41.-Nepálí se něco?

246 13 5
                                    

Isabell

Převalila jsem se na záda a otevřela oči které jsem hned promnula. Žádné nepříjemné světlo se sem nedostavilo, záclony byli zatažené a přes to že bylo určitě hodně pozdě ráno, ba ne už dvanáct bylo v pokoji šero. Na nočním stolku vedle postele jsem měla skleničku s vodou, kterou jsem hned vypila a pak si sedla abych mohla později vstát.

Šaty a boty se povalovali na gauči a já jen ve spodním prádle mířila do sprchy abych nabrala poslední energii, která mi chyběla. Už převlečená v pohodlných látkových kraťasech a volném šedivém triku jsem se s vlasy v drdolu plížila dolů po schodech a zakotvila v kuchyni. Na sedačce byl pohozený Twist s Lilem, oba s otevřenou pusou a nějak zamotaní do sebe. Tlumeně jsem se zasmála a vypila další dvě sklenice čisté vody, které mi pomohly. Hlava mě nepatrně bolela ale žaludek byl v pořádku a můj obličej nevypadal jak kdybych pařila-hold mám štěstí.

Hlavu jsem ještě na malou chvíli položila na linku, která krásně studila a to jsem uvítala. Včerejší večer jsem si přehrála do té doby, kdy jsem byla v boxe s blonďáky, kteří semnou nespali.  Aspoň ne v tomhle pokoji. Pak už to bylo trochu rozmazané a já zapojila všechnu sílu, abych si vzpomněla. Vzpomínky se na mě okamžitě nahrnuly a já viděla ty základní úseky a už mi došlo, co všechno se včera stalo.

*

''Tak jdeme'' Šeptla jsem se zahihňáním a všichni tři jsme vstali, v ruce lahev alkoholu. Vyšli jsme ven z baru a mířili si to na pláž kam se se smíchem a rámusem později dopotácel Lil, Twist a skupinka opilých holek. Moje flaška mířila k Twistově hrdlu a pak kolovala dál, jeden z blonďáku vyprskl drahý alkohol když se začal smát a Lil tu dál z vesela mluvil.

Twist měl pusu zaměstnanou díky blondýně,která se po něm sápala a já a můj tetovaný blonďák jsme si předali jednu lahev a začali se smát Lilovi. ''Já nekecám!'' Vyjekl celkem opile.

''Vážně jsem tam ležel na lehátku a ona ke mně připlavala, vyskočila za mnou div jsme se nepřevrátili a začala mě líbat. A kdo by se bránil, když měla slušný pětky.'' Podotkl a znova se ozvala vlna smíchu od něho samého.

''A vem te si, že jsem jí sbalil na plavky s káčátky.'' Na to jsme se znovu s blonďákem zasmáli a Twist už plně při smyslech-teda aspoň při těch, které mu zbyly- začal dělat káčátko.

*

Vážně nemůžu uvěřit, že nám Lil říkal, že sbalil holku na plavky s káčátky. Bože můj, musím ty plavky vidět, nebo se zblázním. Taková fotečka by se do sbírky hodila. Trochu jsem se uchechtla a dopila poslední doušek vody v prosklené skleničce.

*

''Zlatá rybko! Zlatá rybko kde jsi?!'' Křičel Twist když stál bez bot na pláži a vlny mu omývaly chodidla.

''Chci splnit přáníčko!'' Krákoral dál to svoje a my se váleli opodál v písku a upíjeli z lahve. Blonďáček bez tetování mi dělal krásnou opěrku mezitím co ten můj oblíbenější si svlékal trik o odhalil tak vypracovanou hruď posetou tetováním.

''Hraješ si na schovávanou?! Tak já ti to řeknu, nepotřebuju tě vidět!'' vyjekl a upil z lahve, kde byla už míň jak polovina.

'' Chtěl bych duhu a jednorožce pro mé krásné dámy aby nás hodil rovnou do postele. Trojka bude úžasná!'' Vyjekl a zapotácel se. Holky bez jakýchkoli problému s  tou jeho navrhovanou trojkou se dál smály a když se přidal ještě Lil se svým přáním ohledně pětek té holky, a že by se tu mohla objevit, nemohla jsem popadnout dech.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat