Isabell
Díky vibracím které jsem měla nastavené na mobilu jsem věděla, že mi přišla nová zpráva a sama pro sebe si nespokojeně zamručela, protože bylo pozdě. Jsem si jistá, že zápas skončil teprve před chvílí a teď by mi normální člověk nepsal. Převalila jsem se na posteli a natáhla se pro mobil, který byl na nočním stolku vedle postele. V první chvíli mě oslepil ostrý jas, který jsem okamžitě stáhla a pak si přečetla sms od neznámého čísla.
Ahoj krásko, chci tě vidět. Přijď na pláž.
-D
Derek. Z části mě to maličko naštvalo, protože jsem chtěla spát v mé měkké posteli. Ale z větší části mi to vykouzlilo úsměv na tváři a já se zakroucením hlavy odkopla peřinu a posadila se na posteli. Koukla jsem na hodiny a zjistila, že jsem šla spát před více než pěti hodinami. Teď bylo něco po půl páté ráno a já naťukala zpět rychlou odpověď.
Dej mi 15 minut.
Skočila jsem rychle ale zároveň potichu do koupelny kde jsem si opláchla obličej a rozčesané vlasy stáhla do vysokého culíku. Přešla jsem do šatny a skopla ze sebe pyžamo. Nandala jsem si na sebe černé plavky a na to si vzala kraťasy a obyčejné černé triko, které jsem do nich zakasala. Obula jsem si černé Vansky a potichu seběhla s mobilem v kapse schody dolů a otevřela dveře. Klíče jsem sebou nebrala a už šla příjezdovou cestou až k bráně, kudy jsem potichu proklouzla a šla směrem k pláži, kde měl být Derek.
Nikde jsem ho neviděla a ani jeho motorku. Sundala jsem si boty a nechala je u kraje, abych v nich neměla písek. Hodila jsem tam i telefon a udělala pár kroků, abych byla o něco blíž k vodě. Nikdo tu nebyl, bylo tu ticho až na lehké šumění moře a už bylo vidět z části Slunce.
Nečekaně se kolem mého pasu obmotaly hřejivé a silné paže a pochvíli jsem dostala jemný polibek do vlasů. S úsměvem jsem se k němu otočila a on prozkoumal můj obličej.
''Jsi krásná i po ránu.'' Složil mi kompliment. ''Ty taky.'' Prohrábla jsem mu vlasy a jeho oči se na mě usmívali. Znovu jsem se dívala do té zelené snad už od té doby, kdy jsem ho poprvé viděla, jsem se v těch očích ztrácela. Sklonil se aby mě políbil a jeho ruka mi sundala gumičku z vlasů, takže se mi rozprostřely kolem hlavy. Jednu ruku měl v mých vlasech a druhou na zádech, abych neucouvla. Já své ruce měla kolem jeho krku a kopírovala rty jeho pohyby. Po chvíli se odtáhl, ale stále si mě držel u sebe.
''Tohle mi chybělo.'' Šeptl. ''Závisláku.'' Neodpustila jsem si kousavou poznámku ale stejně jsem měla na tváři úsměv. Trochu se uchechtl a já ho něžně políbila na rty. ''To říká ta pravá.'' Zamumlal když jsem se od něho odtáhla.
''Já můžu kdykoli přestat.'' Řekla jsem než jsem ho znovu políbila. ''Ale nechce se mi.'' Kousla jsem ho do rtu a on trochu zasyčel.
''To je dobře.'' Odmlčel se. ''Nevím, co bych jinak dělal. '' Pevně mě obejmul a hlavu zabořil do mých vlasů. Já jsem cítila tu jeho dokonalou vůni, kterou neumím identifikovat a pomalu ale jistě jsem si připouštěla, že se mi jeho blízkost líbí čím dál víc.
Stáli jsme celkem dlouho v pevném objetí a já vdechovala jeho vůni a užívala si to teplo, které vydávalo jeho tělo. Rytmus jeho srdce mě neskutečně uklidňoval i přes to, že jsem jich už slyšela několik, ten jeho byl pro mě jakým si způsobem jiný. Možná že i lepší.
Chtěl se ode mě odtáhnout, ale já nesouhlasně zamručela a přitiskla si ho k sobě blíž. Slyšela jsem jeho tichý smích, ale přes to znovu upevnil stisk rukou kolem mého pasu a pomalu si semnou sednul do písku.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...