Isabell
''Celý den si nějaká natěšená, můžeš nám už konečně říct proč?'' Optal se mě Tayler když jsme sklízeli nádobí ze stolu a ostatní posedávali na barových židličkách kolem linky. Mykla jsem neurčitě rameny a naskládala poslední nádobí do myčky, kterou jsem zapnula. Omyla jsem si ruce a opřela se. Teď jsem měla skvělý výhled na kluky, kteří se málem užrali, aby zjistili, proč se dneska tak těším. ''Izzy'' Zamrmlal Justin. ''Prosím, je to k nevydržení.'' Napil se vody a podíval se na mě. Ušklíbla jsem se. ''Já vím. Za dvě hodiny vyrážíme.''Mrkla jsem na ně a odešla pryč.
V pokoji jsem ze sebe skopnula oblečení a zůstala stát jen ve spodním prádle. Vlasy jsem si rozčesala a na chvíli uschovala pryč můj řetízek. Zapípal mi mobil a tak jsem po něm šmátla.
J:Jak se máme obléct, když nevíme kam jedeme?
Zašklebila jsem se nad jejich pokusem ze mě vymámit kam pojedeme. Vlastně, řeknu jim to až budeme dole v autech, ale ne dřív.
I: Znáš mě, tak to odhadni;)
S tím jsem zahodila mobil zpátky na postel a konečně přešla do koupelny. Sundala jsem ze sebe poslední část oblečení a zaplula pod proud teplé vody. Nanesla jsem na vlasy jablečný šampón a po těle si rozetřela malinový sprchový gel. Všechno jsem po chvíli smyla a pak vypnula sprchu a zabalila se do čistě bílého ručníku. Vlasy jsem si prosušila druhým menším ručníkem a pak zapnula fén abych si je mohla vysušit. Splývaly mi až do půli zad a jemně se vlnily. Nebyly to lokny nebo prstýnky a ani jsem neměla úplně rovné vlasy, od přírody jsem je měla prostě kučeravé a pro dnešek jsem to tak nechala. Vypadalo to celkem sexy.
Vyšla jsem pryč z koupelny a mířila si to přímo do šatny, kde jsem na sebe nandala černé spodní prádlo, protentokrát byla podprsenka bez ramínek aby mi nepřekážela. Zapnula jsem si bleskově svůj náhrdelník a zafixovala ho do podprsenky, aby se zbytečně nehoupal. Nemusí ho každý vidět.
Vzala jsem si na sebe černý hedvábný župánek který mi byl pod zadek a sednula si ke stolku se šminkami. Make-up jsem na sebe nedávala a jen si obličej přetřela nepatrně pudrem. Nakreslila jsem si linky a nanesla na řasy řasenku abych měla ten kočičí vzhled. Do-upravila jsem si obočí aby mělo nějaký tvar ale nemalovala jsem si ho, nebylo potřeba. Rty jsem okopírovala růžovou tužkou a pak nanesla rtěnku stejné barvy. Vlasy jsem si rozčesala a nechala je být. Nakonec jsem ještě na víčka přetřela jemnými stříbrnými stíny.
Přešla jsem zpět do šatny a pověsila župan tam, kam patřil. Procházela jsem skříňky, protože jsem ještě neměla úplnou představu co si vezmu na sebe. Nakonec jsem ze sebe shodila tu podprsenku a vzala si bílí krajkový crop top bez ramínek a riflové kraťasy s vysokým pasem. Vytáhla jsem si čistě bílé lodičky na vysokém podpatku s uzavřenou špičkou a nasadila si je. Do uší jsem si dala stříbrné náušnice a na ruku pár stříbrných a bílých náramků. Na krk jsem si připnula ještě jeden krátký náhrdelník. Navoněla jsem se voňavkou a vzala si do kapsy mobil. Ještě jsem rychle popadla bílé psaníčko a strčila do něj peníze, rtěnku a zbraň. Kdyby náhodou. Konečně jsem byla připravená.
Když jsem došla dolů byl čas na to abychom vyjeli. ''Čekám venku!'' Křikla jsem a šla do garáže. Vzala jsem si klíče od lamborghini –bílé Avendator- a nasedla. Vyjela jsem z garáže a přijela až k domu, kde už měli auta kluci. Samozřejmě že zase bude řídit Justin a Tayler. Stáhla jsem okýnko a čekala než vylezou ven. Nemusela jsem čekat dlouho a za chvíli se otevřeli dveře a kluci sešli těch pár schodů a došli až ke mně. Justin se upřel jednou rukou o střechu auta a naklonil se ke mně skrz okýnko.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...