Anadoluda Yaşanan Bir Olay 6

5.2K 94 1
                                    

     Hoca yumurtaları kirdiginda masanin üzerine onceki geldiginde kapi arasına sıkıştırdigi muskalardan 2 tanesi cikti. Hepimiz dona kaldik,hoca ise hiç dikkatini bozmuyordu sanki cok ince işçilik isteyen iş edasi ile diğer iki yumurtayı eline aldi. Düşünmeye basladi,ne yapacagini bekliyorduk,biraz düşündükten sonra yeniden son kalan 2 yumurtayı okudu ve seçtiği bir tanesini daha kırdı ondanda muska cikti. Hocanin o zaman derin bir nefes aldigini gördüm diğer yumurtayı da kiracagini sanıyorduk,zira 4 tane muska koymustu ve kırmasını bekledik hoca bize dönüp;bunu kirsaydim dönüşü olmayacakti bu isin dedi,babam hocam bu ne demek dedi kekeleyerek hoca anlarsın dedi imali bir şekilde. Babamdan cekic istedi babam çekici alip geldi hemen diğer yumurtayı vurup kırmak yerine cekicle üzerine cok sert bir sekilde vurdu. Icinde cok eski saman kagit  gibi olan ama bam baska bir kagit cikti hani asla bulabileceğiniz bir kağıt degildi bu ne yamuk yamuk kesilmisti orta tarafina doğru siyah lekeleri vardı ve üzerinde arapça 2 kelimelik bir cümle yaziyordu. Hoca okudugunda iç cekti cok saskin bir ifade ile euzubillah deyip birseyler okudu ama sesi titriyordu.
     Okumasi bittiğinde kağıdın köşeleri kararmaya basladi. Bildiginiz kıvrıla kıvrıla kararıyodu,hoca elinden masaya attı. Ben dört muska yazdim dedi,dördüncü muskayi saklamislar dedi hiddetli bir sekilde ayaga kalkti otomatikman bizde kalkdik. Neler oldugunu anlayamadik zaten kagit hala masanin üzerinde kıvrılmaya devam ediyordu. Babama dönüp büyü yapmışlar dedi,evde baska ne kayip bakin dedi biz baktik ama birincil eşyalardan hic kaybolan bisey bulamadik. Zaten telastan neye bakacagimizi bilemedik ben ilk 3310 telefonum vardı ona baktim baska aklıma bisey gelmedi annem mutfaga bakti başkada kaybolan birsey yoktu. Babam ne büyüsü diye sordu. Oglum senin muskan nerde dedi boynumda dedim elimi boynuma atmam ile hepimiz sok olduk benim boynumda muskam yoktu. Babam sana çıkarma demedimmi dedi ama vallahi ben çıkarmamistim. Nasil olurdu düşündüm dusundum yoktu hic cikatmamistim. Hoca sen çıkarmadın mi diye sordu onada Hayır dedim hoca bos bos bakip gidip yerine oturdu annem aglamaya başladı ama bana   enteresan bisey olmustu annemle o mutfaga giren beyaz suretli mahluku gördüğüm gunden beri tek hissettiğim hic saskinlikti korkuyordum ama aslinda hersey benim basima geliyordu.
     Hoca oturdu masaya,yumurtanın icinden cikan kagitta artık hic okunabilecek durumda bisey kalmamisti. Babam sonunda sordu hocam kagittan ne cikti diye,hoca icinde yazani soyledi "halfe selase" hicbirsey anlamadik arkanda 3 tane şerli varlık bırakmışsin ama kim oldukları belli degildi dedi. Kimin kim oldugu belli degildi hoca tuhaf konuşuyordu... noldu hocam allah askina dedim,noldu dedim dayanamadim sitemkar konustum. Hoca sana buyu yapmışlar dedi bu yumurtaları sana yapmışlar dedi. Bunlardan birisini kirsaydin sen onlara esir olacaktin dedi. Hocam ben neden getirdim onları,siz nerden bilginiz bunları dedim. Hoca bilmen gerek dedi...
     Hoca anlatmaya basladi;bana şerliler musallat olmus neden bana oldugunu anlamamis. Kagitta yazan arkanda 3 tane şerli bırakmışsin dedi. Babam nasil dedi. Hoca bilmiyorum ama olan bu dedi o yuzden sana ulaşmaya çalışıyorlar muskalari burdan kaldırıp sana büyü yapmışlar dedi. Bana kagida bir dua yazdi bunu aksam olmaya yakın abdest alip 7 kere avcuna üfle belden üzerine sur,elinde birsey varmış gibi dedi. Okudum dedikten sonrada zaten o gecede saat cok gec olmustu daha da bisey olmadi o gece hoca ne cesaretse kiler odasında yatmak istedi biz yine içeride yattik.

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin