İyi okumalar ☺☺☺
Bazen bir rüya hayatınızın dönüm noktası olur...
Sena
Uykudan çoktan uyanmama rağmen inadla göz kapaklarımı açmak istemiyordum.Sonunda odaya dolan güneş ışığına göz bebeklerim teslim oldu.
Gözlerimi açıp,yerimden doğruldum.
Duvardakı saate baktığımda saatin 11'e geldiğini gördüm.Mutfaka indiğimde hiçkimse yoktu.Masanın üzerindeki notu alıp,okumaya başladım.
Selamün Aleyküm canım.
Ben okula gidiyorum.Seni evde yalnız bırakmayı istemezdim.
Kahvaltını yapmayı unutma,ilaclarını da zamanında al.Allah'a emanet.Kahvaltımı yaptıktan sonra ortalığı topladım.
Aklıma ilaclarımı içmediğim geldi, ilaclarımı da içtikten sonra salona geçtim.Yapacağım bir şey olmadığından televizyonu açtım.Boş boş kanaları gezmeye başladım.
Dizideki kadının durmadan ağlaması içimi daha da sıktı.
Aklıma bir şey geldi.
Annem böyle dizileri izlemeyi severdi.
Her akşam izlerdiği diziyi babam görünce her zaman söylenirdi.
İzleme şu dizileri, ilaki izliyorsun ağlama.
Onlar rol yapıp para kazanıyor,sen de burda oturmuş göz yaşı töküyorsun.Buruk bir gülümseme kapladı yüzümü.Anne, baba ,abla niye bırakıp gittiniz.Beni de yanınızda götürseydiniz ya.
1 saati açık olan ama benim izliyormuşum gibi gözlerimi dikdiğim televizyonu kapattım.
Bir şey yapmak istiyordum.
Aklıma yemek yapmak geldi ve yerimden kalkıp,mutfaka geçtim.
Ecrin okuldan gelip,yemeğin hazır olduğunu görünce sevinir.
Yemek konusunda çok şey bildiğim yoktu,ama makarna yapabilirdim.Kaynayan suyun içerisine makarnaları atıp,sosun hazırladım.
Makarna hazır olduktan sonra sofrayı kurup,Ecrin'i beklemeye başladım.Zil çalınca kapıyı açmak için mutfaktan çıktım.
"Selamün Aleyküm Sena.Nasılsın?"
"Selam.İyiyim.
Sen nasılsın?""Ben de iyiyim.Sıradan okul günü işte.Yemek yemedin değil mi?Şimdi bir şeyler hazırlarım."
"Yemek yapmana gerek yok.
Makarna yaptım.""Ooo ne güzel.
Ellerimi yıkayıp geliyorum o zaman."Önümde oturmuş makarnasını yiyen Ecrin'e bakıp gülümsedim.
"Beyendim mi?"
"Beğenmek ne kelime bayıldım."
"Beğenmene çok sevindim.
Yemek işinden çok anlamasam da ne zaman makarna istesen yaparım.""Tamam o zaman.Sana bir şey söylemem gerek."
"Söyle."
"Sena senin durumunla ilgili çok iyi bir doktorla görüştüm.Hatta pazartesi bizi bekliyor.Biliyorum senin için zor,ama bir yerden başlaman gerek."
"Biliyorum Ecrin.Ama başara bilirmiyim,çıktığım bu yolun sonuna varırmıyım,yoksa yolun yarısına varmadan tökezleyip düşermiyim?"
"İnşallah yolun sonuna varacaksın,eğer düşersen bile ben yanı başında olacağım.Bu pislikten kurtulacaksın Allah'ın izniyle.Ama ağlayup,kendini harap etme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şans Daha/[TAMAMLANDI]/Karanlıktan Aydınlığa-1
روحانياتUçurumun kenarında bir genç kız. Sena. Tek bir şansı var ya o uçurumdan aşağı savrulacak,ya da bir yardım eli onu bu hayatın içinden çekip alacak. Ben Sena. Bu kocaman hayatta yalnızım. Hiçkimsem yok. Ne bir annem, ne bir babam, ne bir ablam, ne...