-42-

711 52 0
                                    

Louis greitai ranka patrynė tą vietą. Pažvelgė į savo delną.
-Taip, tai tikriausiai kraujas, - ramiai pasakė.
-Kodėl jis ten, Lou?! - tyliai surikau.
-Einame miegoti, Leila.
-Ar tave kas nors sužeidė?
Apžiūrinėjau kaklą, tačiau jokios žaizdos nesimatė.
-Man viskas gerai.
Bet tada susiraukiau ir pažvelgiau į jo apnuogintą krūtinę. Nei vienos žaizdos. Kaip tai įmanoma? Juk jį pašovė! Braukiau pirštais per jo odą.
-Aš turiu... talentą greitai gyti, - paaiškino, man nespėjus nė paklausti.
-Kaip?
Louis trūktelėjo pečiais ir paguldė mane šalia savęs.
-Miegokime, meile.
Pasidaviau jam ir užsimerkiau. Ryte, deja, atsikėliau viena. Vėl. Negalėjau slėpti, jaučiau nusivylimą. Norėjau atsibudusi matyti jo nuostabias akis, ramų veidą, galbūt tingią šypseną. Norėjau išgirsti jo rytinį balsą, kuždantį: "Labas rytas, meile." Kodėl jis nepasiliko? Išlipau iš lovos ir prabraukiau ranka per plaukus. Nutipenau į virtuvę, su mažyte viltimi ten rasti Louis. Vietoj to radau ant stalo lapą.

"Mieloji, pasitarėm dėl tavo gimtadienio vakarėlio. Penktadienį ir šeštadienį namas - tavo. Tik palaikyk tvarką. Mylim tave. Mama ir tėtis."

Kaži, kodėl nejaučiu noro švęsti. Laukiau gimtadienio tik todėl, kad noriu atsakymų iš Louis. Pavalgiusi pusryčius grįžau į kambarį. Pasiėmiau telefoną. Gavau žinutę iš Cas: "Ateinu pas tave. xxx". Trūktelėjau pečiais ir persirengiau. Atėjo Caslynn. Jos rankose buvo ledų dėžutė ir tekila. Jai nereikėjo nieko pasakyti. Mačiau tai jos akyse, kurios buvo paraudusios nuo ašarų.
-Jis šūdžius, Caslynn!
Apkabinau ją, o ji pradėjo kūkčioti.
-Eime į vidų, galėsi viską papasakoti.
Įėjusios į vidų iš karto pasukome į svetainę. Padėjau jos atneštas "lauktuves" ant stalo ir apkabinau ją. Caslynn nenustojo verkti gan ilgai. Žinojau, kad jai reikia išsiverkti. Po dešimt minučių Cas raudojimas aprimo.
-Ar nori man pasipasakoti?
Caslynn palinksėjo.
-Tačiau pirmiau atnešk šaukštų ledama ir stiklinių tekilai.
-Iš kur tu jos gavai?
-Nugvelbiau iš tėvų baro.
-Cas! - mano akys išsipūtė.
-Nesmerk manęs, Leila. Kitaip pasiimsiu butelį ir išeisiu.
Atsidusau ir atsistojusi nuėjau į virtuvę. Paėmiau dvi stiklines ir du šaukštus. Grįžusi į svetainę pamačiau Caslynn geriančią iš butelio. Priėjau prie jos, o ji padėjo butelį ant stalo.
-Cas, manęs nebuvo vos kelias minutes, o tu jau šitiek nugėrei?
Purčiau galvą.
-Pasakok.
-Tai dėl Harry...
Šitiek buvau ir pati supratusi. Cas nurijus ašaras tęsė toliau:
-Iš pradžių... Jis tiesiog pradėjo elgtis keistai. Mažiai bendravom, buvo visad užsiėmęs... Kai vakar, ar užvakar... nežinau... nebesigaudau dienuose... esmė tame, kad kai ėjau su juo išsiaiškinti... Tai dariau kelis kartus... Tačiau... Tą dieną... mes pasimylėjome... O kitą dieną... tai yra vakar... Jis mane metė, - jos balsas palūžo ir ji vėl pravirko. Raminau ir guodžiau ją.
-Jis sakė, kad mums susitikinėti dabar labai pavojinga... Sakė, kad ras mane vos tik viskas bus baigta...
-Galbūt jam tikrai reikia laiko?
-Tu jį gini?!
-Ne! Tiesiog... galbūt tikrai dabar dėl kažkokių priežasčių... - nutęsiau.
-Nieko nenoriu girdėti apie tai, Leila, - kalbėjo pildama tekilos į stiklinę.
-Ar tu tikrai nori gerti dabar? - sužvairavau į ją.
-Nagi! - išskėtė rankas su stikline.
Dalis gėrimo išsipylė ant grindų.
-Filmuose merginoms padeda ledai arba alkoholis. Taigi.
Ji užsivertė stiklinę ir vienu mauku viską išgėrė. Atsistojau ir išėjau į virtuvę. Reikėjo išvalyti išlaistytą tekilą. Mama mane užmuštų, jei sužinotų, kad gėrėm! Aš, žinoma, dar negėriau. Ir nežadu gerti. Grįžusi radau tik dar didesnę balą ant grindų. Nieko nesakydama viską išsluoščiau. Kažką bambėdama po nosimi Caslynn išgėrė daugiau nei puse butelio.
-Ei, ei, ei, - atėmiau butelį iš jos.
Ji smigo ant sofos. Jai alkoholio buvo tikrai per daug. Pažvelgiau į laikrodį. Vos po vidurdienio.
-Cas, - pabandžiau ją pažadinti.
Nė nekrustelėjo.
-Dieve, Caslynn, - sudejavau ir užmečiau vieną jos ranką ant savo pečių.
Vargais negalais pakėliau ją ir nutempiau į vonią. Atsargiai atrėmiau jos nugarą į sieną.
-Cas, Cas, - purčiau ją.
Neatsibudo. Atsukau vandenį ir sudėjus rankas į vieną saują pakišau po vandens srove. Skubiai, kad visas vanduo nespėtų išbėgti, apypyliau Caslynn. Kelis kartus tai pakartojusi galiausiai prižadinau ją. Ji kažką subumbėjo po nosimi ir vėl užsimerkė.
-Ne, Caslynn, pabusk, - papurčiau ją. - Tau reikia išsivemti.
Pakėliau unitazo dangtį ir atsargiai padėjau Caslynn priropoti prie tualeto. Rankomis įsikibo į klozeto kraštus.
-Bet aš nenoriu vemti, Leilyte, - išsišiepė ir kvailai sukrizeno.
-Turi, saulyte, tai padaryti, - švelniai kalbinau ją.
-Nenoriu, - pakartojo.
-Uh, po to apie tai niekada nekalbėsime, supratai? - pikčiau paklausiau.
-Apie k-
Nespėjus jai pabaigti klausimo sukišau savo pirštus į jos burną bandydama pasiekti kuo giliau. Tai buvo keistas ir visiškai nemalonus jausmas. Bet suveikė. Vos spėjau ištraukti savo pirštus. Prilaikiau jos plaukus.Visas šitas reikalas žiauriai nemalonus. Tačiau ji - mano geriausia draugė. Dėl jos padaryčiau bet ką. "Bet vis gi jai meluoji apie Louis. Nieko nepasakoji jai." Stengiausi daugiau apie tai negalvoti. Išsivėmus Cas vėl atsilošė į sieną. Pripyliau stiklinę vandens.
-Imk, išsiskalauk burną.
Caslynn rankos per daug drebėjo, teko padėti jai prilaikyti stiklinę.
-Tu pati geriausia, Leila, - silpnai sukuždėjo ir apsikabino mane.
-Žinau, - nusišypsojau. - Eime atsigulti. Tau reikia pailsėti.
Cas silpnai palinksėjo. Nuvedžiau ją į savo lovą. Daviau jai kitą palaidinė. Jos palaidinė buvo apvemta ir sušlapusi - nebuvau tikra ar ten tekila, ar vanduo. Teko ir padėti persirengti. Kadangi kai bandė nusimauti savo purviną palaidinę jos galva 'įstrigo' ir ji pradėjo juoktis.
-Pailsėk, - šiltai užklojau ją.
Ji bemat užmigo. Grįžau į svetainę ir sutvarkiau tą nedidelį jovalą, kurį paliko Cas. Tekilos butelį nusinešiau į kambarį. Žinau, kad turėjau jį išmesti, tačiau jame vis dar yra skysčio, tad... Paslėpiau tekilą po lova. Išėjau iš kambario, nenorėjau trukdyti jai miegoti. Praleidau visą dieną svetainėje, žiūrėdama televizorių ir laukdama kol Caslynn pabus.Bet atėjo vakaras, o ji dar miegojo. Nuėjau į ka, barį patikrinti ją. Vis dar saldžiai snaudė.
-Atrodo, lieki nakvoti čia, - sukuždėjau ir ištraukiau Cas telefoną iš jos džinsų kišenės.
Parašiau jos motinai: "Lieku nakčiai pas Leilą ;) x". Padėjau jos telefoną ant stalo. Bet jis pradėjo skambėti ir aš greitai pakėliau jį nuo stalo. Ekrane švietė to šikniaus veidas ir užrašas po juo: "Harry x". Išlekiau iš kambario su Caslynn telefonu. Neatsiliepiau. Skambino ir antrą kartą. Kai jau norėjau atsiliepti Harry numetė skambutį. Stovėjau svetainėje spoksodama į jos telefoną. Jis suvibravo. Harry parašė man. Tai yra Caslynn. Taip, Harry parašė Caslynn. Nors ją metė. Pažvelgiau į laiptus. Cas miega. Greitai atidariau žinutę: "Caslynn, žinau, kad nenori kalbėtis. Bet meldžiu tavęs NESIARTINK PRIE LEILOS! Mes manome, kad ji irgi kol kas pavojinga. Atsiliepk. Meldžiu." Mano lūpos prasivėrė. Kodėl Harry..? Jis..? Buvau be amo. Telefonas pradėjo skambėt. Drąsiai atsiliepiau, tačiau pridėjus telefoną prie ausies nieko nesakiau.
-Cas? Klausyk atidžiai. Mes manome, kad Leila... Ji nėra gera. Ji kai ką slepia. Cas kalbėk, prašau...
-Sveikas, Harry. Čia Leila. Žinai ta... pavojinga, ne gera, kažką slepianti. Tai... Kaip sekasi, Harry?

Killer ;; l.t.Where stories live. Discover now