"ဘယ္ ဘယ္လို ေျပာ ေျပာလိုက္တာပါလဲ ဘု ဘုရား…… "
ဂါတၱရ ၏ အသံတို႔က တိုးတိတ္ တုန္ယင္စြာ ထြက္ေပၚေနသည္။
နာဂရာေဇ အရွင္ကေတာ့ ဘာကို မွ ဂ႐ု မစိုက္သကဲ့သို႔ ရဲရင့္ ေသာမ်က္လုံးအစုံျဖင့္ အၾကည့္မလႊဲပဲရွိေနဆဲပါပင္။
နန္းသွ်င္ ေဇယ်ာ ကိိုယ္တိုင္ပင္ ထို သို႔ အခ်ိန္ကိုအလြန္တစ္ရာအံ့ဩ၍ ေခတၱမွ် ေၾကာင္အသြားရသည္။ သို႔ေသာ္ အသိစိတ္ ဝင္လာခ်ိန္ တြင္ေတာ့ အလိုလို ႏႈတ္မွ တား ၿပီးသားပင္။"မ မျဖစ္ပါဘူး ေနာင္ေတာ္ နာဂရာေဇ နန္းအရွင္……နာ ဂါနာဂႏၲ ဟာ အရွင့္ ရဲ႕လက္ေအာက္ မွာပဲ ထည္ဝါစြာႏွင့္ရွိေနနိုင္မွာပါ…… "
နာဂရာေဇ နန္းအရွင္ မ်က္လုံးေတြစူးရဲလာသည္။ အသက္ရႉသံေတြျပင္းလာ၏။ မရိတ္မသင္ပဲထားေသာေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး ပါးၿမိဳင္းေမြး တို႔ မွာ ျပတ္သားစြာႏွင့္ အမိန့္စကားတို႔အားေျပာနိုင္ေသာႏႈတ္ခမ္းတို႔ကိုပင္ဖုန္းအုပ္ထားေလၿပီ။
ေခ်ာင္က်ေနေသာမ်က္ႏွာေတာ္ ႏွင့္ ေလ်ာ့ရဲေနေသာ အသား အရည္ တို႔က အရင္ တစ္ခ်ိန္က အလြန္တစ္ရာ မွခန့္ညားလွပါေသာ နာဂရာေဇ အရွင္ဟု ေျပာရန္ပင္ ခက္လွ၏။ တိတိရိရိျဖတ္ကာထားေသာ ေငြေရာင္ ဆံျမတ္တို႔မွာမူ လည္ပင္းတစ္ဝိုက္ တြင္ပင္ ရႈပ္ပြ ျပန္ႀကဲ လွ်က္ျပဳတ္က်လိဳ႕ေနၾကသည္။
ဝတတ္ဆင္ထားေသာ အျဖဴစြတ္စြတ္ဝတ္႐ုံ သည္ မလဲလွယ္ မျပင္ဆင္ေသာေၾကာင့္ ေတာက္ပျခင္းမရွိေတာ့ေပ။
တစ္ကိုယ္လုံးတြင္ နာဂရာေဇ အရွင္အျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳရန္မွာဝတ္ဆင္ထားသည့္ ေ႐ႊေရာင္ ငုဝါပန္းခက္ သ႑ာန္ နဂါးရစ္ဦးကင္းသာ က်န္ေပေတာ့သည္။
စိတ္မေကာင္းျဖစ္လြန္းလွစြာ တစ္ခ်က္မွ် ၾကည့္လိုက္ရင္း ထပ္၍ ေတာင္းဆို လိုက္မိျပန္ပါသည္။"ေနာင္ေတာ္ နန္းအရွင္ ေဇယ်ာ သိခၤ မွာ ပဲ မစံျမန္းသင့္ပါဘူး…… နာဂါနာဂႏၲကို ျပစ္ထားတာ မည္မွ် ၾကာၿပီလဲ….. ျပန္သင့္ပါတယ္….. ကြၽန္ုပ္ ရဲ႕ ကြၽန္ုပ္ရဲ႕ နတ္႐ြာစံ ေနာင္ေတာ္ႀကီးဟာ သည္လိုအျဖစ္မ်ိဳး သည္လိုအျဖစ္မ်ိဳးကို…… "
"တန္ပါေတာ့ ညီေတာ္ နန္းအရွင္‼ ကြၽန္ုပ္ ကို သည္ကိစၥ ေတြ ဘယ္လို မွထပ္ေျပာဖို႔ မလိုဘူး…… ကြၽန္ုပ္ နာဂါနာဂႏၲကို ျပန္ရင္ ဘယ္လို လုပ္ ဘယ္လိုလုပ္ သူ႕ကို သူ႕ကို ရွာလို႔ရနိုင္ပါ့မလဲ….. ဘယ္လို လုပ္ၿပီးေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီးေတာ့လဲ……
ကြၽန္ုပ္ ရဲ႕ ႏွလုံးသားေတြဟာ မီးက်ီးဖိုထဲက မီးခဲ ထင္းတုံးေတြလို ပူေနၿပီ…. ေလာင္ၿမိဳက္ ေနၿပီ…… သူ သူကြၽန္ုပ္ကိုေျပာ ခဲ့တယ္….. ေစာင့္ေနလို႔…. သူျပန္ ျပန္လာခဲ့မယ္ လို႔….. ကြၽန္ုပ္ နာဂါနာဂႏၲကို မျပန္နိုင္ဘူး….. အဲ့သည့္ ထီးနန္းကိုလဲ အလိုမရွိေပဘူး…..
ကြၽန္ုပ္ ရဲ႕ ကြၽန္ုပ္ ရဲ႕ သတၱရ က သည္လိုထီးနန္းေတြကိုသိပ္ၿပီးေတာ့ မုန္းတီးခဲ့တယ္…..ကြၽန္ုပ္ က အဲ့သည့္ ထီးနန္းကိုကယ္ဖို႔အတြက္ သူ႕ကို စြန့္လႊတ္ခဲ့ရတာ ....
ကြၽန္ုပ္ ကြၽန္ုပ္ အဲ့သည့္ထီးနန္းကို မယူနိုင္ဘူး‼! "
YOU ARE READING
နာဂသျှတ္တိရ-Once Upon A Time{U+Z}
Historische Romaneဟုတ်ကဲ့ Story description ကတော့ တန်ခိုးစွမ်းအင် ကြီးမားတဲ့ နတ်နဂါး မျိုး နွယ် တို့ရဲ့ အရှင် သခင် ဖြစ် တဲ့ နာဂရာဇေ.... လောကကြီး ဟာ အုပ်စု ကြီးလေးစု နဲ့ ကွဲထွက်သွားတဲ့ အခါ.... နတ်နဂါးမျိုးနွယ် .... လူသားမျိုးနွယ်..... ယက္ခမျိုးနွယ် နဲ့..... ဂဠုန် မျိ...