-33-

758 56 0
                                    

-Kur jie? - trepsėjo koja Cas.
-Manau jie greitai ateis, - atsidusau.
-Žinau, - palinksėjo. - Bet aš nekantrauku su jais susipažinti.
-Tu turėtum būti kantresnė, Cas.
Suskambo durų skambutis ir Caslynn pašoko nuo sofos ir nulėkė prie durų. Aš atsistojau ir nuėjau prie Cas. Ji jau buvo atidarius duris ir koridoriuj stovėjo keturi vaikinai, tarp jų ir Harry.
-Merginos, čia Liam, Niall ir Zayn. Vaikinai, čia Caslynn, mano mergina, - apkabino ją. - Ir jos draugė Leila.
-Sveiki, - nusišypsojau.
Visi nuėjom į Caslynn svetainę. Atsisėdau ant vienviečio krėslo.
-Taigi, ką norit nuveikti? - paklausiau.
-Galim pasižiūrėti kokį filmą, - pasiūlė Liam spoksodamas tiesiai į akis.
-Gerai, - nejaukiai nutęsiau.
Nusukau akis nuo Liam ir pastebėjau, kad ne jis vienintelis spoksojo į mane. Dar dvi akių poros, mėlynų ir rudų, stebėjo kiekvieną mano judesį.
-Leila, ar mėgsti siaubo filmus? - paklausė Niall.
Pasimečiau, kodėl jis kreipiasi būtent į mane? Juk čia yra ir Caslynn.
-Aš neesu didelė jų megėja, - atsakiau ir nuleidau akis į žemę.
-Harry sakė, kad neseniai patyrei... nelaimingą atsitikimą, - Zayn balsas buvo kimus ir šiek tiek griežtas.
-Taip, - apsilaižiau lūpas. - Praradau dalį atminties.
-Tikriausiai sunku, - pakėliau akis ir pasižiūrėjau į Liam.
-Šiek tiek, - sutikau.
-Kokį filmą žiūrėsime? - paklausė Cas.
Nusišypsojau jai ir atsisukau į televizorių. Išrinkome komediją.
-Oh, einu padaryti spragėsių, - atsistojau.
-Aš tau padėsiu, - taip pat atsistojo ir Liam.
Abu tylėdami nuėjome į virtuvę. Jis uždarė duris ir mano nugara nuėjo keisti šiurpai. Vaikinas maloniai man nusišypsojo. Atsakiau jam tuo pačiu ir atidariau spintelę. Ištraukiau tris pokornų pakelius.
-Užteks? - paklausiau.
-Vaikinai tikri ėdrūnai, - nusijuokė Liam ir atsistojo už manęs.
Liam pakėlė ranką, kuri akimirka prisilietė prie mano peties ir paėmė dar tris pakelius.
-Ne per daug? - pakėliau antakius.
Vaikinas kelias minutes žiūrėjo į šešis popkornų pakelius mūsų rankose.
-Galbūt šiek tiek, - nusijuokė ir padėjo vieną pakelį atgal.
Praplėšiau vieną pakelį ir įdėjau į mikrobangę. Nustačiau laiką ir prikandau lūpą. Dabar teks laukti. Nedrąsiai akies kampučiu pažvelgiau į Liam. Jis vėl stebėjo mane ir tai iš ties varė iš proto.
-Taigi, - nutęsė jis ir aš nemaloniai pasimuisčiau. - Kaip sekas?
-Gerai, - kuo maloniau nusišypsojau. -Tau?
-Puikiai, - nusišypsojo.
-Praradai atmintį? Ar daug neprisimeni?
-Neprisimenu... Visos vasaros.
-Oh, o kaip čia taip atsitiko? - paklausė.
-Nežinau, neprisimenu, - tyliai sušnabždėjau.
Krūptelėjau staigiai suspragsėjus popkornui mikrobangėje. Liam šiek tiek sukikeno. Jo plačios rankos atsirado ant mano pečių.
-Viskas gerai, tai tik popkornai.
Šiek tiek išsigandusi pasižiūrėjau į vaikiną ir staigiai pasitraukiau. Jausmas buvo neįprastai keistas ir mano antakiai susiraukė.
-Ar... mes nebuvom susitikę anksčiau? - paklausiau.
Liam taip pat šiek tiek susiraukė ir susimąstęs žiūrėjo į mane.
-Mmm, ne. Nebent kur nors prasilenkėme mieste, - nusišypsojo.
-Oh, - palinksėjau.
Mikrobangė supypsėjo ir aš vėl krūptelėjau. Atidariau dureles ir už krašto paėmiau išsipūtusį popierinį maišelį. Padėjau jį ant stalo ir įmečiau kitą pakelį. Vėl nustačiau laiką ir apsisukau į Liam. Jis praplėšė suspragintų popkornų maišelį.
-Kur turėčiau sudėti juos?
-Palauk, - pasakiau ir nuėjau prie kitos spintelės.
Paėmiau kelis dubenius ir vieną padaviau jį Liam. Jis subėrė į dubenį popkornus. Vaikinas ilgais pirštais sugriebė kelis popkornus ir išmetė po vieną į orą. Bet jie nenukrito ant žemės. Jie taikliai nusileido į jo burną. Greitai sukramtė ir nurijęs išsišiepė.
-Įgūdžiai, Leila. Nereikia būt tokiai nustebusiai.
Staigiai nusisukau ir prikandau lūpą. Mikrobangė vėl supypsėjo ir aš ištraukiau kitą pakelį. Bet staigiai išmečiau kai mano pirštus nudiegė netikėtas karštis. Papurčiau ranką. Liam pritūpė ir pakėlė pakelį.
-Atsargiai, karšta, - šyptelėjo ir išsitiesė.
Liam subėrė popkornus į kitą dubenį, kol aš įdėjau kitą pakelį į mikrobangę.
-Aš nunešiu, - paėmė abu dubenis ir išėjo.
Giliai atsidusau ir atsisėdau ant stalo. Neužilgo Liam grįžo. Kelias minutes tylėjom.
-Kaip tau sekasi su antrąja puse? - jis paklausė.
Pasimečiau dėl tokio klausimo.
-Kodėl tu klausi to?
-Šiaip, na žinai. Vis tiek kol lau-
Jį nutraukė mikrobangės pypsėjimas.
-Leisk, ištrauksiu aš, - atsistojo prie mikrobangės.
-Vis dar neatsakei į klausimą, - priminė.
-Na, - prikandau lūpą. - Aš neturiu vaikino.
-O galbūt yra koks patinkantis vaikinas?
Nesijaučiau maloniai kalbėdama apie simpatijas, apie Raven. Pastaruoju metu mažai apie jį tegalvojau. Louis užėmė visas mano mintis!
-Galime apie tai nekalbėti? - susiraukiau.
Liam palinksėjo ir daugiau nebekalbėjom. Nunešėm likusius spragėsius į kambarį. Atsisėdau ant žemės. Patogiai įsitaisiau ir pasidėjau dubenį su popkornais ant kelių.
-Gerai, po šio filmo žiūrėsime kitą, - pranešė Caslynn prieš įjungdama filmą. - Ir kitame filme nebus nei porno, nei šaudo-gaudo. Bus vien miela ir nepakartojama romantika.
-Velnias, - panosėje nusikeikė vaikinai.
Cas nerūpestingai nusijuokė ir galiausiai įjungė komediją. Įpusėjus filmui pajutau kaip kažkuris iš vaikinų prisėda šalia. Pasukau galvą ir pamačiau Niall. Jis man maloniai nusišypsojo ir pasiėmė saują popkornų iš mano dubens. Pakėliau antakius. Niall palinko prie manęs ir aš šiek tiek pasvirau atgal, toliau nuo jo. Mačiau kaip Niall pavarto akimis ir prisilenkė prie mano ausies.
-Mano popkornai baigėsi, tad pamaniau, kad tu nieko prieš pasidalyti savaisiais.
-Jo, žinoma, - palinksėjau.
Vėl atsisukau į televizorių, tačiau mano dėmesį pritraukė langas. Jaučiausi lyg kažkas ten stovi... Kitoje lango pusėje. Papurčiau galvą ir vėl atsisukau į televizorių. Bet vėl atsisukau į langą. Negalėjau susikaupti ties televizoriumi, kai jaučiausi šitaip keistai. Už lango pamačiau vaikino veidą - Louis veidą. Vos susilaikiau ne aiktelėjusi. Louis pridėjo pirštą prie savo lūpų ir papurtė galvą. Jis patraukė savo ranką nuo veido ir mostelėjo pirštu lyg prašydamas ateiti. Apsidairiau po kambarį. Niekas nekreipė dėmesio į mane, net ir Niall - kuris energingai valgė mano spragėsius. Vėl pažvelgiau į Louis, kuris vis dar stovėjo už lango. Velnias, kaip jo niekas nepastebi?!
-Žinai, gali valgyti viską, - padaviau Niall indą ir atsistojau.
-Kažkur eini, Lei? - paklausė Cas.
Rimtai? Mane pastebi, o vaikino už lango nesugeba?! Juk jis taip kliuva už akių!
-Noriu įkvėpti gryno oro, - pasakiau ir išėjau iš kambario.
Nuėjusi į apsiaviau.
-Leila, aš einu su tavim, - atėjo į koridorių Liam.
-Ne, atleisk, aš tikrai noriu pabūti viena, - melavau.
-Bet-
-Aš noriu pabūti viena, - nutraukiau jį ir išėjau pro duris.
Uždariau duris ir giliai įkvėpiau. Paėjau toliau ir pradėjau dairytis. Kur Louis?

Killer ;; l.t.Where stories live. Discover now