33.-Hej?! Jsi tam?

316 11 5
                                    

Isabell

''Psst! Buďte ticho nebo je vzbudíte!'' Okřikl někdo ostatní šeptem a já zatřepotala víčky. Množné číslo znamenalo, že tu se mnou bude Justin. Kdo jiný, když jsme se spolu vraceli domů. Ale to co nechápu je, co oni dělají u mě nebo u Justina v pokoji. To nemůže mít někdo aspoň trochu soukromí? Otevřela jsem oči a nade mnou se skláněl Tim, který trochu přiskrčeně zaječel, protože jsem ho patrně vyděsila a odskočil dozadu. Začala jsem se smát a mezitím si jakžtakž protřela oči. Posadila jsem se a projela všechny pohledem.

''Čau kluci'' Pozdravila jsem je a otočila se na Justina který spal. Nebo alespoň měl zavřené oči. ''Ahoj Isabell.'' Pozdravili mě nazpět a já svůj pohled přesměrovala zpátky na ně. ''Co tu děláte?'' Zeptala jsem se jich. Ale hned po téhle otázce jsem se porozhlídla okolo a tak trochu mi došlo co jsme včera dělali. A proč spíme na kuchyňské lince. ''Ouu'' Ujelo mi z úst a Tayler přikývnul s úšklebem na tváři.

''To asi vysvětluje proč jste tu všichni.'' Zamrmlala jsem. ''Jo, ale naší otázku to nevysvětluje. A to že máte na sobě oblečení taky moc nepomáhá.'' Sednul si Roy na stoličku a natočil hlavu na stranu.

''Podáte mi někdo vodu?'' Podívala jsem se na ně a oni se zaksichtili a pokroutili hlavou. ''Ale no ták lidi. Teď jsem vstala.'' Zamručela jsem. ''Máš za sebou dřez, tak se hýbej.'' Vyplázl na mě jazyk Tai a sesunul se vedle Roye. Ani náhodou teď neplánuju seskočit z této linky a ujít ani ne dva metry ke dřezu. Nějakým zázrakem jsem se přetočila a po čtyřech se přehoupla přes Justina abych se natáhla pro sklenku.

''Víš, že kdybys vstala tak je to jednoduší?'' Zamrmlal Tayler a Tim mu okamžitě zacpal pusu. ''Pokračuj, máš skvělou pózu.''Ušklíbl se a koukal mi dál na zadek. Protočila jsem nad tím očima a ještě o trochu jsem se netáhla pro tu blbou skleničku, jenže mi podklouzla ruka a já už viděla, jak padám přímo na Justina. To se nestalo, protože jeho ruce mě chytli za pas a tak jsem byla stále nad ním s trochu překvapeným výrazem.

Otevřel na mě své karamelové oči a trochu se ušklíbl když zhodnotil naší polohu. Měl teď skvělý výhled do mého výstřihu a já měla trochu odhalené břicho jelikož když mě chytil tak mi vytáhl výš triko. ''Tak takhle probouzet by mi taky nevadilo.'' Ušklíbl se. A v tu chvíli do kuchyně přišel Marco s telefonem a zasekl se uprostřed věty. Bylo to celkem vtipné, protože Justin ležel pode mnou na kuchyňské lince a držel mě za boky. Já jsem byla na čtyřech a skláněla se nad ním a tak mi skvěle viděl do výstřihu mezitím co okolo seděli kluci a koukali na nás, nebo spíš Tim s Royem mi koukali na zadek a Tayler se pochechtával.

''Hej?! Jsi tam?'' Slyšela jsem mužský hlas z telefonu a podívala se na Marca. ''Jo jasně promiň, jen mě tu překvapila scénka v kuchyni.'' Zamumlal do telefonu a stále se na nás díval s podzviženým obočím.

''A já si myslel, že tohle si necháš do postele.'' Zaksichtil se na mě a já po něm okamžitě hodila první co jsem měla po ruce, v tomhle případě to byla útěrka. ''Na lince je to víc vzrušující.'' Řekla jsem a jemu zacukali koutky. ''Každopádně hoši, nedělejte jim diváky.'' Vyhnal je do obýváku a to už se z telefonu ozval znovu hlas.

''Jaká scéna?'' Marco na mě mrknul těsně před tím než nás vyfotil. Já tam nebyla vidět, nebo spíše můj obličej který zakrývaly vlasy a Justina taky nebylo moc poznat. '' Kdo to je?'' Bylo poslední co jsem slyšela než Marco odešel pryč.

Podívala jsem se na Justina který jen pokrčil rameny. Vzdala jsem můj pokus se dostat pro skleničku a sedla si na Justinovo břicho. On si dal ruce za hlavu a díval se na mě. ''Proč že jsme to nešli nahoru?'' Optala jsem se. ''Protože si se uvelebila na lince a pak sis mě stáhla k sobě. A jelikož jsme byli oba unavení tak jsme tady usnuli. Mimochodem, řekl bych že tys měla měkčí spánek.'' Uculila jsem se protože já na rozdíl od Justina měla nějaký polštář, tudíž jeho. Přehodila jsem jednu nohu na stranu a seskočila z linky. Konečně jsem si do skleničky natočila ledovou vodu a napila se. Z lednice jsem vyndala nakrájené ovoce, patrně od Taylera a odkráčela do svého pokoje.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat