Isabell
Po tom co jsem aspoň jednou dostala složku do rukou jsem celý večer přetrpěla v Teesově společnosti a smála se jeho vtipům- jediné štěstí bylo, že byli většinu vtipné-. On se nestyděl ani za to když jsem ho přichytala jak mi kouká na zadek nebo do výstřihu, vždy se jen ' koketně ' usmál a pokračoval v rozhovoru. Jeho žena to nebude mít zrovna lehké.
Když mě později večer limuzína odvezla zpět domu s jeho telefoním číslem který jsem vyhodila při jízdě jsem s radostí sundala ze sebe paruku s šaty a hupsla do měkké postele.
Divila jsem se že bylo tak lehké dostat tu složku, ale když už byl značně opilí a věnoval pozornost jenom mému výstřihu, nebylo to tak těžké odejít se složkou v ruce.
Když jsem se ráno hrabala z postele bylo něco kolem půl osmé a já si dala rychlou ale zaslouženou sprchu. Se složkou, kterou jsem dala do obálky jsem se rozjela k Justinovi.
Věděla jsem, že tam není schránka a taky jsem věděla, že nepoužívá zabezpečení když je doma, proto jsem pomocí mého klíče, žádné sponky nebo něčeho složitého, prostě klíčem odemkla dveře. Bylo ticho a tak jsem věděla, že spí krom pravděpodobně jednoho z nich, který bude v kanceláři.
Složku jsem hodila na linku do kuchyně a dala si kafe. V klidu jsem si ho vypila a na lísteček napsala pár slov pro Justina. Seskočila jsem z barové židličky a šla ke dveřím, které jsem za sebou zase zamkla. Se spokojeným úsměvem jsem nasedla do auta a vyjela na nákupy. No co? Nejsem jenom ESO. Jsem přece holka.
Justin
Když jsem sešel schody dolu bylo prostě ráno. Dobře, hodně pozdě ráno pro někoho už skoro oběd protože bylo něco kolem 11 hodiny. U stolu už seděli všichni a Tim, který to trochu přehnal s pitím se válel po lince. Všechny jsem je pozdravil a Tima obzvlášť nahlas a sesunul se na barovou židli.
Marco přede mě hodil obálku. Pozvedl jsem obočí, ale nakoukl dovnitř a po usmál se , protože tam byla složka od Isabell. "Ještě to otoč" řekl Marco a já tak udělal.
Byl tam nalepený vzkaz se stejným písmem jako ten, co jsem měl na dveřích.
Mám to u tebe -znovu.
Jinak vám došlo kafe. Krásný ráno zlato:*
Uškrnul jsem se a obálku s papírkem hodil na stůl. "Takže ona je Ta holka?" Zeptal se Tim i přes bolest hlavy. "Nevěděl jsem, že si na zrzky" pokroutil hlavou Roy a kousnul do toastu, který mi pak podal.
S povytaženým obočím jsem se na něj podíval a on se jen uculil. Já jsem začal jist moji nakouslou snídani. "Nemyslím si, že je to zrzka. Ale nechám se překvapit." řekl Marco. Jo, tobě to vždycky pálilo, jeden z důvodů proč si šéf.
"Nikdy jsem neřekl její barvu vlasů" zamumlal jsem s plnou pusou. "Nikdy si o ni NIC neřekl" podotkl Roy a Tayler se zasmál. Ignoroval nechápavý obličeje a upil si ze skleničky.
"Jak se sem dostala? Já byl vzhůru" Zeptal se Marco a poškrábal se na krku. "Je prostě dobrá" řekl jsem její odpověď a zmizel do obýváku.
Mezitím co Marco prohlížel složku jsme my ostatní méně vzbuzení lidé tohoto domu seděli na pohovce. Když přišel tak nám oznámil, že jedeme na týden pryč. Všichni.
Napsal jsem to Izzy která mi řekla, že teď už má taky práci a že se uvidíme potom. Tu zprávu jsem moc nepobral, ale nechal jsem to být. Ani jsem se neptal jakou práci a šel jsem s kluky balit.
Isabell
Celý ten týden co byli kluci pryč jsem pracovala na svém autě. Moc jsem toho nenaspala, protože jsme pracovala skoro 19 hodin denně s krátkými přestávkami na jídlo či sprchu. Proto mužů s radosti říct, že moje autíčko už je opravené a dokonale vyleštěné.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...