DUA IV

1.9K 50 5
                                    

     Gece mezarlığa nasıl gidicemizi düşünüyom hangi mezarlığa gidicez . Ya sonra diyorum , ne işimiz var mezarlıkta gitmiyim falan diyorum bu adam bunu yaptıysa başka şeylerde yapamamıştır bunları düşünüyorum . Hava hafiften kararmaya başladı işte yaz günü zaten saat 9 muydu 9:30 gibi bişey gözlerimi biraz kapıyorum dinlendiriyim diyorum gece hiç uyuyamıycakmışım gibi bir his var içimde . Ya bişey hareket ediyo sanki baktım abimin arkadaşı o tanımağım çocuk geldi kapıyı biraz etti kapının eşiğinde durdu bana bakıyo . Buyur abi falan dedim ses vermiyo gel abi sigara içermisin falan dedim hiç ses yok . lan benle taşakmı geçiyolar diyo düşünüyom biraderde evde olunca biraz daha delikanlı oluyosun tabi gelsene be , ne duruyosun orda falan dedim . Bu Başladı gülmeye gülüyo ama adamın ağız bi tuhaf karanlıkta oldu oda yüzünüde tam seçemiyom tuhaf bi tıslama sesi geliyo bu gülerken bi irkildim o sesi duyunca o sesi . gittimiz o büyücü ipnenin evindede duymuştum aynı sesi . kalktım ayağa küllükten sigaramı alıp abimlerin yanına gidicem sadece 1 saniye gibi bir sürede adam yok gitti . ya kapıdan çıkıyorum odadan yani baka baka sağa sola gittim içeri abimle kankası oturuyolar baktım abim bana ne oluyo lan dedi . kitlendim kaldım . şimdi psikoli olayındanda korkuyom siz geldinizmi hiç mutfağa dedim yok dedi bana burda oturuyoz film izliyoz dedi. dedim ilginç bişey oldunu artık yutkunarak anladım . dedim kaç kişi geldiniz dedim asagida bi ayakkabı gördüm,sadece ikimiz geldik dedi abim . işte o anda başımdan parmak uçlarıma kadar bir soğukluk girdi dondum kaldım .
     Aldım bi bardak su içtim dua okuyom oturduğum yerde . Kalktım dedim ben gidiyom iş e gidicem falan dedim abime . Neyse merdivenlerden iniyom sensörlü ışıklar var merdivenlerde lan ışık sönünce kalbim durcak gibi oluyo aşagiya inene kadar .Bindim arabaya levent i aradım hemen açtı telefonu geliyom falan dedim gittim aldım onu. soktuğum patateside arabada . levent diyorum nereye gömcez bunu gidelim bi yere gömelim diyo neyse çıktık gidiyoruz geldim 500 evler mezarlığının o tarafa girilcek gibi değil bekçiler falan var dedim . dedim gidelim gazimahallesinin ordaki mezarlığa . gidiyoz hiç konusmuyoz yolda . yaklasınca biraz levent dedim ben olmayan şeyler görmeye başladım dedim . güldü niye gülüyon lan şerefsiz dedim bende görüyorum onları falan dedi . ne görüyosun nasıl görüyon napıyon die sormaya başladım . lan dedi birileri yada bişeyler birden beliriyolar sonrada kayboluyolar dedi hatta her belirdiklerinde ben herkezi gördünü sanıyodum aslında tek ben görüyomuşum dedi babasıda onu doktora gotürmeye karar vermiş . durduk yere odada bişey beliriyo birden irkilip o tarafa doğru bakıyosun direk sana takılan isim deli oluyo kimse bunu yaşamağı için bilemez tabi neyse . Vardık mezarlığa arabayı Biraz daha kuytu bi yere çektim aldı levent patatesi giittik mezarlıkların içinde bir yere dua okuyo okuya gidiyoz levent başladı ben yapamam bunu demeye lan zifiri karanlık göz gözü görmüyo levent diyom burda küfür ettirme bana yürü falan yok ben yapmam levent bi çocuklaştı . Lan dedim tamam göm buraya gitsin mezar mezardır ben yakalanmaktan korkuyom . Neyse kazıcak bişeyde almadık yanımıza neyle kazıcaz falan cebimden çikardım biçağı ufak ufak ben kazdım levent e verdim sende biraz kaz dedim bu kazıyo ufak ufak o kadar karanlık bi yerki tuhaf tuhaf sesler geliyo bi an bi sessizlik oluyo hiç ses yok levent diyorum çok sesiz oldu burası leventte ses çıkarmıyo lan diyorum konussana leventtede ses yok . salladım levent sanki şoka girmiş gibi duruyo nerdeyse adam bilinci yok o model duruyo çömeldi yere bekliyo aldım elinden bıçağı ben biraz daha kazdım varya levent tuhaf tuhaf bi nefes almaya başladı sus diyorum yavaşlıyo sonra tekrar nefes alıyo aynı şekilde . Levent kardeşim atlatıcaz bunları dedim bizi bu durumdan kurtarıcak bi hocanın adresi var elimde dedim bu gece gidicez oraya saat kaç olursa olsun dedim adapazarında yer dedim . levent sanki biraz neşelendi gibi oldu zaten mezarlıktayım yanımda dengesi bozuk birisi elimde büyülü bişey karanlık bi tıslama duymaya başladım tekrar levent sus sezsiz olum gömüp şunu gidelim hemen dedim tamam dedi aldı patatesi koydu çukura bende onun yanına yaklaştım telefonla ara ara ışık yapıyorum fark edilmeyelim die hafif hafif doğrulmaya başladı tam son biraz kalan toprağı atıyoz sol tarafımda mezar taşının olduğu yerde sanki bişey var hissediyorum. birden dikilip bakıyım diye düşünüyorum birisi falan varsa bizi hırsız sanmasın die . Ben birden dikilmemle sol omzuma birşey dokundu ben laaaan die bağırıyom . ben bağırınca bi baktım levent bayıldı.  çarpılmak falan umrumda değil korkudan ölcem zaten soktuğum ağacının dalına dokunmuşum birden kalkınca bende cinler yakaladı diye korkudan bağırınca leventte benım bağırmama bayılmış o daha uc noktadaymış benden . anladım ağaç oldunu levent diyom açmıyo gözlerini levent diyom açmıyo gözlerini ananı tek kaldım öldü sandım aklıma korku filmleri geliyo. levent e bir tokat çaktım nasıl ayıldı varya . kalk dedim gidiyoz çocuk titriyo gelemiyo kendıne sarıldım buna gittik arabaya bindik patatesede küfür ediyom mezarlığa eşiğe beşie . arkaya oturttum levent bağırıyo titriyo . sus diyom allahım şeritte tutamıyom arabayı geldik camiye bayrampasada abdetshanede yıkıyom elini yüzünü su içiriyom açıldı gibi oldu çay ocağından çay istedim sigara verdim kahve biraz düzeldi bana ölcemizi söylüyo . sus diyom ölcez biz ölcez biz diye tekrarlıyo...
     sonra bu acildi biraz . oturduk sokagin kosesinde olum napicaz diyo bana levet dedim yapicak bisey yok bekliycez gorucez . dedim sen o buyucu picin evinde adamla birlikte ne okudun lan . olum ben bisey okumadim orda durduk sadece diyo . lan okudunya pic nie yalan soyluyosun diyorum yok baba yalla bisey okumadim dio. bi ara icim gecti sanki falan dedi o ani hatirlamadigini soyledi . tamam bak ayrilmiycaz olum artik bunlardan kurtulana kadar dedim . bindik arabaya kalk dedim su hocaya gidelim adapazarinda ya olum bekleyelim falan ne bekliycez gidiyoz dedim . anca gidicez bari dedim yavas gideriz takila takila tek kalmaktan korkuyoruz ikimizde oyle bi gidiyom ki sag serittekiler bile sellektor yapiyolar gece gece nasil gircez hocanin evine
    

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin