Yataklari actik.yattik,ben yine cekyatta yattim annemler yere dosek serdiler. Annemler uyumadan hemen uyumaya calistim korkmamak.icin, zaten mutfagin isigi yaniyordu. Isik los ortam yapiyordu.oturma odasina ben uyumustum ve o.aksam yine ayni.ruyayi gordum. Yine derenin kenarindaydim ve dugun vardi uzaktan tekrar izledim,yine bana donup.baktilar ve tik diye uyandim. Mutfaktan vuran los isigin ortaminda karsimdaki duvarda,ates yanarda dumanin golgesi vururya disrda gece ates yakmis olanlar bilir oyle.dumanlar surekli.ucusuyor ve yogunlasiyordu ama ben onceki durumdaki gibi kikitlenmemistim. Gayet normaldim ruyadan uyanip uyku sersemi.gibi degildim annemle babam yerde uyuyordu,dumanlar duvarda ucustu.ucustu bilincim yerindeydi,sadece bir ugultu vardi hemen hocanin dedigi dua televizyon sehpasinin uzerinde duruyordu,hemen alip birkere okudum yari olmadan o duman dagildi. Devam edip 7 kereye tamamladim dedigi.gibi belden uzerime ufleyip.surdum. Tekrardan yattim ama hic uyuyamadim annemi babamida uyandiramadim,zaten uykusuzlardi sabaha kadar bekledim sabah namazina hocanin sesini duydum. Abdest aliyirdu babaminda alarmi caldi, ben o.zaman uyuma numarasi.yaptim uyanik gorurse bisey mi oldu diye.sormasin.diye...
Onlarda uyaninca bende.havanin isudigini gordum,biraz daha sonra gun aydinliginin verdigi rahatlik ile uyudum. Kalktigimda yerdeki yatak toplanmis annem disardaydi. Hoca erkenden gitmis,damadi almaya gelmis. Babamda koyden bir kadin fasulye vermis tarlasindan onu almaya gitmisti.
Kalktim normaldi.hersey dua kagidimda yere dusmus hemen kaldirdim. Gece demekki.yerine koymamisim almisken tekrar okudum uzerime surdum. Hoca bana selam.soylemis duasini.okumadan yatmasin demis. O gun havada cok guzeldi. Koyde ilk defa gezmeye gittik. Sanki hersey geride kalmis gibiydi fasulye veren kadin babamla bize gelmis annemle tanismak icin onunla baska komsularla tanistik iyi.insanlardi. O gun kendimi.iyi.hissediyordum ama aksam olacaklardan habersizdim.
Koyu gezdikten.sonra annemle.eve geldik. Eve gelsigimizde babam lavabo.giderini yapiyordu.tikanmisti. Oturduk normal.konulardan konusmaya calistik televizyon izledik ama hepimizin kafasinin bir kosesinde hep duran bu olaylar vardi. Gece oldugunda yataklari ayni.sekilde serdik.tv acikti ses oluyordu oyle.diye.duruyordu annem.uyumustu babam uyanikti herhalde benim uyumami bekliyordu. Bende hicanin yazdigi.duayi.yine dedigi.sekilde okuyup.uyumak icin gozlerimi.kapattim. Nasil uyudum hatirlamiyorum uyku oncesi hayal kurma evresini hic yasamadim narkoz yemis gibi uyumusum.
Gece yine bir sesle uyandim.resmen bizim konusmamizdaki gibi sisst sissit deyip.durdu biri benim.arkam donuktu yuzum duvara bakiyordu.sol tarafima donuktum duvara yine ay isigi.ve zayif bir golge.yansiyordu. Yattigim yerde degil yine yatak odasinda uyandim.diger seferde donup kilitlenip kalmistim.ama bu sefer hareket edebiliyordum. O an irkilme ile arkami dondugumde dehsete kapildim. Pencerenin sol tarafinda gardirobun onunde sayamadigim kadar serli varlik ve bu sefer hepsi bana bakiyor ve ay isigi.yuzlerine vuruyordu. Sadece bir tanesi.bana yakin ve pencerenin tam onunde duruyordu yuzume gelen ay isigini vucudu kesiyordu onun yuzunu goremiyordum ama ay isigi.vuranlarin hepsini tek tek goruyordum. Golgesi uzerime.dusen serli.varlik bir adim.ileri.atti.ben yatakta oturur pozisyona geldim sok halindeydim bu kadar net ilk.kez goruyodum onlari.ve serli.varlik eli.ile.arkadakileri.isaret ederek (usrati) dedi. Bu ailem dedi ve dedigi her seyi.anliyordum. Siraya dizlmis olanlardan birisi uzun bisey soyledi tek aklimda kalan kismi (isna aser) yani yazabilecegim bu.kadar...
Bana dedigi biz 12 kisiydik.artik 9 kisiyiz ailemizi.oldurdun dedi. Sonra zayif olan arkasina dondu hepsi.basini.one egdi ve bana dogru.yaklasti aramizda bir metre dahi.kalmamisti.yuz hatlarina kadar gordum.ama ayrinti.vermeyecegim sizin icin...
Yaklasti ve gozlerindeki ates alevlenir gibi.oldu. kendimi.o.atesin icinde gordum o anki.korku ile bagirip ayaga kalktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
HororBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar