Isabell
Ve filmech jsou hodně často scénky, kdy nějaká holka leží na gauči, má na sobě tepláky, vytahanou mikinu a vlasy v drdolu. Je nenamalovaná a v ruce drží misku s čipsy a na stolku zmrzlinu, bonbony a tisíc dalších věcí. Tak přesně tohle jsem dělala několik dní až do teď. Takže budu mít co spalovat. Prolítlo mi hlavou a já nad tím jen protočila oči. To mě zas napadají věci.
Teď jsem však ležela na gauči v Marcově kanceláři a čekala, než jsem dopraví tu svou prdel. Ozval se totiž náš zdroj nebo kdokoli, a přišla nám pozvánka na dnešní večer. Konečně se něco bude dít. Krom toho, že se moje noha už uzdravila, a že mám šaty a všechno na dnešní večer, mi má Marco říct, kdo to sakra je.
''Já vím, já vím, jdu pozdě.'' Vychrlil Marco když vlítnul do kanceláře a sednul si za stůl. Když jsem říkala, že už předtím vyšilovali kvůli maličkostem, že je všichni museli poslechnout i když by se jednala pouze o to, kde bude sedět nebo kdo se napije první mlíka, tak to byla pravda. Jenže teď? Zayn a Marco spolu něco neustále řeší, jak jsem se dozvěděla, tak i ostatní kluci jsou mimo obraz, teda aspoň co se týče toho, co si ti dva šuškají mezi sebou.
Kluci od Zayna totiž věděli, o koho jde, o co jde a takové věci. Mezitím co já, já jsem neměla nejmenší ponětí o co jde, a to jsem byla v domě už jediná, protože Justin a ostatní to už věděli a hlavně, nepožadovali vědět to, co já.
''Uh, tak jdeme na to, abys měla dost času.'' Kouknul na hodinky. Byli ani ne dvě hodiny odpoledne, ale podle nich bych se už teď měla připravovat, jako bych se snad chystala někam šest hodin.
''Takže, našemu cíli je šest a dvacet let, je nezadaný a dost bohatý. Něco málo jsme o něm zjistili, ale chrání si svoje soukromí a ani naše zdroje toho nezjistili moc, pak si to přečti.'' Hodil po mě dost tenkou složku, pravděpodobně tak o dvou listech, protože tam nebylo vážně skoro nic.
No jo, kdyby mi to řekli, věděla bych i jakou značku plenek nosil když byl malý, ale to ne, nemohla jsem to vědět. Jako bych jim snad nějak uškodila. To se báli, že bych do toho šla bez nich a stihla bych to dřív než oni? Nesmysl, řekla jsem si na poprvé, jenže pak mi došlo, že to je možná i pravda.
Nechala jsem to být, stejně už s tím nic neudělám a teď mi konečně řeknou něco více. Trochu se divím , že jsem se to nepokusila zjistit sama. Když tu byl Twist, tak nebylo moc času, jelikož jsme trénovali.
''Myslím, že je to i tvůj typ, takže lákat jeho pozornost by ti nemělo dělat problém.'' Poukazoval tím i na našeho kamaráda z autodílny. No jo, aby si zase nerýpnul, asi by ho to zabilo.
'' Přijdeš tam přesně v půl deváté, věřím, že nebudeš meškat. My už tam budeme, nezdržuj se moc u nás, nevíme, co všechno si zjišťoval. '' Odmlčel se.
''Nevíme přesně, kdo tam bude, patrně Tayler, Justin, já a Zayn budeme přímo na plese. Kluci od Zayna budou asi hledat informace, uvidíme, jak je rozmístíme. Nějaké speciální přání?'' Povytáhl na mě obočí.
Zamyslela jsem se, co by se mi tak mohlo hodit, když tam budu stát v plesových šatech. Kluci budou někdo okolo, ale ani jednoho z nich nechci dole. Justin, protože by se zas mohl předvádět, Zayn a Marco musí být nahoře, ještě by se mi pletli do práce. A Tayler, možná by bylo vidět, že se známe, takže taky nepřipadá v úvahu.
''Patrně tam bude bar.'' Odmlčela jsem se a Marco přikývl. No tak, koho si vyberu? Přehrála jsem si všechny kluky v mysli, a hned mi zablikal vítěz. Někdo taky musí koketovat s ženami, které tam budou, a jelikož Justina tam nechci, mám vítěze.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...