla a nechala tomu jiný konec. Bylo to jediné štěstí ačkoli jsem měla na mále.
Snad mu nedojde co se mnou dělá, protože já vím co s ním dělám já. Moje doteky a rty. Miluju to jak ho doháním k šílenství a jak chce víc. Jak chce cítit moje rty a moje tělo na tom jeho. Jediný problém je, že to všechno je oboustrané. Je to jako prokletí. Nemůžeš přestat a chceš víc. Jediný dá se říct že štěstí je to, že to cítíme jen spolu. Ne se všemi které pozvem do postele.
Když skončil film tak jsme si s Justinem objednali pizzu. Poté co jsme ji dojedli jsme seděli naproti sobě. "Budu muset jet" šeptl. "Můžeš tu přespat" navrhla jsem. "To se nedá odmítnout" řekl když vytahoval telefon.
Začal rychle ťukat do telefonu pak odeslal zprávu a mobil si dal do kapsy. "Půjdeme nahoru ne?" Řekl. Kývla jsem a zvedla se. Vypla jsem televizi a otočila se abych vyšla nahoru.
Narazila jsem do Justina. Zvedla jsem hlavu a podívala se mu do očí. Cítila jsem jeho horký dech a a dlaně které mi jezdili po zádech.
Hlavně nic nezkoušej, nevím jestli bych zvládla přestat. Pomyslela jsem si v duchu.
Rukama sjel až na zadek za který si mě vyhoupl do náruče. Šel se mnou po schodech nahoru. Nic neudělal jen mě dál nesl. Nějak otevřel dveře od pokoje které pak zabouchl nohou.
Položil mě na postel a sundal si triko. Pak se nadklonil nademě. Jednou rukou se opíral aby mě nezalehl a druhou mi rozepínal kraťasy které pak zahodil někam do rohu pokoje. Vyhrnul mi triko a dával mi něžně polibky na břicho.
Dech mi stěžkl protože jsem nevěděla co od něj očekávat po tom co jsem mu udělala. Dívala jsem se mu do očí a rozhodla se že taky něco udělám. Začala jsem mu rozepínat pásek a zip. Stáhla jsem mu kalhoty dolů které on skopnul. Rukama jsem mu jezdila po ramenou a zádech.
On mi postupně vyhrnoval tričko víš a pokaždé mě políbil na odhalenou pokožku. Otřela jsem se o jeho rozkrok a on mi zavzdychal na pokožce. Ruce mi dal nahoru a přetáhl mi tilko přes hlavu.
Projel mě pohledem a ušklíbl se. Něco tu nesedí. On něco chystá. Bliklo mi hlavou. Rukama sjel přes moje ruce k prsům kde jel až extrémně pomalu a užíval si to až sjel na moje břicho.
Podíval se mi do očí a na jeho tváří hrál zlomyslný úsměv. Než jsem stihla se zvednout, utéct nebo jakkoliv zareagovat tak mě začal lehtat. Začala jsem pištět a různě se kroutit. Smála jsem se a svíjela se aby mě nechal.
"Dost, dost" řekla jsem skrz smích. Justin ale pokroutil hlavou a dál mě lechtal. "Udělám cokoli, přestaň" řekla jsem na tož on přestal. Vydychavala jsem a dívala se na něj.
"Tak mě polib" řekl po chvíli. Ruku jsem mu zamotala do vlasů a nadzvedla se k němu blíž. Dala jsem mu něžný polibek na bradu a on zavrčel. Ruce mi dal na břicho po kterém předjížděl.
"Vždy si dělala všechno po svým."řekl. Uškrnula jsem se. "Naučím tě jak je to správně, tudíž po mém, věř mi že je to lepší," šeptl mi má rtech než je spojil.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...