''Vstávej!'' Můj spánek protnul otravný hlas a hned po té rámus a následné strhnutí peřiny. Nespokojeně jsem se otočila na druhý bok a po očku se koukla na ty pitomce co se rozprostírali po celém mém pokoji. Každý v nějaké jiné poloze ale všichni s pohledem na mě. Nespokojeně jsem zafunělo do polštáře a znovu zavřela oči. Matrace se pod tíhou dosedajícího lehce prohnula a já jsem už po druhé otevřela oči a viděla usmívajícího se Dylena.
''Dobrý ráno.'' Zamrmlala jsem a můj obličej se ocitl úplně dole na matraci, jelikož mi někdo postupně kradl všechny polštáře. Přehodila jsem ruku přes Dylena a pak si na něj nějak lehla , abych měla něčím podepřenou hlavu. Jelikož klukům došlo, že ještě rozhodně vstávat nebudu tak je nenapadlo nic lepšího než se nasáčkovat ke mně do postele, zbytek co se sem nevešli nebo jim došlo, že tady bude jinak valná hromada lidí si lehlo na mou sedačku nebo kamsi k posteli. Staeve zapnul písničky a takhle jsem ještě nějakou hodinku dospávala.
Jenže, jak bych mohla v klidu spát s bandou kluků v mém pokoji? Později už jsem byla plně při smyslech a mlátila každého, kdo se mi dostal pod ruku dokud jsem se smíchem nespadla na záda a vydýchávala útok, který jsem provedla před chvílí. Polštář, který mi sloužil jako má věrná zbraň jsem teď měla pod hlavou a pravděpodobně s nemožným účesem a trochu rudá od smíchu jsem odpočívala.
''Proč jste vůbec vtrhli do mého pokoje?'' Optala jsem se, když mi došlo že jsem s nimi neměla jít ani ven a oni jsou tu, ne že by mi to nějak vadilo.
''Napadlo nás, že by jsi šla s námi za Lilem.'' Odpověď se nesla pokojem až ke mně, nadzvedla jsem hlavu na Dava který se válel po mém gauči a jen jsem přikývla na souhlas, že to je celkem dobrý nápad, jelikož jsme se viděli asi jen na deset minut a to rozhodně nestačí.
Já, Lil a Twist jsme vražedná kombinace, a ještě k tomu připočítejte kluky a bude to masakr.
Na tvář se mi vloudil úsměv, protože mi je jasné, že i dnešní večer budu trávit s nimi. ''Takže, já se jdu osprchovat a pak jdeme dolů na snídani.'' Po tomhle menším oznamu jsem se nějak převalila přes všechny co byli na posteli a skončila dole, kde jsem omylem spadla na Steava.
''Promiň!'' Vyjekla jsem okamžitě a trochu se pochechtávala jeho výrazu. ''Prosím tě slez ze mě.'' Zakňučel a já se odkulila stranou a sedla si. ''Tím si chtěl naznačit, že jsem těžká?'' Povytáhla jsem obočí a dívala se na něj s vážnou tváří, i když uvnitř jsem se už teď smála jeho výrazu.
''Bože můj ne!'' Okamžitě vyjekl přes celý pokoj až Dave naskočil a zpražil ho pohledem, protože to bylo opravdu hlasité a on se lekl. ''Vážíš dvacet kilo i s postelí.'' Podíval se na mě když jsem se zvedala. ''Okey, nic ti není?'' Optala jsem se ho protože vím, že měl problém s kolenem. Zakroutil hlavou že mu nic není a já se otočila a pokračovala ke dveřím do koupelny. Za sebou jsem slyšela kroky a později do mě narazil Dylan, jeho voňavku poznám kdykoli.
''Kam jako jdeš ty?'' Podzvedla jsem obočí když jsem se na něho otočila, na tváři měl nevinný výraz když mi odpověděl. ''No, přece do sprchy.'' Uculil se jakoby nic a obešel mě směrem ke dveřím. Zatáhla jsem ho za ruku zpět. ''Nikam zlato, já jdu sama.'' S tím jsem i přes jeho remcání a smích ostatních odešla do koupelny, neřešila jsem co mi říkal, beztak mi to ještě vytkne a se cvaknutím zámku jsem ze sebe shodila to něco jako pyžamo a zalezla do sprchového koutu.
Když jsem kolem sebe po krásné sprše obmotala čistě bílý ručník došlo mi, že tu nemám vůbec nic na sebe. Hlavně že ses starala o Dylana. Problesklo mi hlavou a já musela zakroutit očima. Jen jsem ho poslala pryč! Křičela jsem sama na sebe v duchu a rozčesala si vlasy, které jsem pak nechala volně splývat po zádech.
ČTEŠ
* ESO *
AksiNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...