Chapter 60 - Hijacking

3K 293 48
                                    

Louis

Pomalu začnu otevírat oči a všude kolem sebe slyším pípaní nejrůznějších přístrojů. Chci se posadit, ale všelijaké hadičky mi to nedovolí. Kde to, sakra, jsem?

Rozhlednu se kolem sebe a vše nasvědčuje tomu, že jsem v nemocnici. Na nočním stolku leží květiny a různé předměty. Kouknu se do rohu místnosti, ve které spatřím Zayna, jak spí usazený v křesle. „Zayne?" promluvím a on sebou vylekaně trhne.

„Louisi," promluví šokován a já mu věnuji zmatený pohled. „Počkej, zavolám doktory." S tím vyběhne z místnosti a vrátí se až za několik minut, kdy si prohlížím věci kolem sebe.

Ve dveřích se objeví Liam, který se na mě usmívá od ucha k uchu. Ničemu nerozumím, co se, sakra, děje? „Co tu dělám?" je taky první otázka, kterou k nim pronesu.

„Jsi v nemocnici. Louisi." Díky, Liame, to vidím i bez tebe. „Já jsem Liam Payne a jsem jeden z tvých ošetřujících lékařů. Měl jsi vážnou autonehodu, pamatuješ si něco?"
Počkat cože?

Snažím se marně zapátrat v paměti, ale je v ní černo, jediné, co mám v mysli je sen, sen který byl nejspíš až moc živý. „Ne."

„Jel si se mnou a Chrisem na chatu a cestou jsme nabourali." Pomalu, ale jasně si to začínám vybavovat, bylo krásné odpoledne a já svoje kámoše přemluvil, abychom na víkend vypadli pryč. „Musím říct, žes nám nahnal strach, hochu. Byl jsi dva měsíce v kómatu. S Chrisem, Adenem a tvojí rodinou se tu u tebe střídáme." Co to? Ne to není možné, vždyť Aden s Chrisem mě unesli a Aden mi pomohl utéct a já se musel skrývat před... „Harry, kde je Harry?" řeknu a zoufale doufám, že on taky nebyl jen výplod mé fantazie.

„Harry?" zopakuje zmateně Zayn a Liam na něj hodí uklidňující pohled.

„Zřejmě myslí doktora Stylese." Přikývne. „Pacienti v komatu často mívají dlouhé sny, kde žijí ve vlastní realitě a už jsem se párkrát setkal s tím, že pravě lidi, jež se kolem nich pohybují, v těch příbězích hrají hlavní roli." Začnu kroutit hlavou, není to možné, vždyť to bylo tak skutečné, nic nedává smysl.

„Ne, ne, ne." Liam mi konejšivě položí ruku na rameno a věnuje mi povzbudivý úsměv. „A co Niall, Aron, pan Welton?" zeptám se a Liam se zhluboka nadechne.

„Niall je zdravotní bratr, Aron taktéž, ale teprve se zaučuje a doktor Welton zaskakoval primáře Stylese, zatímco on byl na dovolené." Začnu zhluboka dýchat a prsty si vjedu do vlasů. Kouknu se na noční stolek a na němž spatřím řetízek se stříbrným přívěskem ve tvaru kříže a vzadu vyrytým nápisem.

„A co toto?" ukážu na křížek a Liam se pousměje.

„To je od tvého přítele."

„To je nějaký omyl, nevybavuji si, že bych měl..." A potom si vzpomenu. „Aden,"zašeptám.

„Takže Harry, chci říct doktor Styles," opravím se. „Je tu primář a je taktéž můj ošetřující lékař."

„Ano, sám tě operoval, taky tu často chodil tě kontrolovat, nejspíš proto ve tvém snu tolik figuroval." Zoufale se rozhlednu kolem sebe a hlavu si vložím do dlaní. Slyším, jak Liam něco šeptá Zaynovi.

„Mám zavolat Adenovi?" zeptá se Zayn, když k němu Liam přestane mluvit a odtáhne se od jeho ucha.

„Ne, nechci ho vidět." Zaynův výraz se změní na zmatený.

Dreamer (Larry Stylinson) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat