🛑
❗SMUT UYARISI ❗
Bu bölüm cinsellik ve erotik sahneler içermektedir. Rahatsız olacaklar ve kitabın uyum akışına yakıştıramayacaklar,
bu bölümü atlasın.İkimizde ter koktuğumuz için önce Türker, sonrada ben sırasıyla duşa girmiş ve yıkanmıştık. Başta her ne kadar bunu ilk isteyen taraf bensem şimdi içimde garip duygular vardı. Korku ve gerginlik başı çekse de sonradan pişman olmaktan çok korkuyordum.
Heyecan kat sayım duştan çıkıp yatak odasına girmemle daha çok artmıştı. Kalbim yerinden çıkacak gibi atarken, Türker sadece baksırıyla kalmıştı. Önündeki daha kalkmamış penisi gözüme çarparken derin bir nefes aldım ve gözlerimi kırpıştırarak oradan kaçırdım.
Titreyen sesimle " Işığı kapatsak olur mu? " dedim yatağın başında oturmuş adama.
" Olur. " dedi düz bir şekilde. Gözüme bir an farklı birisi gibi görünmüştü. Daha önce cinsel bir birliktelik yaşamasakta bir çok kez sevişmiştik. İki kez organını ağzıma alıp muamele yapmıştım ama bu seferki durum çok farklıydı. Korkuyordum ve bunu fazlasıyla ona belli etmiştim. Yavaşça ve tedirgince yatağa adım atarken durdurmuş ve beni yanına oturtmuştu.
Samimiyetle ve ciddiyetle " Boşver, yapmak zorunda değilsin. Gel sadece sarılıp uyuyalım. Sen ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman olur. " dedi.
Derin bir iç çekip söylediklerini dikkatlice dinlemiştim. Benim bu duruma kendimi hazır hissetmemi uzun bir süre bekleyeceğini ve şikayet dahi etmeyeceğini çok iyi biliyordum. Benim şu anki korkum ve gerginliğim onunla alakalı değildi. Sadece garip bir psikolojiye bürünmüştüm ve eğer bu birliktelik şimdi olmazsa, ilerleyen günlerde asla olmayacaktı. Bunu da çok iyi biliyordum. İş tamamen bende bitiyordu.
" Hazırım. İstiyorum. " dedim.
" Bak, rızan benim için çok önemli. Eğer... " diye konuşurken dudaklarımı dudaklarıyla birleştirmiş ve onu susturmuştum. Ne olacaksa olsun modundaydım ve artık korksam da o günün bugün olduğuna emindim.
Dudaklarımız ahenkle dans ederken mümkünce ona yaklaşmış ve elimi çıplak gövdesine dolamıştım. Onunda bir eli belime, diğer elinde yanağıma gitmişti. Duraklarımız halen beraberken yavaşça tişörtümün eteğini kavramış ve çıkarmıştı. Hareketleri çok yavaş ve nazikti.
Oturarak öpüşmemiz kısa sürmüş, benimde çabamla beni alıp yatağa boylu boyunca yatırmıştı. Bacaklarım istemsizce açılırken, O'da saniyesinde yerini almıştı. Elleri başımın sağına ve soluna giderken kendini bana daha çok bastırmış, iştahla dudağımı emiyordu. Aynı iştahlıkla ve biraz da hırsla bende ona cevap veriyordum. Ellerim sırtında gezinirken ikimizde kontrolümüzü kaybetmiş ve zamanı unutmuşt gibiydik.
O kadar kendimi kaybetmiştim ve kendimi ona bırakmıştım ki belimi kaldırıp altına yastık koyduğunu bile anlamamıştım. Üzerimden doğrularak kalktı ve iki bacağımıda omuz hizasına kaldırdı. Bileğimden başlayarak aşağlara doğru nazik öpücüklerini sıralarken kendimden geçmiştim. Bu işi gerçekten çok iyi biliyordu.
Kısa zaman içinde kildoumu da sıyırıp kenara attığında artık tamamen karşısında çıplak kalmıştım. Bir kaç saniye bana dokunmayınca kapattığım gözlerimi açmış ona bakmıştım. Bacak aramda öylece durmuş çırılçıplak yatakta yatan beni izliyordu.
" Napıyorsun? " dedim nefes nefese.
" Çok güzelsin. " dedi ve ekeledi. " Seni biraz böyle seyretmek istiyorum. " Sesi çok tahrik ediciydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YA SEVERSE [ BxB ]
Romance-TAMAMLANDI- Askeri kurgudur. Yanacağı günler bitmemiş, yakacaklarına ise hiç sıra gelmemiş bir asker.. Eziyet ettiği askerine aşık olan bir komutan...