Isabell
Jestli jste zvědaví, co se včera odehrálo, tak můžete být v klidu. Krom těch našich hrátek jsme nikam dál nedošli a ani to zatím nemáme v plánu.Justin nějakou tu chvíli věnoval mému krku. Pak jsme se oba dva oblékli. On mě políbil na tvář a odjel domů. Nic víc, nic míň.
Přišla mi nová zpráva od Justina. Usmála jsem se a to jsem jí ani neotevřela.
J:Už mám pro tebe ty díly, můžeš přijet. Kluci jsou pryč, tak bude klid a ty budeš ještě chvíli v tajnosti:*
I:Konečně!:3 Moje autíčko už čeká, jsem u tebe za 30 minut.
J: Co takhle děkuju?-__-
I:Včerejšek ti nestačil zlato?
J:Už mlčím..Zasmála jsem se a šla rychle do sprchy. Když jsem už byla suchá tak jsem na sebe hodila spodní prádlo a upravila si vlasy. Sepla jsem si je do vysokého copu. Přejela oči řasenkou a vydala se ke skříni. Vyndala jsem si šedivé triko s bílým číslem 1 a vzala si bílé kraťasy. Obula jsem si šedivé converksy a vzala si sluneční brýle. Naskočila jsem do auta a jela za Justinem.
Když jsem přijel tak mi otevřel dveře a šel se mnou do garáže. "Všechny díly jsem ti dal jsem" ukázal do rohu. "Věci budeš mít tady, kdyby něco tak mi řekni.To je všechno" řekl. Líbl mě na tvář a odešel pryč.
Rozhodla jsem se že nejdřív moje auto trochu očistím. Takže jsem vzala hadr a začala na hrubo otírat. Až budu mít všechno opravené tak to vyleštím úplně dokonale aby se všechno lesklo. Šla jsem si pustit radio.
Vytáhla jsem auto víš abych se pod něj vešla i s nářadím. Vzala jsem si něco jako 'opravářský skate', podložku s kolečkami na kterou si lehnu. Popadla jsem věci co budu potřebovat a zajela pod auto.Pobrukovala jsem si melodii kterou hráli v rádiu. Dál jsem opravovala podvozek mého auta. Někdy jsem musela si vzít jiné nářadí nebo použít hrubou sílu, ale strašně mě to bavilo. Zpívala jsem písničku která hrála v rádiu když mě někdo za nohy vytáhl ven.
"Kruci Justine!" Vyjekla jsem na něj. "Nemám nic proti aby jsi tady opravovala svoje auto, ale jsi tu skoro 6 hodin!" Řekl. Wau. Neměla jsem tušení jak dlouho jsem tu byla a je mi to jedno.
"Zlato" řekl Juss a postavil mě na nohy. "Buď si tu jak dlouho chceš, přijď zítra a buď tu klidně do večera ale za prvé, nic si nejedla a za druhé, kluci se vrátí za 10 minut." řekl.
Povzdechla jsme si. "Nemůžeš to věčně protahovat" řekla jsem a šla si umýt ruce a obličej. Otočila jsem se a narazila do Justina. "Já vím, jen ještě chvíli." udělal na mě pupy eyes. Kývla jsem a objala ho.
Vyprovodil mě k autu, seděla jsem na místě řidiče a svírala volant. On stal u mých dveřích, ruce opřené o vršek auta a skrz otevřené okýnko se na mě díval. "Máš to u mě" řekl. Našpulila jsem pusu. On se naklonil a políbil mě. V tu chvíli jsme oba slyšeli auto. Justin se odtáhl a já dupla na plyn. V zpětném zrcátku jsem viděla Justina s úšklebkem na rtech a dva jeho kamarády. Tai tam nebyl, kdyby ano, už ví že jsem tu.
Justin
Políbil jsem ji na rty a odtáhl jsem se od ní když jsem slyšel jiné auta. Izz šlápla na plyn a odjela. S úšklebkem na rtech jsem se otočil. Stál tam Tim a Roy. "To byla ona?" Zeptal se mě Roy. Kývl jsem. "Má dobrý vkus na auta" zkonstatoval. Znovu jsem kývl a šel spolu s nima do obýváku."Jako ona tu byla a ty si mi to neřekl. Mohl jsem se seznámit! S mým šarmem by byla hračka se s ní domluvit na tu sprchu" řekl. Zasmál jsem se. To určitě Time. "Až jindy, třeba tak za 2 týdny" uchechtl jsem se. Roy a Tim se zasekli.
"Co je?" Povytahl jsem obočí. "Řekl si 2 týdny?" Optal se Roy. Kývl jsem. "Woow. Ty plánuješ s ní zůstat?!" Vykřikl a otevřel pusu. "Až za 2 týdny? No to si děláš srandu?!" Vyhrkl Tim a nebral skutečnost na kterou chtěl dát Roy důraz. Dostal pohlavek. "Ty blbe, on s ní plánuje zůstat další 2 týdny, chápeš to!?" Křikl. "No jo" řekl Tim a spadl na sedačku. "Musím si dát pivo" S tím odešel Roy do kuchyně, přesněji k lednici.
Kluci už neřešili nic ohledně mě a pro ně neznáme slečně. Byl jsem rád že mlčí, protože by z nich vypadlo něco geniálního. S Izz nechodím a nikdy jsme spolu nechodili, ale vysvětlovat to někomu nemá smysl. Stejně tak jako fakt, že jsme spolu nespali od té doby co před rokem a půl zmizela. Když tedy nebereme to že mě udělala. Ale to se nebere, takže nic.
Po hodině přijel Tai a Marco. Marco je něco jako šéf, ale většinou na to kašlem, jen když jde o nějakou akci. Je to v pohodě chlap takže nemám nic proti. "Čau lidi, potřebuju pár věcí" řekl Marco když si sedl do křesla. S Taiem jsme se pozdravili kyvnutím hlavy a svou pozornost jsem věnoval Marcovi.
"Takže potřebuju aby jste vy tři šli se mnou do skladu, máme tam pár věcí na vyřízení, pojedeme dvěma autama přesně za hodinu. Jinak Justine, od tebe potřebuju aby si mi získal ten prsten. " Řekl a ukázal mi fotky prstenu a pak chlapa, který ho vlastní. "Máš na to měsíc, teď ho ještě nepotřebuju. On ho má furt u sebe, nesundá ho z ruky. Nikdy nechodí sám. Potřebuju aby byli všichni živí. Takže když budeš v nebezpečí tak pouze zranit, nic víc. Jasné?" Řekl. Kývl jsem a vzal si složku v které byli informace o něm.
Marco vstal a šel do kanclu. Kluci se šli připravovat na akci a já jsem si šel přečíst složku do pokoje. Snad mě napadne něco, jak nejrychleji dostat prsten a hlavně snadně.
--
Je tu pátek.. Ano! :D
Konečně pauza od té školy.
Máte nějaké plány? Já mám víkend nabitý, takže se uvidí jestli přidám další díl v neděli nebo až v pondělí. :)
Každopádně doufám že se Vám příběh zatím líbí.-El
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...