82.-Neudělala by si to, že ne?

187 11 2
                                    

''Nesnáším čekání.'' Dala jsem si do pusy další hranolku a pozorovala Justina, který seděl naproti mě. Zasmál se tomu, jak se chovám a ukradl mi další hranolku, jako kdyby před chvílí nedojedl ty své.

''Ale prosím tě, v tak milé společnosti ti to musí utíkat rychle.'' Šklebil se. ''Milá společnost? Kde?''Podívala jsem se kolem sebe, jako že někoho hledám a Justin se zamračil. ''ha ha ha.'' Další hranolka zmizla.

''Sakra kup si svoje, takhle je všechny sníš.'' Plácla jsem ho přes ruku, když se natahoval pro další. Neskutečný žrout. ''Koupil jsem ti je, tak ticho.'' A zase. Chudáci hranolky, umírají tak rychle. A to že mi je koupil? Vnutil mi je, vyloženě mi zakázal si je koupit, prostě si stoupnul přede mě když jsem je platila a zaplatil je sám, mou maličkost úplně ignoroval.

''Kam půjdeme pak?'' Smířila jsem se s tím, že hranolky budou v jeho žaludku a ne v mém, tak jsem se opřela o opěradla boxu a čekala, než dožvýká. ''Myslel jsem, že půjdeme na pláž a pak by jsme si navečer zahráli s kluky basket.'' Podíval se na mě, jestli s tím souhlasím, přikývla jsem a dopila Justinovi pití.

Vyvalili jsme se ze dveří s hlasitým smíchem a oba si nasadili sluneční brýle. Chytl mě kolem ramen a dusil svůj smích do mých vlasů, mezitím co já se snažila uklidnit. ''Zmrzliná!'' Vyjekla jsem jak malé dítě, chytla Justina za ruku a rozeběhla se za autem, kde skladovali tu pochoutku.

Justin nám obou koupil zmrzlinu, prodavač byl postarší pán s barevnou čepkou na hlavě a příjemným vystupováním. Hotoví profesionální dědeček.

***


''Tak jak jste si to užili? Když jste nás odřízli.'' Optal se Tayler, když jsme všichni večer seděli na zahradě. Jo, trochu jsme je odřízli od našich plánů, ale byla to věčnost, co jsme my dva byli někde sami spolu, a dneska byla skvělá příležitost jak si to užít.''Skvěle.'' Odpověděli jsme s Justinem na jednou.

''Napadlo mě, že by jsme se jeli projet, co vy na to?'' Podívala jsem se na ně. Justin pohotově přikývl, Tai mykl rameny, že mu to je jedno a kluci se na sebe podívali. ''Myslím, že dnes to vynechám.'' Řekl Tim a Roy přikývl, no jo, jejich maraton, zapomněla jsem na něj.

''Marco?'' Povytáhla jsem obočí a podívala se na něj. ''Když mě svezeš, není problém.'' Zasmál se. Tuhle jízdu si užiju.  Problesklo mi hlavou. ''Můžeš si vybrat auto. '' Nabídla jsem mu, ale bylo mi jasné, že vybere Ferrari.

''Pojedeme na závody, nebo se jen tak projedeme?'' Zeptal se Tai, než šli s Justinem do garáže pro jejich milovaná BMW.  ''Zatím se jen projedeme, uvidíme kolik bude.'' Přikývli a zmizeli ze dveří.

''Vyzvednu tě před domem.'' Usmála jsem se na Marca, který si oblékal koženou bundu, jen přikývl a nechal mě se vypařit.

***

Doběhla jsem až k domu a omylem rozrazila dveře, takže můj příchod byl oznámen hlučnou ránou dveří o zeď. Ups. Zavřela jsem je a došla až do kuchyně. Z lednice jsem vyndala lahev s vodou a hltavě se napila. Můj hrudník se stále prudce zvedal a na těle jsem měla kapičky potu.

''Nemusíš nám zbořit dům.'' Zasmál se Connor, když dosedl na barovou židličku a pozoroval mě. ''Stačila Derekova ložnice.'' Dodal a já se div neudusila. Štěstí bylo, že jsem dopila, takže moje prvotní reakce nebyla vidět. Otočila jsem se na něho s nadzvednutým obočím.

''Co ložnice, nejhůř dopadl Derek.'' Přidal se Tristan. Na tuhle debatu, která právě začínala se do kuchyně naskládali všichni, až na Dereka samého a cizince, který si ale rýpne jindy. ''A tím chceš říct co?'' Podívala jsem se na ně, ne zrovna přátelsky.

''Jen to, že by si měla klidnit svoje choutky.'' Hodila jsem po něm flaškou, kterou nechytil a tak ho praštila do hlavy. ''Obvykle lezete někomu do soukromí?'' Stála jsem opřená o linku, možná ne ve vhodném oblečení, protože jsem na sobě měla pouze sportovní podprsenku a kraťasy.

''To ani nemusíme.'' Bred mykl rameny, ale Leo řekl úplně něco jiného. ''Zrovna byli otevřené dveře.'' Nevinně se na mě podíval a já protočila oči.

''Ani jsme nemuseli slídit, stačilo vidět Dereka.'' Cizinec se ozval a hodil po mě novou lahev s vodou. ''Měl to napsané na čele?'' Ušklíbla jsem se a upila z lahve. ''Ne zlato, jen máš nehty.'' Políbil mě Derek a poukázal tak na rudé čáry na zádech, hrudi, břichu a na ramenech. Ups. Právě je vystavoval, protože na sobě neměl triko.

''Divím se, že ty si vyšla bez úhony.'' Prošel kolem mě a odhrnul mi vlasy z krku, kde byly flíčky. Jeho pohled pak zabloudil na třetí flíček, který jsem měla na prsech a já mu nadzvedla prsty hlavu, aby se mi podíval do očí. ''Nejsem ve výloze.'' Odstoupil ode mě, vzal si jablko a zase si sedl.

''Musíš nám říct, co si s ním dělala, byl milý.'' Oh bože. Ještě to rozebírat. ''Vlastně mu bylo  všechno volný, takže by si s ním mohla spát častěji.'' Dala jsem Connorovi s Tristanem pohlavek.

''No tak! Chci podrobnosti. Udělal ti to-'' Přitlačila jsem Tristana ke zdi a nahla se k jeho uchu. ''Řekneš ještě něco, a už budeš moct o tom jen sít.'' Pustila jsem ho a nevinně se na něj usmála.

''Nemusíš mi je hned zmrzačit, jsou celkem užitečný.'' Derek si mě otočil k sobě a já se od něj odtáhla. Sebrala jsem lahev z linky a chtěla se osprchovat, jenže mě cizinec chytl za boky, přesně tam kde byla modřina a já tiše sykla. ''Tak přece.'' Ušklíbl se a odhalil mou modřinu, která byla do fialova se stálým obtiskem Derekovi ruky.

Vytrhla jsem se mu a narovnala si kraťasy. ''Počkej, to si nám neřekla!'' Ozval se Leo. ''Moc mě mrí, že váš sexuální život je nudný, ale ještě jednou se budete zajímat o ten můj, a bude to naposledy.'' Ironicky jsem se na ně usmála, neměla jsem na ty řeči zrovna náladu. Sice sjem byla zvyklá od kluků, ale tyhle mi už lezli krkem.

''Isabell, je to jen sranda.'' Derek šel ke mě ale já ho zastavila. ''Ty se ke mě taky nepřibližuj. '' Procedila jsem skrz zuby. ''Krisi?'' Otočila jsem se na něho s úsměvem, seskočil ze židle a podal mi jeho triko, které si svlékl. ''Tak čau kluci.'' Rozloučil se s nima, přehodil paži kolem mých ramen a odcházel se mnou pryč. V tuhle chvíli mi bylo jedno, že jsem zpocená.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat