Chapter 59 - Not now - Not here - Not him

2.8K 315 69
                                    

Harry

„Dobré odpoledne všem, z radia BBC 1 se vám živě hlásí Nick Grimshaw a s ním nová píseň od Lady Gaga. Řeknu vám, ta ženská mě nikdy nepřestane překvapovat. A nyní už si vychutnejte její Bad Romance." Louis natáhne ruku, aby zeslabil rádio.

„Proč to zeslabuješ? Nemáš rád Gagu?" zeptám se, zatímco se snažím soustředit na silnici, před sebou.

„Nemám rád toho moderátora," odsekne a já se uchcechtnu, jeho paličatost a drzost mé nepřestanou nikdy překvapovat, někdy mi připadá, že je ještě dítě, ale upřímně kdo v osmnácti nebyl?

„Nicka? Já ho rád mám." Pokrčím rameny, přičemž zastavím na červenou a rádio znovu zesílím. Provokovat ho je jedna z mých oblíbených činností. „Vlastně jsme dobří přátelé, někdy vás seznámím." Kouknu na něj s úšklebkem, zatímco jeho výraz se na mě podezřívavě dívá. „Může dát trojku."

„To jako vážně?" zeptá se na můj vkus až moc zaujatě.

„Vlastně jsem ho nikdy nepotkal," zasměji se a on mě šťouchne do ramene těsně předtím, než se rozjedeme.

„Harry." Podívá se na mě do zrcátka psíma očima, to nikdy nevěstí nic dobrého. „Nezašel bys se mnou a mými kamarády v pátek do toho nového klubu?"

„Nejsi na to moc mladý?" pronesu důrazně, nesnáším, když se mi tahá někde po klubech a dělá tam bůh víc co.

„Jsem už plnoletý," otráveně si odfrkne. „Začni chodit s někým starším, říkali, bude to zábava, říkali. No, zatím se chová jako můj otec, moment můj otec by mě tam pustil." Podívá se na mě naštvaným pohledem a založí si ruce na prsou.

„Věř mi, je to stále lepší než chodit s puberťákem." Protočím očima nad jeho chováním a zabočím na cestu vedoucí k mému bytu. „Louisi, zaprvé, neříkám, že tě nepustím, jen se mi to nelíbí. Zadruhé, víš, že takové akce nemám rád a zatřetí, tento týden jsem tvé matce, sice jen do telefonu, ale i tak, slíbil, jsem jí, že se o tebe dobře postarám a mezi to rozhodně nepatří tahání se po klubech."

„Ale s tím se tak nějak počítá." Znovu na mě zamrká, zatímco já už parkuji auto. „Když říkala, ať na mě dáváš pozor, určitě tím taky nemyslela, že použiješ extra velké množství lubrikačního gelu!"

„Louisi, bože, klidni hormon." V duchu se ptám sám sebe, jestli jsem byl v osmnácti stejný a nakonec dojdu k závěru, že jsem byl horší.

„Harry," osloví mě znovu a já jen nadzvednu obočí.

„Co je zase?"

„Pamatuješ si, jak jsme se potkali poprvé." Usměje se na mě tím jeho úsměvem.

„Jak bych nemohl, vylil si na mě kafe, a když sis šel pro nové, polil si sám sebe." Při té vzpomínce se zasměji, přičemž mě nenapadne ani důvod toho proč, se zeptal.

„Ne, já myslím naše první "rande"." Nad posledním slovem vytvoří ve vzduchu uvozovky, protože ví, že to slovo nemám rád, připadám si tak až moc zženštile.

„Jo vytáhl si mě na pouť." Ještě teď se otřesu, protože ta místa nemám rad. Všude davy lidi, kteří se na vás lepí jako sardinky, jen aby dostali cukrovou vatu a vylili na vás pivo.

„Je to stejné jako s tou párt; než jsem tě na ni dotáhl, neměl jsi rád kolotoče a teď je to jediná věc, kvůli které tam jdeš," odmlčí se. „Teda, když už tam jdeš. Stačí ti ukázat, že všechno bude zase v pořádku."

Dreamer (Larry Stylinson) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat