3.-Měsíček na hnoji

826 26 2
                                    

Omlouvám se za chyby.;)

Z pohledu Justina

Ještě stále jsem nemohl uvěřit že je tady. Že za mnou přijela. Teď už neodejde, nepustím ji, nemůžu a ani nechci. Ona pro mě byla výjev dokonalosti. Ačkoli můžu mít jakoukoliv dívku tak ona bude někdo, kdo má charakter a i vzhled naprostého anděla. Anděla s ďáblem.

Když jsem otevřel dveře od domu měl jsem na tváři stále ten úsměv, a může za to ona. Pokroutil jsem hlavou nad tím, jak jedna jediná dívka dokáže tohle se mnou udělat  a zul jsem si boty. Prohrábl jsme si vlasy a šel jsem dál do kuchyně kde jsem si nalil vodu.


 ''Co se tak culíš?'' ozvalo se z ničeho nic za mnou. Myslel jsem že jsem dostal infarkt. ''Sakra Taylere!'' vyjekl jsem když jsme se trochu uklidnil. On se začal přiblbě smát. Pokroutil jsem nad ním hlavou a dopil skleničku kterou jsem položil do dřezu a otočil se již na uklidněného Taylera který byl ještě rudý od smíchu. ''Tak, a teď mi řekni ten důvod proč se usmíváš jak měsíček na hnoji'' vyklopil na mě a opřel se o linku. Se zvednutým obočím a založenýma rukama na hrudi mě pozoroval. Nechtěně jsem se uchechtl protože vypadl extrémně vtipně. ''Co myslíš že jsem asi dělal? Nic, jsem prostě v pohodě a happy'' řekl jsem a obešel ho. ''Mysli si co chceš ale takhle se netváříš ani když někoho přefikneš. '' řekl a sedl si vedle mě na pohovku.

Zasmál jsem se a zapnul televizi. Vím že ho bude chvíli dožírat že neví co se děje ale nakonec to nechá být protože já mu to neřeknu. V životě by neuhodl že za to může Isabell protože ani neví že má přijet a přijela. Sice to zjistí určitě brzo ale za tím chci aby měla čas jenom na mě. Ušklíbl jsem se pro sebe a zvedl vybrující telefon.

 ''Ano?'' zamručel jsem jelikož jsem nevěděl jaké neznámé číslo mi může volat. ''Zvedni svoji línou prdel a dostav se ke mě domů.'' řekla a hned na to zavěsila. Vstal jsem a šel se rychle převléknout do čistých věcí. Vzal jsem klíčky od auta a soukal se do bot. ''Kam jdeš?'' křiknul Tai. ''Ven, nečekej mě a nevolej!'' křiknul jsem zpátky a už zavíral dveře a nasedl do mého BMW. 

Neměl jsem ani tušení kam mám jet ale vím, že zas tak daleko bydlet nebude a bude to nějaký super nobl dům. V tu chvíli kdy jsem přemýšlel kudy mám jet mi zapípal telefon na náznak nové zprávy. Psala mi ona. Napsala mi adresu kde bydlí a tak jsem jí zadal do navigace a jel dál.

 Když jsem po nějakých 5 minut jízdy dorazil k ní musel jsem si dát a pravdu. Za prvé nebydlela daleko od nás a za druhé měla velký dům a byl moderní a určitě úžasně zařízený tak jako vždy.  Vyskočil jsem z auta a šel rovnou ke dveřím. Ani jsem nestihl zaťukat nebo zazvonit a už se rozletěli dveře dokořán a stála v nich ona. Vřele se na mě usmála a zatáhla mě dovnitř. Vmáčkl jsem jí do pevného objetí a poté se rozešel do -pravděpodobně- obýváku.

 ''Chceš něco k pití?'' křikla na mě z kuchyně. ''Dal bych si pivo nebo kolu!'' křiknul jsem na ní zpátky a zapnul televizi. Slyšel jsem jak zapnula mikrovlnku takže jsem šel vybírat film na který se budeme dívat. Po chvíli přišla s kolu a pivem v ruce, položila to na stůl a šla zpět do kuchyně. Přinesl popcorn a sobě nesla vodu s citrusami. Nezměnila se, furt si potrpí na zdravé stravě ačkoli nepohrdne žádnou 'prasárničkou'.

''Tak co si vybral?'' řekla když si sedla vedle mě na pohovku. Popcorn položila na mě a opřela se o moje rameno. ''Nějaký horor'' řekl jsem a zapnul ho. Ona se promrvila na sedačce a víc se ke mě namáčkla ačkoli vím že se nebojí tolik jako ostatní holky furt je to horor i když ho miluje. Ruku jsem jí dal kolem ramen a posunul se o něco k ní. Druhou rukou jsem hmátl pro popcorn a díval se na film.

Z pohledu Isabell

Když ke  mě dorazil Justin a já přinesla všechny věci tak jsem se usadila k němu na sedačku a opřela se o něj. On si přehodil ruku kolem mých ramen a zapl film-horor. V nějakých částech jsem sebou škubla ale jinak jsme se i smáli protože když se mi dva díváme na horor tak je to jak komedie ačkoli se třeba i bojíme nebo lekneme v nějakých momentech. ''Tohle mi chybělo'' šeptl. Pousmála jsem se. ''Jo, je to super, teď se mě nějakou dobu nezbavíš'' zasmála jsem se. ''Tě hodím z balkonu jestli mě budeš štvát '' zasmál se a já s ním.

Když skončil film tak jsme ještě chvíli vedle sebe leželi-seděli a jen tak si povídali. Z chvíle se stali další dvě hodiny a pak Justinovi zazvonil telefon. Povzdechla jsem si protože mi bylo jasné že ta naše pohoda končí. Justin se zvedl a příjmul telefon a pak poodešel dál. Hodil po mě omluvný pohled a dál telefonoval.

Když skončil hovor tak mě v táhl do svého objetí. ''Je mi to líto ale musím jít.'' řekl. ''Jo, já vím. To je v pohodě, uvidíme se zítra.'' Zazubila jsem se na něj a rozhrabala mu vlasy. On si je rychle srovnal a šel za mnou ke dveřím. ''Od mých vlasů ruce pryč.'' ''Já můžu všechno.'' Vyplázla jsem na něj jazyk. On pokroutil hlavou  a otevřel vchodové dveře. ''Zítra ti zavolám nebo napíšu jo?'' Kývla jsem, počkala jsem než nasedl do auta a zavřela za ním dveře.   

Udělala jsem si večeři a poklidila věci. Pak jsem si dala relaxační sprchu. Převlékla jsem se do jeho starého trika které už mám dlouho a vzala si kraťasy na spaní. Jsem ráda že jsem tady. Konečně začne zase party. Všechny věci už mám zařízený a všechno šlape ještě líp než by šlapalo u někoho jiného. No, taky jsem to já tak není se co divit. Zkontrolovala jsem si mobil jestli nemám nějaký nový email nebo zprávu a pak ulehla do postele.

------

Tak, další díl je tu. Jak jste si všimli tak už je delší, bohužel -jak pro koho-je to furt začátek a tak nebude tolik akce, doufám ale, že se Vám to líbí!

-El


* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat