85.-Slovní přestřelka

183 11 2
                                    

/14+/  WARNING /  

Derek

Vystoupil jsem před klubem kde byla fronta, snad jako vždy,a dostal se dovnitř, protože jsem už byl na seznamu. Pár nadávek na mou osobu, které jsem přešel a už jsem hledal její
postavu mezi tolika lidmi.

Prošel jsem kolem baru, kde byl myslím že Ian. Viděl jsem ho tu pár krát, pokaždé když jsem byl s Isabell, takže věděl, ke komu mě přiřadit. Nějak se naklonil ke mě i s panákem čehosi. "Dík." Kopl jsem to do sebe abych nezdržoval, protože lidí tu měl dost.

"Je nejvíc oblečená a stejně má největší pozornost." Ušklíbl se. Nechápal jsem,
co to mele. Teda jasně, bral jsem jeho slova ale nějak mi připadala nesmyslná. Jak jako nejvíc oblečená?

Všiml si mého nechápavého výrazu a ukázal kamsi mezi splet těl, než se šel věnovat ostatním zákazníkům. Akčně jsem se vydal tím směrem, i když Ian snad jen mávnul na parket a hledal ji. Když mi konečně zablikala kontrolka a já našel shodu, musel jsem se zasmát. A ne, nic jsem si před tím nešlehl.

Měla ty zkurvený džíny a košili, takže celé její tělo bylo zahalené a mě stále ještě cukaly koutky. Sliny mi však tekly stejně jako všem okolo, když jsem viděl její tělo jak se pohybuje do rytmu hudby.
Všichni ji chtěli a to nemusela ukázat žádnou odhalenou pokožku navíc jako všechny ostatní. Upřímně, nechápu proč, ani to, jak je to možné. Prostě z té holky čiší sebevědomí a to je pro muže atraktivní.

Pozoroval jsem ji jako poprvé, dokonce jsem měl tu její milovanou černou košili. Odlišné zatím bylo to, že mě ještě nezahlédla a já stejně jako poprvé musel jít za ní, protože pouze dívat se už se nedalo vydržet. Ne když jsem na ní mohl sahat a ne, když tu s ní tancovali jiní.

Stejné jako naše první setkání.

Žárlil jsem a to jsem jí neznal. Chtěl jsem ji, aniž bych věděl jak skvělá je. A bavil se, protože hrála hry. Už teď měla všechny okolo omotané kolem prstu a jen si s nimi hrála. Štěstí, že čeká na mě, být kdokoli jiný tady, zabil bych toho na mém místě.

Ruce jsem položil na její boky a začal s ní tancovat do rytmu hudby. Neprotestovala ani když jsem jí políbil na krk. "Vzal sis tu košili." Řekla z ničeho nic. Byl jsem vyvedený z míry, že mě poznala.

"Nekoukej tak, ještě tě poznám." Zasmála se nad mým obličejem a já to nechal být. Stála čelem ke mě a já se vpíjel do těch šedivých očí. Ruce mi zamotala do vlasů když jsme dál tančili.

"Celkem komické, vzít si tohle do klubu." Ušklíbl jsem se. "Víš, zvyšuju si ego, když vidím ty jejich hladové pohledy na mé tělo bez toho, aniž bych byla oblečená jak děvka." Odpověděla s menším úšklebkem.

"Zahráváš si s nimi." Přikývla. Tak sebejistá. Kurva jak moc mě ta holka přitahuje. Má tak neskutečné charisma jako je ona sama. Nevím, kde se tady vzala, ale díky bohu za to, že není stejná jako ostatní.

Postavila se na špičky a tvrdě mě políbila na rty. Dlaně mi sjeli až na její zadek a já užíval si ten hladový polibek. Hravě mě kousala do spodního rtu, jednou rukou mi projížděla vlasy mezitím co tu druhou položila na mou dlaň a naznačila mi, ať ji zmáčknu zadek. Pak svou ruku stáhla a ještě více se ke mě přitiskla.
Sakra ta je sebevědomá, to dělá naschvál, že mi dává povel co dělat s mýma rukama na jejím těle. Problesklo mi hlavu než mi přejela rukou po hrudi.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat