Anadoluda Bir Olay 4

6K 102 6
                                    

     Siska olanlardan biri basini kaldırdı,diğer üçünün başları önüne yere bakıyorlardi.  Basimdaki çocuğu göremiyordum,onlara odakliydim ve hareket edemiyordum. Siska olan bir adim one attı golgesi üzerime düştü o an gözlerinden resmen alevler çıkıyordu. Agzimi hareket ettiremesemde icimden dua okumaya yeltenir yeltenmez elini bana uzatti. -La (Hayır) dedi ,dua okuyamaz oldum,3 kere lime..lime...lime(neden) dedi...Ben arapça bilen biri degilim o an söylenenleri nasil anladigimi bilmiyorum ama baska benzer olay yaşayanlar varsa ayni şeyleri soyleyecekletinden eminim...O an farklı bir boyuta geçmiş oluyorsun bırakın arapça cibuti dili olsa konuşursun...
     Bana soruyu sorduktan sonra çözüldüm,normaldim yatakta sıçradım ama yataktan ayaga kalkamadim. Nedendir bilmiyorum onunla konusmak istedim hic bilmedigim arapçayi onlar gibi konusmaya basladim. Ona bakarak Ma ismuk (adin ne ) dedim...T...Ç..dedi. diğerleri de başlarını kaldırıp bana baktılar. O an bir sey yapmalarindan korktum. Hemen ayaga kalkıp odanin isigini actim sadece ayakta durdukları yerde kül gibi beyaz kahverengi arası bir yigin vardı. Kosup ciglik atarak babamların yattigi odaya koştum.
     Babam sesime ırkilmis olacakki oda noldu noldu diye bağırdı. Gel dedim elinden tuttum odaya götürdüm. Annemde geldi,yerdeki küller hala duruyordu.  Babam zaten hemen anladi olayi,muskan nerde dedi. Muskam boynumda yatmistim ama nedense boynumda değildi.  O muska hiçbir yerde degildi...O gece yattigim yataktan yatak odasina giderken her ne oldu ise o sırada cikmis olmaliydi ama onu hic bulamadik. Sonra annem su içirdi,damagini cek falan dedi. Nolcak böyle falan derken babam o aksam bize olanları anlatti...
     Istanbuldan babama kendini okutmaya gelen kadina,musallat olan şerliler varmış. Kadinda bu yuzden geliyormuş bize kadin bayildigi zaman babam ondan cikan şerlilerin eve dagildigini ama onları evde asilan muskalarla cikacagini düşündüğünü soyledi. Tabi çıkacaklardi belkide,o muska onlarda ızdırap veriyordu ama o gece yasanan baska bir hadise olayi bu duruma getirmişti. Peki neydi o hadise. Bunları neden ben yaşıyordum.
     Gun isimisti,babam sabah namazini kildi sende kil dedi. Beraber sabah namazini kildik camide sonra yine oturduk. Babam bana muskayi bulamadigimiz icin baska bir tane muska yazdi,sakin Haricen çıkarma bir banyo ve tuvalete girerken çıkar dedi.
     O gun aksama kadar normaldi,babamla camiye gittik oturduk,köydeki diğer insanlarla tanistik. Onlara yasadiklatimizdan asla bahsetmedik bizi deli sanmasinla diye. Annemde biz yokken evde durmuyordu.  Evin önünde depo vardı yol ile ayni hizada onun üzerinde etrafı izlerdi yada tarla vermişlerdi anneme,daha doğrusu imam evinin tarlası vardı oradan ekip dikebilecektik,annemde onlara bakmaya gidiyordu. O gun normal geçmişti,bir yandan ds dun gece yaşadıklarımı düşünüyordum.  Insan oyle bir ruh haline giriyor ki gerçeklik duygusunu kaybediyor. O an dun yaşadıklarım sanki rüya gibi geliyordu. O donemde abim askerdi abime bu olanları anlatmadik. Zaten o donemde amerikanin Iraka girme olayları felan vardı. Savas Arifesi zaten kafasi karışıktır birde bunlarla karışsin istememistik. Yavas yavas hava kararıyodu,hava karardiginda ise benim korkular yine başlıyordu...
    .Aksam ezani okunuyordu,ezani okuyan babamdi. Ben ve annem evde oturuyorduk. Televizyonumuz acikti karşı karşıya koltuklatdaydik. Soyle tarif edeyim salondan mutfaga geçmek icin oturma odasina bir adim daha atip sola dönüp sonraki adimda mutfakta oluyorsunuz. Orası bir üçgen gibidir. Hava biraz daha kararmisti. Yaz gunu zaten geç kararıyo ama havadaki kizillikta kaybolmustu. Derken tuvalet ve banyonun oldugu salondan bazi sesler gelmeye basladi. Sanki biri aci çekiyormus gibi yada turşu bidonundan ses çıkar ya bilen bilir oyle bir sizlanma sesi gibi,annem duymamisti ama belliydi. Gozu tvdeydi bende sesini acmasini istedim o sesi duymamak icin o an hala gozumun onunde ve annemle beraber gördük. Sanki içeri bir nefes girdi once bizi salondan içeri gelen kapıya bakmaya iten. Anneminde oraya baktigini gördüm ve o an kapının arasından cikan sey kanimizi dondurdu

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin