Chapter 62 - Revenge

3.4K 279 34
                                    

Pohled třetí osoby

Mnoho lidi říká, že noční Londýn je jedna z nejromantičtějších věcí vůbec, myslí si to také muž s olivovou pletí a paží zakrytou rukávem tetování, které by z dálky opravdu mohly připomínat kus látky. Po jeho boku kráčí dívka, jež se dnes cítí nesvá a má nepříjemný pocit, že ji někdo sleduje. A je to pravě ten muž, který ji rád chrání a paži tiskne ke svému boku, nemůže popřít, že to nebyl záměr.

„Zayne, pojďme někam jinam, mam špatný pocit," pronese dívka směrem k muži, nepřestávající si k sobě tisknou jeho paži.

„Neboj se, nic se ti nemůže stát." Usměje se a věnuje jí pusu do vlasů. „Jsi tu se mnou."

Pár prochází stále hlouběji do osamělých ulic a užívá si pohled na zbloudilá světla oblohy. Najednou však za sebou oba uslyší kroky, za kterými se oba vzápětí otočí. Nikoho však neuvidí, jen ulici ozářenou jednou pouliční lampou. „Co to bylo?" zeptá se vyděšeně dívka, jejíž srdce začalo bit rychleji v ten moment.

„Asi jen nějaké zvíře," odpoví jí nevzrušeně Zayn, ale i on začne na hrudi vnímat ten nepříjemný pocit.

Ulicemi se ozývá ozvěna jejich kroků, když se však do toho přidá další zvuk kroků, který rozhodně nepatří jim, Zayn dívce do uší zašeptá, ať zrychli, ale neohlíží se.

Kroky jsou čím dál tím blíže, tak blízko, že to Zayna donutí se otočit a tváři v tvář se střetnou se statným mužem, pod jehož koženou bundou se skrývají nemalé svaly. Zayn na nic nečeká a okamžitě se rozběhne nepouštějící dívčinu ruku.

Oba zběsile utíkají ulicemi, různě zatáčí a kličkují před mužem, kterého od nich dělí pouhé centimetry. Když už se zda, že jim konečně přestává stačit, oba narazí do dalšího těla, patřící muži podobnému tomu za nimi.

Oba se zoufale rozhlédnou kolem sebe, ocitli se ve slepé uličce navíc obklíčeni dvěma muži. Zayn si přivine dívku do náruče, kde začnou po jeho mikině stékat horké slzy naříkající dívky.

„Co chcete?" zeptá se Zayn skoro zoufalým hlasem, přičemž se mu hlavou proženou nejhorší scénáře.

„Chceme ji, dej nám ji a můžeš jit, frajere," uchechtne se jeden z mužů, jehož slova donutí Zayna si ji ještě více přitisknout ke svému tělu.

„Odejdete nebo toho budete litovat," promluví vztekle Zayn ochotný udělat všechno proto, aby dívce nikdo neublížil.

„Já věděl, že s ním budou problémy." Pokrčí rameny druhy z mužů a oba udělají krok blíže k Zaynovi a jeho dívce, jejíž vzlyky se ozývají jindy zcela prázdnou ulicí v zapadlé části Londýna.

Najednou jeden z mužů chytí Zayna zezadu, zatímco druhy se pokusí z náruče vyrvat jeho dívku. Zayn se usilovně brání stejně jako dívka, ale proti dvěma chlapům s dvěma metry nemá sebemenší šanci.

Zayn si ani neuvědomí, co všechno se seběhlo a už je uvězněný v silných pážích jednoho z mužů. Zoufale téměř nelidsky křičí, když sleduje toho druhého, jak jeho dívku tahá za vlasy pryč od něj. Dívka prosí, vzlyká, ale není jí to nic platné. Mužovy ruce ji vytáhnou do stoje, přičemž pustí její vlasy a místo toho ji chytne pod pažemi a druhou rukou jí položí na krk ostrou čepel ocelové dýky.

„Ne, prosím ne, neubližujte jí, nic neudělala," Zaynův hlas je zlomený naplněný zoufalstvím a obavami, teprve teď lituje všeho zla, co kdy spáchal. To, čeho nelituje je ale to, co všechno musel obětovat pro to, aby mohl s touto dívkou být.

Dreamer (Larry Stylinson) - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat