Hotel Usang.
Aisyah dibawa ke dalam hotel itu di dalam keadaan yang tidak sedarkan diri.
Lelaki itu mengangkat Aisyah dan dibawa masuk ke dalam sebuah bilik hotel yang telah ia sediakan untuk menyunting video porno.Aisyah dibaringkan di atas sebuah katil yang sudah siap terhiasi oleh bunga mawar merah dan juga tersedia sepasang baju tidur di hujung katil tersebut.
Setelah dibaringkan, Hairul membuka niqab yang sedang dipakai oleh Aisyah dan merenung dalam ke arah wajah wanita yang putih merah dan cantik itu.
Tersenyum sinis.
"Susah betul nak dapatkan kau, sekarang ni kau boleh lah jadi model untuk aku.. aku kena siapkan novel aku dengan adanya kau dan tubuh kau yang cantik ni dah tentu novel aku akan meletup dekat luar sana.. hahaha." Katanya sendiri.
Hairul pun bingkas bangun daripada katil itu dan menuju ke arah kamera yang sudah tersedia. Ia ingin menyiapkan beberapa perkara untuk video yang akan dia sunting nanti.
Akhirnya, semua sudah tersedia. Sekarang waktunya untuk Hairul menggantikan pakaian yang Aisyah pakai kepada pakaian yang tidak sepatutnya.
Hairul datang menhampiri Aisyah dan ingin membuka tudung yang dipakai oleh wanita itu dan dengan tiba-tiba Si Aisyah tersedar daripada pengsannya.
Aisyah mencelikkan matanya dan terus terkejut apabila melihat wajah lelaki itu yang berada di hadapannya tanpa melengahkan masa dia terus menolak lelaki tersebut dengan kuat lalu pergi melarikan diri.
"Hoi perempuan!!!" Jerit Hairul dan mengejar Aisyah yang sedang melarikan diri.
Aisyah berusaha mencari jalan keluar daripada hotel usang itu.
"Ya Allah, tolong hamba ya Allah.. selamatkan maruah hamba.. hiks hiks hiks.. " rayu Aisyah yang dalam keadaan sangat takut.
Dia mencari disetiap penjuru dan jeruk tempat supaya ia dapat keluar daripada hotel tersebut.
Suara lelaki itu masih lagi kedengaran memanggil Aisyah daripada kejauhan.
"Aisyah!!! Aisyah!!!" Jerit lelaki itu.
"Mana jalan keluar ni? Mana aku nak pergi? Ya Allah, tolong hamba ya Allah.." mohon Aisyah sendiri.
Setelah penat berusaha akhirnya dia dapat menemui jalan keluar daripada situ.
Belum sempat ia ingin keluar daripada pintu utama hotel itu tiba-tiba tangannya ditarik kasar oleh seseorang sehingga membuatkan Aisyah tidak dapat bergerak."Encik Hairul? Tolong lepaskan saya.. tolong Encik Hairul.." rayu Aisyah yang berusaha untuk melepaskan genggaman kuat yang diberikan oleh lelaki itu.
"Aku tak akan lepaskan kau, sebab sekarang ni kau kena jadi pelakon aku .. ikut aku sekarang!" Paksa Hairul.
Aisyah enggan.
Hairul merentap kasar tudung yang dipakai oleh Aisyah.
"Ya Allah!" Bersegera menutup auratnya dengan tangan semampunya.
Hairul ingin merentap pakaiannya pula. Namun, dengan tangkas Aisyah mencapai sebiji botol kaca yang berhampiran dengannya lalu memukul kuat ke arah kepala lelaki itu.
YOU ARE READING
AKU NERAKA BAGIMU
RomanceBenci dan dendam bersemadi di dalam diri sang jejaka ini , terhadap wanita terutamanya wanita yang berpurdah. Oleh disebabkan , masa lalunya itu telah menimbulkan kebencian dan dendam tersebut. Hadirlah seorang wanita yang benar benar ikhlas menja...