İyi okumalar...
Sena
Evin önüne geldiğimde hava çoktan kararmıştı.Kar da yağmaya başlamış yollar buz bağlamaya başlamıştı bile.
Zili çalıp kenara çekildim biraz sonra kapı açılmış Ecrin p görünmüştü."Selamün aleyküm neden bu kadar geç kaldın?"
"Selam Ecrin.Seninle bir konuyla ilgili konuşmak istiyorum."
"Tamam canım seni dinliyorum.
Ama ilk önce sıcak bir çay getiriyim iç.Ellerin buz gibi olmuş soğuktan."Sıcak çayın son yudumunu içtiğim de son cümlelerimi söylemiş Zehra ve annesiyle ilgili her şeyi anlatmıştım.
Son cümlemi bitirdiğim de yüzümdeki ıslaklığı elimin tersiyle sildim.Ecrin'nin yüzüne baktığımda o da ağlamıştı."Ecrin onlara yardım edebilirmiyiz daha doğrusu yardım edermisin?"
"Elbette canım.Ben de şimdi onu söyleyecektim.Allah'ın izniyle elimizden gelen yardım ederiz.
Çok şükür halimiz vaktimiz iyi evimizde tenceremiz kaynıyor başımızı sokacak sıcak bir evimiz,sahatimiz çok şükür yerinde yardıma ihtiyacı olanlara yardım etmek boynumuzun borcu.
Evlerinin nerede olduğunu biliyorsun de mi?""Evet evet biliyorum."
"O zaman yarın erkenden gideriz."
"Sağolasın Ecrin.Zehra'yı bir göresen nasıl annesi için çabalıyor onu mutlu etmek için elinden geleni yapıyor.
Küçücük yaşında o kadar zorluklarla boğuşuyor.
Bıkmadan usanmadan isyan etmeden dudaklarından duâ.""Sübhanallah annesi iyi yetişdirmiş Zehra'yı.İnşAllah onlara yardım etmeyi Allah nasip eder İnşAllah."
"İnşAllah"dediğimde Ecrin'nin yüzünde gülümseme oluştu.
Ama ne ben ne de o bir şey söylemedik.Ecrin
Sena "İnşAllah"deyince o kadar mutlu oldum ki.
Sena'nın namaz kılmasını,islamın güzelliklerinin öğrenmesini çok istiyorum.İnşAllah İnşAllah Rabb'im Sena'ya da hidayeti doğru yolu nasip eder.
Sena'ya hep duâ ediyorum imanın nuru dolsun diye...Senay'la beraber Zehraların evinin önüne gelmiştik.
Evleri gerçekten kötü durumdaydı.
Hasta bir insan ve küçücük çoçuk böyle evde nasıl yaşayıyorlar?
Benimkisi de soru mu?
Mecbur kalınca insan her şeyi yapmaz mı?
Bazen elden bir şey gelmez ve sadece olanları kabul edip bir kenara çekilip sessizce kabullenirsin olanları.Kapıyı çaldığımızda küçük tatlımı tatlı bir kız kapıyı açtı.
"Sena Abla sen mi geldin?"deyip annesine seslendi "anne Sena Abla gelmiş."
Annesi de içeriden "İçeri buyur et soğukta beklemesin "diye cevap verdi.
Zehraların hikayesini bir de annesinden dinledik.Duyduklarımdan sonra Allah'a bir daha şükür ettim bize verdikleri için.
Zehra'nın annesinin anlatdığına göre oturdukları evi eşiyle birlikte yapmışlar eskiden çok güzel bir evmiş yıllar geçince eski güzelliğinden hiçbir şey kalmamış geriye.
"Merak etmeyin Gül Hanım Allah'ın izniyle evinizi eski haline geri dönecek."
"Kızım iyi güzel söylüyorsun da para pul yok nereden olacak o iş."
"Para pulu boş verin biz elimizden geleni yapmaya çalışacağız."
"Kızım..."
"Ne olur itiraz etmeyin bakın Zehra'yı düşünün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şans Daha/[TAMAMLANDI]/Karanlıktan Aydınlığa-1
SpiritualUçurumun kenarında bir genç kız. Sena. Tek bir şansı var ya o uçurumdan aşağı savrulacak,ya da bir yardım eli onu bu hayatın içinden çekip alacak. Ben Sena. Bu kocaman hayatta yalnızım. Hiçkimsem yok. Ne bir annem, ne bir babam, ne bir ablam, ne...