Vzdálenost jednoho metru se rozplynula ve chvíli, kdy jsem dosedla na postel vedle něho. Ruku jsem mu něžně položila na rameno, aby se nelekl a až po tomto doteku si uvědomil, že už tu není sám.
"Jsi v pořádku?" Optala jsem se tiše a ruku stále nechala položenou na jeho rameni.
"Ty se ptáš mě, jestli jsem v pořádku?" Uchechtl se a pokroutil hlavou, než se na mě podíval. Přikývla jsem.
"Nic mi není, kluci jsou taky v pořádku. Nejvíc utrpěla auta, čehož sis všimla." Řekl, než chytl mou ruku do dlaní.
"Chápu, když budeš chtít odejít, jen mě prosím, nejdřív vyslechni. Všechno ti vysvětlím, aspoň to, co budu moct." Díval se na mě tak prosebným pohledem, že i kdybych byla jen obyčejná vystrašená holka, vyslechla bych ho.
Po mém kývnutí se pousmál, byl rád, že si ho hodlám vyslechnout. Jak pak by ne, kdyby to bylo naopak, vyžadovala bych po něm to stejné.
"Nejsme jen parta kluků co bydlí pospolu, jak už asi víš, vlastníme zbraně." Začal a stoupnul si. Pravděpodobně bude přecházet sem a tam, třeba to má ve zvyku, nebo byl tak nervózní z toho, co pak udělám, že nemohl sedět.
"Znáš to z filmů nebo knížek. Mafiáni, bohatí a krutí lidé. Vlastně to je i pravda, ale teď už je to přeci jen jinak, než to bylo.
Tady se spíš používá označení gang, ale to není zas tak podstatné. Oboje je prostě parta lidí, co se zabývá nelegální činností, čím lepší gang, tím větší má území. U mafie se to i dědí, je to více o rodině, mezitím co gang si tu na ulici vytvoří klidně každý. " odmlčel se.
Byla to pravda. Mafie byl rodinný podnik, stále u nich funguje, že své dceři otec domluví sňatek s někým, kdo pomůže rodině v obchodech či v hlídání klidu nebo rozšíření území.
Mezitím co gang nemusí být nutně namočený v obchodech či schůzkách a znát pravidla či jakékoli tresty. Stačí jim třeba malé loupeže či předávky drog, to už je ale taky větší úděl.
"Jsou jako moje rodina, obzvlášť Enzo, s kterým se znám nejdéle. Označení gang nám nevadí, i když patříme k mafii. My jsme jen malý oddíl z celku. A jestli se ptáš, ano, moje rodina jsou, když to tak řeknu, mafiáni. Vždy to tak bylo. " Na chvíli se na mě podíval. Hltala jsem každé jeho slovo, zajímalo mě to, ne že ne, i když jsem to vlastně věděla.
Myslím tím to, že nebyli gang ale mafiáni. Poznala jsem to od té chvíle, co zmínil oba názvy, hlavně to taky vysvětluje onen fakt, proč nemá záznam.
Gang se tím i pyšní, mezitím co o mafii se ví, ale většinou jsou pouze nepřímé důkazy. Vědí, že to byli oni, dokonce to třeba i někdy přiznají, přesto na ně nic nemají, protože mafiáni si chrání svůj štít.
"Nežijeme tady. Narodil jsem se ve Španělsku, má rodina a členové mafie v čele s mým otcem jsou ve Španělsku. Sem jsem se přestěhoval s kluky, už to bude skoro osm let. Dost jsem se zajímal o auta, a tak jsme se vlastně my dva seznámili, protože ačkoli jedu v těch nelegálních věcech, jediný co na mě může okolí vědět, jsou noční závody." Díval se prosklenou stěnou pokoje ven, když mluvil.
To jsem si potvrdila, kdybych nevyhledávala dál, tady o tobě nikdo nevěděl. A jediné místo, které jsem neprozkoumala, bylo právě Španělsko. Byl to jediný stát, kde bych na tebe cokoli našla, díky mým vztahům.
"Nezabíjíme nevinné, nevyhledáváme roztržky jen po mě pár lidí jde, protože si myslí, že jsem vezl zásilku. Jak jsem byl dva týdny pryč, byl jsem ve Španělsku za rodinou, kvůli obchodům které plánovali.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...