XV

1.6K 45 5
                                    

     Levent'te benimle birlikte sevinmişti. Gidip hocaya durumu anlatıyım mı ? diye sordu, aynen hacı acele söyle ve hemen beni tekrar ara dedim. Kapattık telefonu , uzandım , içimde bir kuşku oluştu, evde yalnız kalmamak için arkadaşlarımı aramıştım, Fakat onların hiç birisiyle gerçekte konuşmadım. Acaba telefondaki levetmiydi ? tekrar bende bir korku oluştu. herşey i öyle olduğu gibi bırakıp, arabayı bıraktığım tamirciye gittim, Benım araba yapılmaya başlanmıştı . arabanın sol ön tarafını ön panjuru falan komple sökmüşlerdi.
Gittim bir kaç dakika muhabbet ettik ustayla , o anda tüylerim diken diken oldu, Hem gündüz hemde çevremde çok insan vardı. Levent beni tekrar aradı ve ağlamaklı bir sesle hemen oradan uzaklaşmamı söyledi, ve bana muHEn hoca hiç birşey göremiyomuş ve eskisi kadar yoğun hissedemiyomuş , bela büyük olacakmış dedi. kapadım telefonu, kapının önündeki sandalyeye oturdum, o kadar çok şey düşünüyorum ki , inanın saçlarımı çekip başımı duvarlara vurmak istiyorum, Artık bütün herşey birbine girmişti.
      Hocaya güvenmek istemiyordum, hala arayış içindeyim ,bu bana cin musallat etti, ya edirnede ki bana cin musallat ederse , ama artık ne arıyacak nede soracak vakit yoktu. çevremdekiler beni deli gözüyle görüyorlardı bunu anlamak için düşünce okumaya gerek yoktu.
Sonra ben düşünceleri okuyarak , Benim hakkımda ne düşündükleri öğrenmek istedim , Tamirci geldi hayırdır muhen kimle konusuyosun dedi. Tekrar bir başımdan kaynar su dökülmüş gibi oldum, tam beni deli gibi görüyorlar derken birisinin beni kendi kendime konuşurken görmesi çok zoruma gitmişti, Abi çok yorgunum benim gitmem lazım arabayı bu halde alıyorum gelince düzeltirsiniz ben size paranıza veriyim, Sadece sol farı taktırdım. Hemen eve gidip bir kaç kıyafet aldım, abimde gelmişti ve durumu söyleyip acil gitmem gerektiğini , gece çok güzel uyudumu falan söyledim. Hemen allaha emanet ol abi dedim çıktım, gözlerim dolmuştu ve hiç bişey belli etmedim. Bindim arabaya leventin babası aradı leventle konuştuklarını söyledi bana teşekkür etti ve ne yaptığımı sordu abi acil çıkıyorum evden akşam ezanı okumadan oraya varmam gerektiğini söyledim acilde bi durumda aramamı söyledi ve kapadım telefonu.
     Yola koyuldum, Sadece tek istediğim şey düşünmemek ya o kadar çok şey düşünüyorum ki tek istediğim düşünmemek hepsi o , arabada saçlarımı çekiyorum. DÜŞÜNME DÜŞÜNME DÜŞÜNME diye bağırmaya başladım ve başaramadım. Yolda gideceğim hocanın nasıl bişey olduğunu düşünüyorum. eğer ezana yetişemez isem neler olabileceğini tahmin ediyordum, ve kendime kızmaya başladım yıllarca hiç neden namaz kılmadığım , sadece 3 tane dua bildiğim , gerekenleri yapmadığım için kendimi yargılıyordum.
Asker arkadaşım ,onların orada oturan başka bir asker arkadaşım daha var , durumu ona anlatmış ,diğer çocuk beni aradı , bana yardım edecek bir dernek olduğunu söyledi . Dernek mi? diye tekrarladım , evet istersen gel bir gidip konuşalım dedi, şaşırdım en son bekliyceğim şey bir dernekti bununda mı derneği var adiye düşünmeye başladım, Bana bir numara vereceğini ve bunu aramamı söyledi arkadaşıymış , dernek olduğunu duyunca aslında biraz sevinmiştim. Aldım numarayı aradım adamı ,iste ferhat'ın arkadaşı olduğumu söyledim. Ewet memnun oldum falan dedi, ya dedim bana cinler musallat oldu ve çok zor durumdayım . Şu anda bir hocaya gidiyorum yoldayım dedim , Ya biz hocalara pek itibar etmiyoruz ama sen bilirsin bizim yaklaşımımız daha farklı deyince , abi cinlere nasıl bir yaklaşımınız olabilir ki diye alaycı bir tavırla sordum, açıklamıyacagim bir takım şeyler söyledi, Anladımki bunların Hepsi kendilerini superman zanneden salaklardı, Bu tarz şeylere karışan insanları kendilerinde bir güç olduğuna inandırıyolardı. Hiç cevap bile vermeden telefonu yüzüne kapadım, nasıl küfür ediyom denyoya .
     Bunları görünce , artık hocalar bana ciddi ciddi büyük insanlar gibi gelmeye başladılar ve artık hocalara inanmaya tam anlamıyla inanmaya başlamıştım. Artık içimdeki hocalara karşı olan endişeler bitmiş gibiydi. Beylikdüzü taraflarına gelmiştim , sağ aynaya baktığım zaman göz ucuyla arkada birşey oturuyomuş gibi geldi ve bir anda korktum, dönüp arkaya bakmaya korkuyorum bırak aynaya bile bakmıyorum, Korkum acayip kuvvetlendi birden besmele çektim , radyoyu açtım ses olsun istiyorum arabada , Radyoyu açmamla birlikte çıkan şarkıya bakın "Yanımdaki varya sen olmalıydın." Lan dedim bana aşık olan cinmi arkada oturuyo diyorum kalbim nasıl hızlı çarpmaya başladı anlatamam , Beni koruyomuş gibi gözüküyordu ama neticede cin yani onun cin olduğunu bile bilmek yetiyodu, Rüyamdaki o güzel kızın görüntüsü , Normal hallerini hemen aklıma getiriyordu ve güzelliği hiç umursamıyodum
     E5 ten gidicektim, Yol kapalıydı tır devrilmiş Gıdım gıdım yol gidiyo, Kıraç hadımköy tarafına döndüm artık hızlanmam gerekiyodu otobandan gidicektim hiç istemesemde . Çünkü otoban tenha ve karanlıktı hiç duracak bir yer yoktu, zaten ordan çıkana kadar saat 6 ya  yaklaşmıştı . gişelerden çıktım, gidiyorum ve artık kendim sesli sesli baya konuşuyorum arabada kendi kendime farkındayım. Ne yapıcam , Nasıl bir ortam bekliyo . Birden dün gece cinin bana yarın uzun uzun konuşuruz dediği aklıma geldi, ve anladımki bu gece tek olmıycaktım , inanın ayaklarım nasıl titriyo artık korku reflex haline gelmişti bende . ezandan önce ulaşmam imkansızdı . Gidiyorum ve nihayet iti an çomağı hazırla oldu, Tüylerim diken diken oldu ve arabanın içi birden soğumaya başladı. Tamam artık başlıyoruz dedim, arkada bişey oluyo hissediyorum fakat bakamıyorum bırakın öyle bir yola bakıyorumki yanımdaki hiç bir şeyi görmek istemiyorum. Kulaklarımda uğultu yoğunlaşmıştı . sanki yanımdaki koltuğun üzerinden bir şey bana bakıyo. arabanın camlarında 3 numara film var daha bir karanlık içerisi , öyle korkuyorumki camımı araladım biraz, bir yandan ise korkmamaya çalışıyorum mahmut abinin söyledikleri geliyo aklıma. Derin bir nefes aldım hala bişey hareket ediyo sağımda ben ise sola dönük bir şekilde durmaya çalışıyorum , camı biraz daha açıyım dedim en azından dışarı bakarım diyorum, göz ucum ama sağ koltuktaki şeyde , yani cam bahane camı açtım ve sol oynaya bakmak için başımı çevirdiğimde , Arabanın kontrolünü kaybettim nasıl bir kaçma piskolojisi ise bir fren sesleri ,korna sesleri kıyamet size yemin ediyorum kıyameti yaşadım bir anda yolda spin atmaya başladım. Araba bariyerlere vurduğunda Gözümün önünden Aynaya sarılmış olan o siyah yılan Hiç çıkmıyodu. Kalbim ağzımdan çıkıcak o derece korktum, yanıma gelenler oldu şoktayım konuşamıyorum su falan içirdiler, elimi yüzümü yıkadılar hepsinden allah razı olsun. arabanın sol arka tarafta gitti bariyerlere çarpınca, iyim falan dedim bi yarım saat sonra tekrar bindim arabaya kırılan parçalarıda topladım attım bagaja arka kapıyı korkudan açmak istemiyorum, Verilmiş sadakadan olsa gerek o gece hiç kimseye bir şey olmadı, Tekrar yola koyuldum.

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin