48.-Vždy si vezmu to, co chci.

215 9 0
                                    

Tak nakonec z toho přeci jen něco bylo. I když George u toho strávil několik hodin, protože jak říkal on, musel přečíst všechno a ještě rozkódovat další soubory které byli zamčené. Informace které jsme získali nám byli celkem k ničemu, aspoň co se týkalo akce. Nakonec to kluci předali tomu týpkovi, který ani nevěděl, že my jsme to četli. Dostali jsme od něho informace, nebo přesněji jednu informaci, a to tu, že budou další dva zákazníci, kteří budou chtít získat to co my, a pravděpodobně, to nebude jen čestně. Každopádně se zjistilo-za slušný příplatek který jsme mu museli dát- že to až když akce skončí, takže jsme měli dost prostoru na to, abychom to zvládli dříve.

Uběhlo pár dní, přesněji to už byl týden a jeden den, kdy Derek odletěl pryč a mě tu nechal se slibem, že na sebe počkáme. Což jsem i viděla v tom telefonátu, jak se podle něho čeká-nebo to jsem si myslela.

Měla jsem několik zmeškaných hovorů, za ty tři dny jich mohlo být třicet. Neustále mi volal, nechával hlasovky a psal, čím déle jsem ho ignorovala, tím bylo slyšet, že je deprimovaný, až jsem mu to nakonec vzala. Jeden den, mě nechal být, aspoň co se týče volání, což jsem vážně ocenila. Napsal mi zprávu na dobrou noc a pak i ráno.

Nevím, jestli byl naštvaný na mě, nebo na sebe, každopádně jeho první věta byla, ať mu tohle už nedělám. Měla jsem chuť mu to típnout, ne že bych byla na něho naštvaná, protože si vlastně mohl dělat, co chtěl. Dobře, nejdřív jsem byla naštvaná, na to mi pomohl běh. Pak jsem ho jen ignorovala, protože jsem ho chtěla podusit, až nakonec mě to tak otravovalo, že jsem to vzala, nebo jsem ho prostě chtěla slyšet.

Jako další se mi omluvil, a pak jsme chvíli oba mlčeli. Nakonec mi to začal vysvětlovat, protože uvážil, že ho budu poslouchat a ne jako minule, kdy jsem mu to naštvaně típla. Na pokoji měli hrát utkáni v pockeru s nějakým chlapem a jeho kolegy. A jelikož jak mi řekl, se vyžíval v tady těch – slušně řečeno- slečnách tak tam jeho kamarád pozval tuhle tu, jak jsem řekla slečnu. Ona nevěděla ke komu se má tak 'lísat', a tak šla za ním. A pak z části i proto, že je Derek sexy, což samozřejmě neřekl on, ani ona ale já.

Zvládla jsem neremcat a nic neříct na tu slečnu co tam byla a doposlechla si to všechno dokonce, po tom jsem mu řekla, že je to v pořádku a že dokud se s někým nevyspí, a neporuší slib tak mi to je jedno. Ačkoli i představa, že se líbá s někým jiným mi zrovna nelichotila, musel a jsem to udělat, protože sama jsem se s někým líbala, a i když šlo o akci, on to nevěděl, a prostě to nebylo fér.

Po našem hovoru jsem zase potkala Stefana na rohu ulice, který mi dal čokoládové auto, do kterého jsem se zamilovala, a později i zakousla. –Bylo výborné. Ano, bylo, protože jsem ho stihla sníst.

Nakonec jsem šla s kluky trénovat tanec, jako všechny předešlé dny, přičemž Steave už dokázal tančit bez problému, když měl ortézu a dodržoval naše kroky, které jsme spolu speciálně cvičili. Sice pak budu muset mít chvíli pauzu, ale s tím počítá.

Večer

Potichu jsem seběhla schody dolů s taškou na rameni jsem se zastavila v kuchyni, a vzala si pití z lednice. Nepozorovatelně jsem se dostala na zahradu a pak šla k bráně, kde měli čekat kluci.

Když jsem k nim nasedla tak jsme se rozjeli do klubu, kde jsme měli mít ten souboj.

''Jsi nervózní?'' Optal se mě Adam, který pochodoval na místě.

''Ne, skvěle to umíme, nakopeme mu zadek.'' Usmála jsem se na něho. Všichni tady byli nervóznější než já, při tom já bych přišla o nejvíc. Jsem až moc pyšná na to, abych se s ním vyspala. Mám až příliš vysoké ego, než abych se sklonila k tomu, abych byla jeho, třeba že jen na jednu noc.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat