Kırklareli-Samandag Köyü
1982 yılında köyde gizemli bir sekilde çocuklar kaybolmaya başlar. Olayların büyümesi üzerine köylülerden ikisinin jandarmaya verdiği ifade aynen şöyledir;
Köyün muhtarı Cengiz S.nin ifadesi;
2 yil once koyumuzun çocuklarından biri kaybolmustu. Tüm köy toplanarak aramamiza rağmen bulamadik,ya dereye düşmüş olmali ya da ormanda kaybolmaliydi. Köy halkindanda kimsenin bir zarar vereceği aklimiza gelmedi. Daha önce hiç böyle şeyler basimiza gelmediginden çocuğun derede boguldugunu cesedinin de kaybolup gittiğine karar verdik. Ama daha sonra 2-3 ayda bir çocuklar kaybolmaya basladi. Bilirsiniz bizim burada böyle şeyler oldu mu hurafeler cikmaya başlar,koyluler cinlerin kara dedelerin geldiğini soylemeye basladi. Bir anda herkes inanincada koyun yarısı eşyalarını bile almadan göçtü. Isin asli meydana cikinca donende olmadi. Hatta daha da korktuk. Ibrahim'in bunu yapacagina bizde inanmamistik. Kendi halinde sessiz bir cobandi. Meğer icinde seytan varmış...
Köylülerden Mehmet K.nin ifadesi;
Ibrahim bazi geceler köyün yakinindaki ormana giderdi. Tek basina gece vakti korkmadan gittiginden suphelenmeye baslamistik. Bir gece muhtar Cengiz ben ve köyden bir kaç kişi onu takip etmeye karar verdik. Ormanın ilerisinde bir mezarlıkta bulduk onu. Eskilerden bir mezarı kaziyodu. Anlam veremedik ancak suphemiz artmaya basladi. Ibrahim uzaklasinca da mezarda ne oldugunu merak edip kazmaya basladik. Allahim o an korkudan ne yapacagimizi bilemedik,kaybolan bütün çocukların kafasi mezarin içinde gömüluydu. Daha da kazdikca çocukların ayaklari kol ve bacakları çıktı. Hemen köylülere haber verip ormanda Ibrahim'i aramaya basladik. La ilahe illallah birde ne görelim mezarlığın yakinindaki incir ağacının dallarına bağırsaklar asilmis yazılar yazilmisti. Yerlere de kurani kerim ler atilmisti. Bismillah ben ömrümde böyle sey görmedim kurani kerim ler hayvan pisligi icindeydi.
Çoban Ibrahim Yalgic 7ekim 1982 de ormanlık alanda bulundu. Ifadesinde insikah kabilesinden bir cin kadın ile evli oldugunu ama çocukları olmadigi icin insikah kabilesi cinleri tarafından bu buyuyu yapmaya zorlandigini soyledi. Ibrahim Yalgic 7 çocuğu öldürmekten idam cezasi aldi. Cezasi daha sonra muebbet olarak çevrildi. 1983 yilinda kogusunda kendini asarak intihar etti. Agzindan yasin süresinin tersten yazildigi bir kağıt çıktı.KARAMAN -GAZI KÖYÜ
1970 li yıllarda Gazi koyunde aciklanamayan olayların yasanmasi üzerine 3 cocuk Korkmus vaziyette jandarmaya sığınır. Bu çocuklardan bazıları ailelerine teslim edilmemek üzere yetiştirme yurtlarına yerleştirildi.
Koyumuz 30 haneli küçük bir koydu. O günlerde evimizde kavgalar yasanmaya basladi. Annem sanki hepimize kızgın,dusmanmis gibi bir hal icindeydi. Bir gece uyurken bir hengameyle uyandim gözümü actim gördüğüm seyi bir ömür unutamiyacaktim. Annemin bir eli bileginden kopmuş çığlıklar atarak bana vuruyordu. Oldugum yerde donup kaldım ne bağıra biliyor ne de karşılık veremiyordum. Birden odaya babam girdi. Annemin üzerine atladi. Annem bırak beni domuz diye bağırırken babam la ilahe illallah,la ilahe illallah diyerek annemi tutmaya çalışıyordu. Komşularin yardıma gelmesiyle annemi zorrlukla bagladik. Bir kac ay tedavi gördükten sonra annem evimize geri döndü. Ancak artık bir eli yoktu. Bir süre hayatimiza normal devam ettik. Annemse neden böyle bir sey yaptiginin farkında degildi. Hatta o geceyi Hatırlamıyordu bile. Her sey düzeldi derken bir gece yatak odasindan Allahim yardım et diye bir ses duydum. Hemen annemlerin odasina girdim babam kanlar icinde yatıyordu. Annemse elinde bicakla bana bakıyordu. Bir anda dilim tutuldu annem bıçağı kendine saplamaya baslamisti. Saplarkende komsumuzun karısına küfürler ediyordu. Kardeşlerimle korkarak evden kactik. Yakinlardaki jandarma karakoluna sigindik. Uzun yıllar koyumuze donemedim. Öğrendim ki evimizin bahçesinden kesik keci kafasi ve tuvaletin icinden kuranlar cikmis. Imam bunu bir büyü vakasi oldugunu isin ucunun herkese dokunabilecegini soyleyince de koyluler zamanla Karaman a göç etmişler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar