29.- Těší mě

309 15 7
                                    

Isabell

Probudili mě sluneční paprsky které neúprosně svítili do mého obličeje. Nesouhlasně jsem zamručela a přetočila se na druhou stranu, kde jsem narazila do něčího těla.

Hned se mi vraceli vzpomínky ze včerejška a já ani nemusela otevírat oči abych věděla že vedle mě leží Justin. Nahý Justin. Po chvíli přemlouvání jsem otevřela oči a následně si je promnula. Posunula jsem se výš abych měla pod hlavou polštář a svůj pohled stočila na Justina, který v klidu oddechoval vedle mě. Pozorovala jsem jeho horní polovinu těla kterou měl posetou tetováním.

Z ničeho nic po mě chmátla jeho ruka a já než stihla zareagovat, byla přitisknutá k němu a později jsem ležela pod ním. ''Baví tě mě pozorovat?'' Řekl když se mi díval do očí. Na mé tváři pohrával menší úsměv.

''Když spíš, jsi andílek zlato.'' Zašeptala jsem. ''To se o tobě říct nedá.'' Zašklebil se na mě.

''Řekni mi.'' Odmlčel se a nahnul se k mému krku, který určitě zdobili znamínka od Justina. ''Jak to, že vždy skončíme spolu v posteli?'' Políbil mě něžně na krk a já se pousmála.

''Protože víš, že jsem v posteli nejlepší.'' Převrátila jsem nás takže jsem na něm seděla obkročmo. Do půlky zad jsem měla přehozený lehký přehoz pod kterém jsme spali.

Políbila jsem ho na rty a než si mě stihl přitáhnout blíž tak jsem z něho slezla a zamířila do koupelny. Po rychlé sprše a po odmalování make-upu pomocí ubrousků jsem se přemístila zpět do pokoje.

Shodila jsem ze sebe ručník a oblékla si tanga. Justin mě celou dobu pozoroval hladovým pohledem. Rychle jsem přes sebe přetáhla šaty a otočila se na něj. K mému údivu už neležel na posteli, ale stál těsně za mnou.

''Mám rád tyhle šaty.'' Řekl mi a ruce přemístil na má odhalená záda. ''Jdou lehce sundat.'' A s tím mi shodil ramínka a šaty mi sklouzli ke kotníkům.

Políbil mě na krk a pomalu postupoval dolů. Kladl mi polibky na prsa až k břichu a mezitím mi hladil záda. Znovu šel stejnou cestičkou až nahoru k mým rtům a pak se odtáhl.

Já si nandala zase své šaty a ušklíbla se na něho. Rukama jsem mu přejela po hrudi a obkreslovala veškerá jeho tetování. Pak jsem mu přejela přes paži až k jeho dlani a nakonec mu ruce položila na ramena.

''Mám ráda, když si kvůli mně nervózní.'' Šeptla jsem když jsem viděla jeho nejistý pohled a zaregistrovala jak mu naskočila husina. ''Jdeme ne?'' S tím jsem si nazula boty a šla k výtahu. Nemám nejmenší tušení, kdo z nás vybral tenhle hotel, ale byl krásný. Po chvíli se z pokoje vyhrabali Justin a hodil mi moje psaníčko. Spolu jsme sjeli výtahem dolů a zaplatili pokoj na recepci.

Justin mě chytl kolem ramen a s pozdravem jsme zmizli ven, kde stáli taxi. Oba dva jsme naskočili do toho stejného a nechali se odvést domů, kde pravděpodobně bude celá četa, co žije v tomto domě.

No co? Přece si to nerozdáme tady doma aby nás ještě vyrušili kluci. To by bylo skvělé ráno nebo večer, kdyby do pokoje vtrhl jeden z opilých kluků. Ještě že nás napadlo jít do hotelu.

Justin zaplatil taxikářovi a oba jsme se vydali domů. Nastejno jsme vyšlapali ty schody, co vedli ke dveřím a on mi jako pravý gentleman otevřel dveře. Vešla jsem dovnitř a rovnou zamířila ke schodům s Justinem v patách.

Oba dva jsme šli do svého pokoje a já sundala ze sebe šaty i boty a uklidila je do šatníku stejně jako psaníčko. V čistém spodním prádle jsem přešla do koupelny, kde jsem si rozčesala vlasy a vyčistila zuby. Opláchla jsem si obličej a hodila na sebe kraťasy s tílkem.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat