36.-Zvláštní, že si toho ještě nikdo nevšiml

339 14 2
                                    

Omlouvám se za chyby, ale dneska nebyl čas, tak jsem to po sobě nekontrolovala >.<

Justin

Byl už druhý den večer. Bylo skoro sedm hodin a my jsme teď jeli s kluky domů. Nevím jestli Isabell už byla doma, nebo jestli se někde toulá. Mobil mi nezvedala ale napsala, že se uvidíme asi až zítra, takže nemám tušení kde se potuluje. Je celkem pravděpodobné že byla doma když my jsme byli pryč a vyřizovali obchody, takže jsme se minuly jelikož podle SMS bude zas pryč. Zatáčeli jsme do naší ulice a na rohu stál kluk s motorkou. Černovláska si nasazovala helmu a pak dosedala za něj a vyjeli. Ta postava v těch kožených legínách a černém tílku. Dokonalý křivky a hlavně známé. A pak mi to došlo. Černé vlasy, dokonalé linie. A ke všemu tomu napovídala motorka a fakt, že je to ulice kde bydlíme.

''Hej! Dávej pozor!'' Vyjekl Marco a strhnul mi volant. Zakroutil jsem hlavou a srovnal volant abychom nevybočili ze silnice. ''Sakra na co koukáš?!'' Vyjekl. Neodpověděl jsem a vjel na náš pozemek. Vyhodil jsem kluky před domem a jel zaparkovat do garáže.

Klíčky jsem hodil na stůl když jsem dosedal mezi ostatní na gauč. ''Kde je Isabell? Neviděl jsem jí od včera.'' Optal se Marco. ''Jo, to by vysvětlil ten kluk s motorkou.'' Zamrmlal jsem nespokojeně, i když jsem neměl proč. Naštěstí mě nikdo z nich neslyšel a to mi potvrdili jejich zmatené výrazy a později otázka co jsem řekl. ''No, když jsme přijížděli tak jsem jí viděl odjíždět s klukem na motorce, takže proto není doma.'' Řekl jsem a přepínal programy. ''Tak proto si čuměl jinam.'' Dal mi pohlavek Marco když procházel kolem do kuchyně. ''Hej! Nic jsem neudělal.'' Křiknul jsem a chytnul se za hlavu kam mě udeřil. Pochechtával se na mě, když si lil pití a díval se do obýváku.

''Tak povídej, že ty žárlíš.'' Po téhle větě se všichni nahrnuli blíž ke mně s nedočkavými pohledy co ze mě vyleze. Řekl bych, že byli jako holky když o někom drbou, snad i horší.

''Nežárlím! Jen jsem koukal kdo to je.'' Oponoval jsem. ''Jo jasný. '' Zamumlal Rick. ''No musí se nechat že je prostě sexy.'' Řekl Tim a Roy souhlasně přikývl. ''To víš, to dělají ty dlouhý nohy.'' Rozmluvil se Tim. '' Nebo taky ten zadek. Do prdele, v těch šatech, nebo v riflích..'' odmlčel se. ''To je přímo hřích se nepodívat. '' Na to si s Royem přiťukli.

''Tak má prostě celkově dobrou postavu. Pevný tělo a sexy pohled, co víc bys chtěl?'' Vložil se do toho provokativně Marco. ''Můžeme mít na koho si ukáže, to víme všichni.'' Připojil se pro změnu Tayler a já ho vraždil pohledem.

''Jedna z našich nejlepších věcí byla, když se k nám přistěhovala. '' Ozval se znovu Tim. ''Jaká jiný holka by tady chodil jen ve spodním prádle a sledovala basket?'' Vyjekl jako kdyby byla trofej všech trofejí a bylo jasné, že ona byla trefa do černého. ''Navíc nám tu dělá i ty scénky zdarma.. Že hoši?'' Začal se pochechtávat Roy. Patrně poukazoval na scénu v kuchyni, kdy měli dokonalý výhled na její zadek. Pak nespočet chvilek kdy tu chodila bez trika nebo bez kalhot. Nebo to když tancovala. Těch chvilek bylo dost a tak se nedivím, že jsou takový prasata.

''Hele to stačí! Nemusíte jí tu rozebírat, všichni víme jak vypadá.'' Utlumil jsem je a oni byli spokojení s mou reakcí. Vlastně jsem trochu tímhle přiznal, že mi vadí když jí rozebírají což je nesmysl. Jen mě spíše trochu zajímá, kdo byl ten motorkář.

''Hele, jen mě zajímá kdo to byl, nic víc a už držte hubu.'' Hodil jsem po Timovi polštář a konečně našel ten kanál. Dávali basket a tak už všechny komentáře zanikali. ''Rychlovka, co by?'' Řekl naposledy Tim a pak už jsme jen komentovali zápas.

Isabell

''Tak co, stálo to za to?'' Optal se mě Derek, když jsem stála před ním s helmou v podpaží a prohrábla si vlasy. ''Nevím, co myslíš.'' Řekla jsem s podzviženým koutkem rtů a on si mě okamžitě za boky přitáhl k sobě. Už jen to teplo které vydávalo jeho tělo, paže, které měl obmotané kolem mých bocích se mi líbilo.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat