Arabayi sitenin onune rasgele birakip girise kostum, guvenlik gorrevlileri beni birkac kez gordukleri icin soru sormadan kapiyi actilar. Kosarak binaya geldim, yukaridan kapiyi actigi gibi asansore girmeden kosarak merdivenleri ciktim. Nefes nefese kapiya dayandim ve zile bastim,kapinin arkasinda beni bekliyordu.
+ Ac kapiyi.
- Sen misin ?
+ Benim kim olacak ac hadi.
- Muskani goster.
Boynumdaki muskayi disari cikartip gosterdim, kapiyi acar acmaz iceri girdim. Telefonu yere atip sarildi, yuzu kirec gibi olmustu ve donmak uzereymis gibi titriyordu. Ayagimla kapiyi iterek kapattim ve ben de ona sarildim,birseyler soyluyordu ama aglamasindan ne dedigi anlasilmiyordu. Ev de kimse yoktu, yavas yavas salona goturup oturttum. Siki siki sarilmis ve hic ayrilmiyordu, ne oldugunu anlayamiyirdum. " Geldiler" demisti, kim gelmisti ? Sorduklarima cevap vermeden surekli agliyordu, sakinlestirmek icin saclarini oksuyordum. Aglamasi diner gibi olunca,elimle cenesini kaldirip yuzunu yuzume dogru kaldirdim.
+ Ne oldu, anlat hadi ?
- Buraya geldiler.
Korkudan gozleri sonuna kadar acilmis ve aglamaktan kipkirmizi olmustu. Oyle caresiz bakiyordu ki, o an kendimden hic olmadigi kadar nefret ettim. Hepsi benim yuzumdendi, ne yasadiysa.
+ Kim geldi ?
- Onlar...
+ Onlar kim?..Ne zaman geldiler ?.
- Arkadaslarima benziyorlardi,kapiyi acmami istediler.
+ Bastan anlat .
- Bizimkiler halamlara gidince salona gectim, televizyon izlemeye basladim. Bir saat sonra kapi caldi,kim olduklarina baktim, Burcuyla Seymayi gordum. Geleceklerini soylememislerdi, zaten Seyma ailesiyle memleketine gitmisti. Seyma " kapiyi acsana " dedi,sesi cok garipti. "Neden geleceginizi soylemediniz ?" deyince "ac kapiyi anlatiriz" dedi. Suphelendim, " acamam,ev musait degil " dedim. Seyma "o zaman disari gel " dedi,oyle dedigi an anladim. O olsa eve gelirdi,disarida dolasmayi sevmez. " Acamam sonra gorusuruz" dedim. Cok kizdi, kapiya vurmaya basladi. Burcu da bagurmaya ve kapiya vurmaya basladi. " polis cagiriyorum" dedim, hangisinin soyledigini hatirlamiyorum ama biri "polis seni kurtaramaz" dedi. Kapinin kilitlerini kontrol edip hemen seni aradim,seni aradigimi fark ettiler,kapiya son bir kez sertce vurup "yine gelecegiz" deyip gittiler. Ne oluyor? Kim bunlar ? Benden ne istiyorlar ?.
+ Tamam sakin ol.
- Ya nasil sakin olayim ! Sen olsan ne yaparsin ?
+ iyi ki kapiyi acmamissin.
- Acsam ne olacakti ?
+ Onlar arkadaslarin degildi.
- Kimdi o zaman ? Nasil onlara benzeyip onlar gibi konusuyorlar ? .
+ Daha once de soyledim, buyu altindayiz. Eve giremedikleri icin arkadaslarinin kiligina girip seni disari cikartmaya calistilar. İyi ki erken farketmissin,iyi ki kapiyi acmamissin.
- Acsam ne olurdu ?
+ Bilmiyorum,bildigin tek sey kapiyi acsaydin hic iyi olmayacakti.
- Yine gelecekler . Hadi eve giremiyorlar, ya ben disari cikarsam ne olacak ? Muska beni koruyamaz mi ?.
+ Seni disari cagirdiklarina gore demek ki koruyamaz .
- Ne olacak simdi ?
+ Bundan sonra ne yapabiliyorsam yapacagim, sen dediklerimi yap yeter.
- Ne yapmam gerek ?.
+ Ne olursa olsun ben haber verene kadar evden cikmayacaksin, ailene hasta oldugunu ve evden cikamayacagini soyle ki seni bir yerlere goturmeye kalkmasinlar. Kapi caldigi zaman sen acma, ev de yalniz kalacagin zaman beni ara, sizinkiler gelene kadar yaninda kalirim. Evin icine giremeyeceklerini anlamis olduk, uzerindeki muskanin seni disarida koruyup koruyamiyacagindan emin degilim, o yuzden ona guvenip evin kapisindan adimini dahi atmayacaksin bu riski goze alamayiz. Sen ne diyorsam onu yap, simdi sizinkiler gelene kadar yaninda kalacagim. Onlar gelince eve gidip ne gerekiyorsa yapacagim. İs bu noktaya geldiyse elimde ne varsa saldirmam lazim. Sana birkac dua yazayim, yatmadan once mutlaka oku. Haa bir de, sakin balkona cikma. Gece ya da gunduz,sakin. Boynundaki muskayi da cikartma,ne olur ne olmaz. Durum tahmin ettigimden cok daha ciddi, o bir daha saldirmadan benim birseyler yapmam lazim.
Ailesi gelene kadar yaninda kaldim,onlar binaya giris yaptiginda evden ciktim. Onlar asansore binince ben de merdivenlerden inip binadan ayrildim ve arabaya bindim. Hemen eve gidip elimden ne geliyorsa bulup toparlamam ve bir plan yapmam lazimdi. Bir an once agir bir karsilik vermek istiyordum, eger bu yaptigindan sonra karsilik gormeyecek olursa bizi gucsuz bulup daha fenalarini da yapacagina emimdim. Bunu yapmaktan cekinsem de baska carem kalmamisti, onu o halde gordugumde ve olanlari anlattiginda en az onun kadar korkmustum ama belli etmedim. Ben de panige kapilsaydim daha cok korkacakti, o korkuyla da evin icinde bile olsa en ufak seylere dahi buyuk tepkiler verecekti. Zamanla aklini bile kaybedebilirdi,zaten onlarinda su an ki amaci o gibi gorunuyordu. Eve geldigimde bizimkiler coktan yatmisti, anahtari aldigim yere birakip odama gectim. Kapiyi kilitleyip kitabi masanin uzerine actim, yakma ile ilgili bolumlerin oldugu sayfalara atac takip isaretledim. Onlarin aleminden baskalariyla irtibat kurup yardim almadan gerceklestirilebilecek yakma bolumlerini not aldim. Dualar biraz uzundu ve ezberden okunmasi gerekiyordu,latin alfabesine cevirip yazmaya basladim. Ezberlemek istedigim en azginlari icin kullanilan duaydi, cok uzundu ama ezberlemeye mecburdum. Duayi cevirmeyi bitirdigimde saat ilerlemisti, kenarinda kucuk bir dua daha gordum. Uzerinde peygamber efendimize ait oldugu yaziyordu ve altinda da nasil kullanildigi. Onu da hizlica yazip kurumaya biraktim, bu arada murekkebin son damlalarinda oldugunu fark ettim. Yarin ilk is murekkep almaliydim,haa bir de kutuphaneye ugramam lazimdi. Artik oraya gitmeyi hic istemiyordum ama son bir kez daha gitmeye karar verdim. Yarin her turlu kiyamet kopacak gibiydi, gemileri yakmis ve saldirmaya hazirlanmistim. Saat epey gec olmustu, birkac saatte olsa uyumam gerekliydi. Peygamber efendimize ait oldugu yazilan duayi katlayip yastigimin altina koydum,oyle yapilmasi gerektigi yaziyordu. Uzandim,uyumam uzun surmedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar