''Dneska jsi jen moje.'' Zašeptal mi do ucha.Jeho rty se přisály na můj krk a ruce putovaly po mém těle. Nebyl něžný, byl nedočkavý a to mě ještě víc těšilo. Byla jsem opřená o roh výtahu a měla jsem hlavu mírně na stranu. Nemohla jsem vnímat ani tu tichou melodii ve výtahu, protože jediné co jsem vnímala byli jeho rty na mém krku a jeho nedočkavé ruce. Nic jiného v tu chvíli neexistovalo, a věřte mi, že kdyby tu byl někdo jiný, ani bych to nevěděla. Po tom co se dveře s cinknutím otevřeli se ode mě odtáhl a s poloúsměvem na rtech mě táhl za sebou do pokoje. Byli jsme úplně nahoře a toto podlaží se dělilo na dvě strany. ''Která?'' Optala jsem se ho. Z kapsy vytáhl obě dvě karty od pokojů a já jsem se pousmála. ''Vyber si.'' Řekl a znovu mě natlačil na stěnu. Kdyby to byl kdokoli jiný, řekla bych co s tím furt má, to mě musí vždy někam přitisknout? Ale u něj mi to přišlo.. No více méně sexy. On byl sexy.
Vyhoupl mě nahoru a tak jsem si obmotala nohy kolem jeho pasu. Jeho ruce mě drželi pevně za zadeček, řekla bych, že až moc pevně a on si to užíval. Nepolíbil mě, jen se na mě díval. ''Klidně si to můžeme rozdat tady na chodbě, protože jsem nikdo nepříjde. Zařídil jsem to.'' Řekl a oblízl si rty.
''Nepolíbíš mě?'' Povytáhla jsem na něho obočí. ''Když mi slíbíš, že nezůstaneme jen u jednoho kola.'' Kompromis. Povytáhla jsem koutky rtů do křivého úsměvu. ''Vypadám jen na jedno?'' S tím mě dravě políbil a šel ke dveřím.
Jednou rukou dal kartu do 'zámku' a prošel i se mnou dveřmi které za námi zavřel a znovu mě na ně přitlačil. Povolila jsem stisk nohou kolem jeho pasu a on mě položil na zem. Musel se ke mně i přes mé podpatky sklánět a já mu ruce zamotala do vlasů a s ním jsem šla směrem kde podle mě bude postel. Nemusela jsem se ani dívat a bylo mi jasné, že tohle bude obrovské a hlavně luxusní. Když jsme se od sebe na chvíli odtáhli abychom nabrali vzduch tak jsem zahlédla celou prosklenou stěnu s výhledem na město. Neměla jsem čas se kochat, protože Derek se mi přisál na rty a dál pozadu pokračoval k ložnici. Otevřeli jsme dveře a já šla až k posteli a tlačila Dereka před sebou. Než stačil nějak zareagovat tak dopadl na postel a já ze sebe skopla podpatky. Byla jsem hned rázem menší a Derek se zaksichtil.
''Malá ale dravá.'' Zamumlal si pro sebe a vytáhl se výš na postel. Přelezla jsem k němu po čtyřech a okamžitě se přisála na jeho rty. Jeho ruka zašmátrala až k rozepínání mého crop-topu ale já ho zastavila a odtáhla se.
'' Já první.'' Chytla jsem lem jeho trika a rychle mu ho přetáhla přes hlavu. Triko dopadlo kamsi za mě na podlahu a já měla dokonalý výhled na jeho vypracovanou hruď a břicho. Na boku měl tetování, byli to více méně plameny a byla tam cestička k srdci. Moje ruce se automaticky dotkli jeho kůže a začala jsem mu obkreslovat tetování. Políbila jsem ho na žebra a on se zachvěl. Celou dobu mě pečlivě sledoval. Políbila jsem ho znovu až jsem došla k srdci kde nic nebylo.
''Proč tam nic není?'Optala jsem se a znovu ho políbila, tentokrát na prázdné místo. ''Rezervované pro někoho výjimečného.'' Šeptl. ''ještě jsem jí nenašel.'' Zasmál se a přehoupl se, takže jsem ležela pod ním.
''Řekni mi, že nemáš horní díl spodního prádla.'' Políbil mě pod klíční kost. ''Nemám.'' Zašeptala jsem mu do ucha. ''Oh můj bože.'' Prohrábl si vlasy a konečně mi rozepnul crop-top. Zahodil ho někam na zem svůj pohled přesměroval na můj hrudník přičemž si skousnul ret a začal ho obsypávat polibky. Dopracoval se až k lemu mých kraťasů které rozepnul a sundal. Skopla jsem je z noh a přitáhla si ho do polibku. Mezi tím jsem mu rozepnula pásek a sundávala kalhoty, které později skončili taky na podlaze. Jeho vypracovaná postava se tyčila nade mnou a jeho ruce nedočkavě přejížděli přes mé boky.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...