Bir gun bayram oldugu icin ananemlerin köyüne gittik. Orada ananemin babasi vardı cok yasli uzun sakalli,gobekli bir adam...
Onunla ilgili anlatilan cok sey vardı. Derin hocalardan diyorlardı. Bayram munasebeti ile ilk kez oraya el opmeye gittik. Belki enteresan gelicek ama ilk kez o zaman karsilamistim onunla...
Bizi cok iyi karşılamışti,hoş sohbetli konuskan bir insandi. Sohbet derinlestikce eski konular acildi,ona basimdan gecen birkaç hadiseyi anlattigimda beni hic dikkatini bozmadan dinledi,ama eskisi gibi olmadığını herseyin duzeldigini anlattim. O bana hic unutmam kisa bir dua verdi ezberle her gece bunu oku yüzüne ve belden üstüne avucuna üfleyerek sür dedi. Bana o sıralarda kitapları arasından yazdigi bir Muskayi getirdi,ben pek istemesemde takmam konusunda beni ikna etti.
Oradan ayrildigimizda duayi okuyup geceleri yattigimda hic bir sıkıntı. Artık cok rahattim hayata geri dönmüştüm resmen yeniden dogmustuk eski günlerdeki gibi mutluyduk artık kara günler geçmişti...O zamanlarda kendimi derslere verdim calistim ve yakın bir ilde 2 senelik bir bölüm kazandim. Okumak icin gittim hersey iyi gidiyordu annemler de cok iyiydi o dönemler cok guzeldi ama her guzel seyin malesef bir sonu varmış.
Okula başladım o dönemlerde Trabzonlu bir arkadaş ile cemaatten ayrılıp eve ciktik,cok iyi anlasiyorduk hatta donem donem o bize geldi biz onlara gittik her sey cok guzeldi.
Evimiz bodrum katti. Benim yattigim yatak tam pencerenin onundeydi,normalde pencere kenarında yatmazdim ama o dönemlerde havalar soguk oldugu icin kalorifer petegi pencere dibinde olduğundan sırtımi yaslayip uyuyordum.
Bir gece ben yatarken cok rüzgar vardı,pencere aralarıda pek saglam degildi içeriye esen rüzgar geliyordu ve hasta olurum diye yatagimi çevirip kalorifere ayaklarımı verdim basim doğrudan pencereye bakıyordu. O gece uyurken bisey sürekli ayni hizda pencereye vuruyordu. Rüzgar ciktigi icin pek umursamadim tas toptak cama geliyodu diye,bazende kediler orada pinekliyordu patisi ile vuruyor olabilir diye umursamamistim. Ama vuruş sesi hic degismedigi icin kafami bir an çevirip baktim,pencerenin onunde kisacik boylu biri vardı perdenin arkasından gölge olarak görünüyordu ama eli ile cama vuruyordu. Bu saatte ve o havada orada kimse olamazdi,çocukların dışarıda oynayabilecegi bir saat hiç degildi. Ben ona baktigimda vumayi kesti cama kendini sıfırladi resmen içeri girecek gibiydi ben o korku ile bağirınca arkadaşımda sesimi duydu geldi ışıkları acti o anda oradan kayboldu gitti. Arkadaşım noldu lan niye bağırıyon felan dedi olayin ciddiyetini bilmiyordu,uykunda karilar mi kovaliyordu falan espiri yapıyordu ama onu duymuyordum bile...Bana su vermesini istedim kötü olduğumu anlayinca ne oldu falan diye sordu ciddi bir sekilde.
Ona cama kedi gelmiş uykudan bir anda uyaninca korktum dedim,benimle dalga gecti kediden mi korkuyosun diye tekrar dalga gecmeye başladı ama eskiden basimdan geçenleri bilseydi benimle ayni evde yasmak istemezdi belkide,bu yuzden anlatmadim olanları...
O gece sabaha kadar ışıklar yanik ders çalışıyormus numarasi yaptim beni korktu sanmasin diye,ama korkuyordum...
Sabah olunca babami aradım durumu anlattim. Babam bir hafta okulu bırak gel dedi ama yakinda sınavlar olacagi icin ders calismam gerekiyordu. Babama dua okur yatarım dedim. Koyden annemin dedesinin yazdigi muskayi babamin bana otobusle göndermesini istedim,o gun icinde bana yolladi tekrar aksam olmadan muska elime gecmisti.
Muskami takip yattim o gece,yatagimi çevirdim duvarın dibine aldim pencereyi hiç görmeyecek sekilde ayarladim,aslında arkadaşımın yatagini alip yanima gelmesini cok isterdim ama cekindim utanip gel demeye...
O gecede farklı şeyler dusunup uykuya dalmaya calistim tüm odadaki isigi yakili bıraktım ve kapimin ortasi camdi üzerine 2 kat havlu orttum ki isigin yakili oldugunu görsün istemedim.
O gece yattim düşüncelere dalarken uykuya dalmisim...Dun geceki duyduğum tikirtiyi,cama vurma sesini tekrar duydum o anda refleks ile uyanip hemen cama baktim kalkip,ışıkların yanik olmasida cesaret vermişti. Gittim nasil bir psikoloji ise perdeyi actim.
Bu sefer gerçekten bir kedi vardı ve pencere demirlerine sürtünup duruyordu. Ben perdeyi acinca kedide korktu hizla oradan uzaklasti...Yatagin icinde oturmaya başladım korkudan uyumak mümkün olmadı,ben otururken bir kedi daha geldi. Perdeleri tekrar kapatmistim ama kedinin golgesi sokak lambasinin isigindan görünüyordu. Demirlere sürtüne sürtüne gidiyordu. Sol tarafa gitti ve enson kuyruğu görünüyordu. Kuytugunuda cekti o an kedi de olsa gergindim. Dikkatimi pencereye vermiştim ve tam o sırada pencerenin tam dibinden yürüyerek gecen birini gördüm...Duvara o kadar yakin ordan kimse yürümezdi. Ben onu görünce cok korktum gerçekten oraya dikkatimi verdiğim icin beni bir anda geçmesi ürküttu kalktim mutfaga gectim dunya kadar dua okudum isigi yaktim masaya basimi koyup beklerken arkadaşım su icmek icin mutfağa geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar