Isabell
''Tak jdeme ne?''Popohnala jsem je když jsem stála u dveří. Měla jsem na sobě světle riflové kraťasy a bílí croptop. Vlasy jsem měla vyžehlené a ve vlasech menší zlatý veněc z propletených drátků. Na ruce jsem měla zlaté hodinky a v uších zlaté náušnice. Měla jsem bílé boty na platformě a v ruce držela klíčky od auta. Vyšli jsme před dům a kluci koukali na mé auto s otevřenou pusou. ''Sakra kde ty auta bereš?'' zeptal se mě Roy. ''Očividně si nebyl dlouho v garáži, mám jich tam plno.'' Usmála jsem se na něho. Otevřela jsem dveře od mého bílého lamborghini -Aventador- a nasedla. ''Uvidíme se tam, kluci znají cestu.''Zašklebila jsem se na ně a vyjela pryč.
Cesta mi zabrala asi 30 minut, přeci jen noční závody musí být dál od města. Nepotřebuju mít návštevy policie a ani žádné jiné nezvané osoby. Když znáte cestu jede se tam 25-30 minut, trošku větší rychlostí. Když ne, klidně i 2 hodiny přes centro města nebo i čtyři.
Dojela jsem na místo a i přes zavřené dveře jsem slyšela křik a hudbu. Lidi tu tancovali a sázeli na své favority. Jiní se tu jen kochali autama a já s úsměvem vystoupila. Opřela jsem se o kapotu auta a pozdravila pár lidí nazpět. Čekala jsem než dorazí kluci kteří jeli dvěma autama. Samozřejmě že jedno řídil Tai a druhé Justin takže pojedou ve svých milovaných BMW. Po nějaký chvíli jsem je viděla parkovat dál od davu a pak jak si to štrádovali ke mě.
''Tak to je hustý!'' prohlásil Roy a Tim se zaobíral sledování jedné holky. ''Pojďte.'' Pobídla jsem je a vydala se po schodech na jednu kovovou konstrukci. Byla to vyvýšenina něco jako v klubu a pak tam byl DJ pult. Stála jsem opřená o zábradlí a pozorovala dění dole stejně jako ostatní. Sam na mě zamával a tak jsem mu mávnutí oplatila. ''Kde si na to sakra přišla?'' Optal se mě Tim. ''Však víš, jen tak náhodou.''Zašklebila jsem nad tím že nemají nejmenší tušení komu to patří.
''No nekecej nazdar Isabell!'' vyjekl podle hlasu Smith. Zazubila jsem se na něho a obejmula ho. ''Pojedeš dneska?'' Povytáhl na mě obočí. ''Ale nevím, jedeš?'' Optala jsem se.
''S tebou? Sorry kotě ale nechci umřít.''Zasmáli jsme se. ''Ale jo, pojedu. Se mnou nebo proti Smithe?'' přešla jsem k němu. ''Nikdy nejdu proti tobě, ale pojedu sám za sebe.'' Odpověděl mi. ''Uvidíme se v cíli zlato. '' ''Jo, až budu svírat balík peněz. Dneska jede Mike. '' Na jeho jméno jsem zavrčela.
''Tak to si náramě užiju.'' Prokřupla jsem si prsty. ''Holka brzdi, má tu hochy.'' Chytl mě za rameno. ''Já přece nic nedělám.'' Usmála jsem se na něj a on s pokroucením hlavy odešel. ''Uvidíme se zachvíli. Jdu mu rozkopat prdel.''Řekla jsem Taiovi a odebrala se dolů. Šla jsem za Samem a zapsala se. ''Neblbni Izzy. Nestojí ti za to.'' Řekl mi protože věděl proč dneska jedu. ''Ukážu mu čí je tohle trať.''Zavrčela jsem a odešla.
Stál provokativně opřený o moje auto. ''Co tady chceš Miku?'' ''Ale, kočičce se zachtělo se projet jo?'' Odrazil se od auta s šel ke mě. ''Až budeš brečet že si druhý tak za mnou nechoď.''Zavrčela jsem na něj a to už jsme stáli u sebe. ''Nevyskakuj si. Jsi sama a já.'' Odmlčel se a kývl za sebe kde byla jeho banda. Posměšně jsem si odrfkla.
''Nechtěj mě rozesmát.'' Zašklebila jsem se na něho a on zatínal zuby. ''No tak, no tak! Přece se tu nepopereme!'' řekl Nick do mikrofonu a všichni se dívali na nás. ''Tak co číčo, chceš boj?'' ''Jestli chceš nakopat prdel tak pojď.'' Vyzvala jsem ho. Zamrmlal něco a zatnul pěsti, to už Smith stál dole mezi námi.
''No tak lidi. Přestaňte se tady zabíjet. ''Stál mezi námi a ruce měl na našich hrudí.''Dneska prohraješ nulo.'' Zavrčel a odplivl si. ''Aby ses nedivil slizoune.''Zaprskala jsem na něj a oba jsme byli napružení. To už k nám přišel i Sam s Nickem a kontrolovali co se tady děje. ''Tohle by stačilo.''Varoval nás Nick.
''Je to tvůj poslední závod. Vsadíme se,co říkáš? Nebo se bojíš?'' Povytáhl na mě obočí a já sebou cukla. Tak moc jsem mu chtěla jednu napálit ale Nick mě držel za rameno. ''Abys toho pak nelitoval Miku.''Přecedila jsem skrz zuby. Oba jsme si nenávistně dívali do očí. ''O trať. Kdo vyhraje je to jeho. Poražený utrpí porážku pro své ego .''Zamumlal .''Fajn.''Zavrčela jsem a natáhla k němu ruku kterou stiskl. Přitáhla jsem si ho k sobě a nenávistně mu zamumlala do ucha dvě slova. ''Dnes prohraješ.'' S tím jsme se od sebe odtáhli. On si to nakráčel za svojí bandou a já se otočila na Smitha,Sama a Nicka.
''Sakra zbláznila se? Co to zase je?''Vyjel na mě Sam. ''Jdu mu ukázat komu to tady patří.''Ušklíbla jsem se. ''Jestli prohraješ tak je to v háji víš to?''zamumlal Nick. Kývla jsem. ''Neprohrávám, vyzvi lidi k sázkám, tohle je o všechno zlato.''Zašklebila jsem se a opřela se o auto.
Nick šel zpět na své místo a do mikrofonu vyhlásil náš souboj a na to se ozvalo zajásání a i zalapání po dechu. Lidi sázeli a vyřvávali a já pohled přemístila na Taie ktery kroutil hlavou. Jsi blázen, naznačil mi ústy a já se ušklíbla.
Po vyzvání aby se závodníci dostali na start jsem zaplula do auta a dojela k startovní čáře. Vedle mě seděl ve ferrari Mike. Oba dva jsme provokativně šlapali na plyn a burácení motorů se ozývalo všude okolo. Lidi se nahrnuli co nejblíž mohli a pokřikovali čísla nebo jména. Já jsem čekala jen na pokyn k startu. Abych tomu šmejdovi ukázala jak se jezdí.
Pro dnešek se startovala mávnutím šátku a já jen čekala, než ho ta holka upustí.
Tři.
Dva.
Jedna.
Teď!
Vystartovla jsem a řítila se dopředu stejně jako on. Projela jsem zatáčku a pak podjezd. Držel se mnou krok a předky našich aut se předjížděli. Vedl jeden a hned na to druhý. Byl to prostě souboj. Jediná moje šance byla nadcházející ostrá zatáčka. Ještě víc jsem sešlápla plyn, chytla pevně volant a pak projela zatáčku se skřípěním pneumatik. Zadek se mi otočil a já musela přibrzdit a vyrovnat se a pak hned najet na mou původní rychlost. Bylo to rychlé přešlapování pedálů a točení volante. Ano! Je za mnou.
Ušklíbla jsem se do zpětného zrdcátka a dávala pozor na cestu. Už mě nemůže dohnat. Jela jsem svou rychlostí a věděla že on ze svého auta už víc nevydoluje ale já ano. Poslední zatáčka v které jsem musela trochu přibrzdit. Přehmátla jsem volant a znovu sešlápla plyn až na podlahu. Tachometr mi ukazoval nad 185 km a furt sebou kmital. Mike byl u zadku mého auta ne a ne mě dohnat. Tohle je tvůj konec. Už jen cílová rovinka kde jsem se řítila jako vítěz. Projela jsem cílovou a současně i startovní čárou a slyšela řev lidí. Prudce sjem zabrzdila až jsem se úplně otočila tudíž jsem udělala hodiny a nechala aby motor mého auta vyřvával.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...