21.-Byl čas vyrazit

313 15 2
                                    

Isabell

Probral mě lehký šepot někde vedle a tak jsem se zatřepotáním víček otevřela oči. Zamrmlala jsem a otočila se čímž jsem narazila do něčí hrudě. Podívala jsem se víš a uviděla Taylerův zkřivený obličej a později chytání se za spánky. Svůj pohled jsem přemístila ke zdroji šepotu a viděla kluky. Asi už v sobě měli prášek a byli upravení, protože nevypadali jako kdyby právě vstávali s kocovinou.

''Čau'' zívl Tai a protáhl se, tím mě shodil z gauče na zem. Moment.. Co sakra dělám v obýváku? V hlavě se mi zobrazilo pár hlavních momentů včerejšího večera a mě došlo, že jsme přijeli značně opilí domů a svalili se tady. Taky si pamatuju na tu vlnu smíchu, když se Tai skácel na schodech a i teď se mi zvedali koutky.

''Čau'' Zamrmlala jsem ze země směrem ke klukům a prohrábla si vlasy. Vyškrábala jsem se na nohy a rozešla se do kuchyn, kde jsem si nalila sklenici vody. S druhou sklenicí a s práškem jsem se dostavila k Taiovi který si prášek ode mě s vděčností vzal.

''Proč máš na sobě tohle triko?''Povytáhl na mě obočí Tim a já zkontrolovala nejdříve okolí a pak sebe. Moje boty byli pravděpodobně uprostřed chodby. Na stole se váleli moje šperky a kraťasy jsem měla hozený na lampičce kdy bylo i Taylerovo triko. Na sobě jsem měla jen spodní prádlo a dlouhé červené triko. Aha, červené.

''Jo, to je Nicka.'' Zamumlala jsem a svalila se vedle Taylera. Nohy jsem mu položila do klína. ''A proč máš jeho triko?'' zeptal se a tím vyvolal mojí i Taylerovu vlnu smíchu. I přes jeho bolest hlavy se smál. ''Jo, zatím co vy jste šli spát se Isabell trochu bavila. Sice mám okno ale tohle a pár momentek si pamatuju.''Zasmál se a já s ním. ''Hele, radši se neptejte.'' uzemnila jsem jejich otázky.

Koukla jsem se na hodiny a bylo skoro pět odpoledne. No nedivím se že kluci už byli ready a ani se nedivím tomu že jsme s Taylerem spali do teď, protože jsme přišli asi o půl páté ráno. Zapípal mi mobil a já zbystřila. Začala jsem ho hledat všude možně a nakonec byl u palmy. Oprášila jsem ho a otevřela zprávu. S úsměvem jsem začala klikat zběsile po klávesnici a pak mobil hodila na stůl.

''Máme program. Dneska večer se jde pařit!'' vyjekla jsem když jsem sbírala svoje oblečení. ''Teď si se vzbudila z jedné kalby a chceš jít na druhou? Bože můj kdo ty jsi holka?'' Vyjekl Roy. ''Isabell. Jsem Isabell zlato a na tu párty jdu i bez Vás vy mrtvolky.''Zasmála jsem se a odešla do svého pokoje.

Dala jsem si dlouho sprchu a pak se oblékla do nového oblečení. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a zatím se ani nemalovala. Seběhla jsem schody do kuchyně a vzala si pizzu kterou objednali kluci.

''Jak můžeš mít tolik energie. Já jsem totálně v háji.''Zamrmlal Tim. ''Hele, to já jsem Vás táhl domů takže já jsem ztahanej jak prase!'' řekl Marco a sedl si do křesla jako vždy.

''To mám brát jako že ani jeden nepůjde se mnou?'' Řekla jsem když jsem se zakousla do pizzy. ''Nějak tak.''Zamručel Tayler a mě na to zapípal mobil-znovu.

Natáhla jsem se pro něj a přečetla si zprávu. ''Tak pařba se odkládá. Mám trochu jinou práci.''Zamumlala jsem a odebrala se volat ven.

Po rozhovoru s jedním z mých 'poskoků' jsem se vrátila a svalila se zpět na pohodlnou pohovku. ''Takže, co budete večer dělat vy?'' Zeptala jsem se jich a prohlídla si je všechny. Tim měl menší kruhy pod očima, ale jinak vypadal v pořádku jako Roy, který ale usínal ve stoje. Justin byl stále trochu vedle a očividně toho vypil taky dost a Tayler? Ten byl úplně nemožný protože jsem ho se Smithem pořádně ožrala.

Jediný Marco se šklebil a vypadal čile. ''Jo, takže ležet. No, Marco příště piješ se mnou, protože tě nerada vidím v tomhle stavu.''Zasmála jsem se jeho obličeji který mi jasně říkal ať to ani nezkouším.

''Jakoby ti to vadilo, trošku tě opiju a pak budeš vypadat podobně jako oni.''Ukázala jsem na ně. ''Ne to je dobrý, někdo nás musí dostat domů.''Řekl a já se na něj podívala pohledem ať ani nezkouší protestovat. ''Jeden večer, nic víc.''Usmála jsem se vítězně když něco zamumlal ale kývl.

''Budeš potřebovat dost drahé whiskey. '' Kývla jsem. ''S tím počítám.'' Dojedla jsem pizzu a se slovy že jdu ještě odpočívat jsem se odebrala do svého pokoje.

Večer

Byl čas vyrazit. Ne jako Isabell, černovláska s ledovýma očima. Ale jako Victorie. Měla jsem na sobě paruku- blonďaté mikádo. A pak modré čočky. Na sobě jsem měla přiléhavé černé šaty s velkým výstřihem a se stříbrným páskem pod ním. Na ruce jsem si dala krátké kožené rukavičky a přehodila si přes ramena černou koženou bundu.

Měla jsem svůj náhrdelník který měl tak drobný stříbrný řetízek že skoro nebyl vidět. Na dekolt jsem si dala diamantoví náhrdelník a přes koženou rukavičku stejný náramek. Na pravou ruku prsten a do uších náušnice abych měla kompletní sadu.

Seběhla jsem- v rámci možností mých vysokých podpatků- rychle schody a nasedla do jednoho ze svých aut. Bez toho aniž by mě někdo z kluků viděl jsem spokojeně vyjela pryč a oni mohli slyšet pouze tichý motor auta. Což jsem pochybovala když byli tak mrtví.

Vystoupila jsem a už na mě čekali dva moji hoši s čtyřmi kufry. Dva plné peněz a dva pro peníze které vyhraju. Otevřeli mi dveře a po jejich boku jsem šla dlouhou chodbou. Otevřeli mi další dveře a já se ocitla v místnosti plných prachatých pánů.

S úšklebem jsem sešla dva schody a nechala si od jedno z chlapů sundat bundu kterou mi přehodili přes židli. Odsunuli ji a pak přisunul jako správný gentleman a já seděla s rukama položenýma na stole.

''Slečna si přišla zahrát?'' Povytáhl na mě obočí můj cíl. ''Ale ovšem. Můžeme?'' Pobídla jsem se. ''Jistě, jestli máte s čím hrát.'' Uškrnul se jeden z dalších hráčů a to už se na stole ukázali dva kufry plné peněz. Můj cíl potěšeně přikývl a seděl přímo naproti mě. Rozdali se karty a žetony a mi mohli začít hrát.

Po hodině hraní jsme zůstali jen mi dva. Já a můj cíl kterému se na prstu leskl krásný prsten který musí být můj. Usmála jsem se na něj a čekala než vyloží karty. Myslel si že mě má v kapse ale když jsem vyložila moje ESA tak zkameněl.

''Byl mi potěšení si s vámi zahrát.''usmála jsem se na všechny okolo a mí lidé si vzala výhru a čekali u dveří. Přešla jsem kolem hráčů a mířila za ním. Přejela jsem mu po rameni a sledovala jeho hnědé oči. Naklonila jsem se k němu a políbila ho. Mezitím co on byl zaměřený na mé polibky taky na šmatání mi na zadek jsem mu já sebrala prsten a nandala přesvědčivou kopii. Odtrhla jsem se a naklonila se k jeho uchu. ''Útěcha pro poraženého.'' Zašeptala jsem a odcházela pryč a hned za mnou lidé s plnými kufry peněz.

Kývla jsem na ně a oni beze slov odjeli. Nasedla jsem do svého auta a dala si mentosku. Bůhví co bych chytla. Shodila jsem ze sebe paruku a při řízení si sundala rukavice. Dala jsem si je do tašky a prsten uschovala do krabičky. Bylo pozdě večer když jsem parkovala a potichu vybíhala schody do svého pokoje. Tam jsme všechno zase bezpečně uložila tam kam patří a po sprše jsem v kraťasech a tričku seběhla schody.

V ruce jsem svírala prsten se složkou a kartu. Pomocí mého klíče jsem odemkla jeho pracovnu a na stůl položila složku cíle, kartu a prsten. Zase jsem za sebou zamkla a bez jakékoliv známky po někom jsem se neslyšeně dostala do svého pokoje, kde jsem spokojeně zalehla do postele a čekala než bude ráno.



---
Ahoj, čau!^^
Děkuju všem za vote a komentáře! Jsem ráda že vidím nové lidičky kteří si přečtou můj příběh, nebo aspoň část! ^^
Každopádně je tu další jedna kapitolka, trochu jsem jí uspěchala za což se omlouvám,ale chtěla bych se o něco posunout dál a uvidí se v příštím díle co a jak :)

Jinak, díly by asi vycházeli ve středu a neděli, ale jelikož teď už bych měla mít týden čas, tak možná i dřív, takže na můj harmonogram z vysoka kašlete! :D Stejně to určitě bude jinak.. >.< :D

Ano, ano, teď jsem všem pomíchala hlavy mým vysvětlením.
Nedává to ani smysl, ostatně jako vždy, no ne? :DD

Hope U like it!

-El


* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat