Sabah,babam bulunduğumuz köyün ilçesinde pazar oluyordu pazara gitmek icin kalkti bende fırsat bilip en azindan ilceye babamla gidersem ona çaktırmadan merak ettiklerimi öğrenebilir miyim diye düşünmüştüm. Babamla ilceye indikten sonra babamin muftuluk de isi vardı o yüzden ben ile gececegim baba dedim o da benim isim bitmeden gel dedi.
Dolmusa binip gittim,benzin istasyonuna vardım. Adami sordum adam da oradaymis,hemen yanina gittim ve selam verdim. Aldigi evi sordum ve o evi aldigi hocanin babamin arkadaşı oldugunu,gelmisken babam da selam soylemisti ama hocayi bulamayinca merak edip geldim,size sormak istedim dedim. Adam samimi iyi bir insandi ust katta odasi vardı ciktik çay soyledi,okudugum okul vs ...sohbet ettik ve laf sonunda hocaya geldi.
Hoca 6,7 ay once alel acele bir şekilde ev ve arsa bedelinin %25 eksigine evi ve çevredeki arsasını satip istanbula gitmis. Hoca 1 gunde tum mukaveleleri yapalim istanbula otobusumuz var aksamdan gidecegiz demis. 1 gunde mukaveleleri hazırlayıp devir işlemini de halletmisle hoca istanbula gitmis.
Bende adama numarasi olup olmadığını sordum,adam çıkardı aradı ona da ayni sekilde numara kullanılmamaktadır dedi. Adamda eski numarasi vardı. Ama adam sonra damadinin numarasi oldugunu soyledi istersen onu arayayim dedi,ben yok dedim ama numarasini da aldim damadinin evini de tarif etti.
Damadin oturduğu apartmanın önüne geldim. Zaten koye geldigi arabadan da artık orada oturdugundan emindim. Apartman zillerine baktim ayni isimde 2 tane vardı,damadin soy adini bilmedigimden ikisini de bastim apartman kapisi açıldı ben yavas yavas yukarı cikmaya basladim. Neler oldugunu merak ediyordum ve artık bu olanlardan suphelenmeye baslamistim. Ben çıkarken bir katin kapısı acildi sesi duyunca ben hizlandim. Yasli bir kadın vardı. Kimi aradın oglum dedi,bende adamin adini soyledim o ara damat da kapinin onune geldi ve beni gördüğünde yuzundeki saskinlik ifadesi görülmeye değerdi. Damat hayırdır sen buranın yolunu bilir miydin dedi,ben ise bilmiyordum öğrendim gibi bir espiri yaptim ki adamin tipi degissin diye. Kadın içeri çağırdı meyve suyu ikram etti damatta karşı koltuga oturdu hic sesi çıkmıyordu. Biz yasli teyze ile konustuk damadin annesiymis. Biraz sohbet ettikten sonra ben lafi hocaya getirmeye çalışıyordum.
Damat içeri geçip telefonla konuşuyordu sanki tartışıyormus gibi,bekledim bekledim gelmiyordu,hararetli bir konusma yaşıyordu. Bende dayanamadim teyzeye sordum hocanin nerede oldugunu. O da evi sattigi adamdan fazla bisey bilmiyordu. Acele acele it kovalar gibi gittiler diyordu. Iyi oldu gittigi az rahat ettik felan dedigi zaman,ben hoca ile pek anlasamadiklatini anlamistim. Kadın ogluna seslendi gel misafir varken bırak telefon isini dedi ama damat kip kırmızı olmustu.
Tedirgin tedirgin geldi. Cikmam lazim dedi bana sende gel dışarıda konuşuruz dedi. Bende hazirda kadında olmayacak diye istedigim gibi sorarım dusuncesi ile dışarı çıkıp arabasına bindik. Arabayı kullanmaya baslayinca hoca nerede dedim. Hoca gitti yazin gelir belki duruma göre dedi.
Telefonunu mu değiştirdi dedim yok ayni dedi. Bende nasil bir tepki ise yalan soyleme hocanin teli degismis dedim. Yavasladi,napicaksin hocayi daha seninle mi ugrasacak adam dedi,sinirlenmis taklidi yapip beni güya geri cekilmeye zorluyor gibiydi. Bende bir işler ceviriyorsunuz...Ya numarayı ver ya da bundan sonra olacaklardan sen sorumlusun. Seninde karın colugun cocugun var insan olun biraz ne dolap dönüyor dedim. Ben bilmiyorum ben biktim artık felan diyip sitem etti,bu isin icinde artık bir ipnelik vardı bende ver hocanin numarasini dedim sinirli ve kurtulmak istercesine al dedi hocanin numarasini aldim ama aramadim. Ilceye geri geldim orada biraz oyalandik. Babama bir sey anlatmadim isi varken bunlarla uğraşmasin diye,ama eve doğru yola cikinca biraz anlattim. Damat olayindan bahsetmedim,bundan evde bahsedecektim. Annem babam bir araya geldik aksam ben önceki gittiğimde de arkadaslarla buluşmaya gitmedigimi ve yaptıklarımin tamamini anlattim.
Babama ve anneme olanların hepsini anlattim. Babama hoca telefonunu değiştirdiği icin ulasamadigimizi da soyledim. Bu is artık bizi suphelendirmeye baslamisti. Aklima hocanin bizim evde kilerde yattigi zamanlar geldi. O olaylardan sonra pek o odaya girmiyordum. Zira o odada pek iyi anılarım olmamisti. Babam hocayi arayacakti fakat damadin hocaya soylemis olabilecegi ihtimaline karşı geceden aramayı uygun bulmadim. Kilere gittim annemler oturma odasinda oturuyordu. Hocanin oturup mumlari yaktigi zaman oturduğu yere gittim. Ayni sekilde oturdum oturduğu yere,bunu neden yaptigimi bilmiyorum ama yaptim. Sanki o çarşaflı serli varlıklar belki beni yalnız görüp gelirse hocanin bana neden bizden kaçtığını onlar söylerler umudu icerisindeydim. Oturdum kendi kendime bir şeyler yapmaya çalışıyordum,artık bu durumlardan daralmistim. Cok anlamsiz yaşıyordum hayatimi,okula gitmem gerekiyordu yakinda sınavlarim vardı.
Annemlerin yatmasini bekledim. Yine eskisi gibi yattik annem babam yerde ben ise koltukta yattim. Annemlerin uykuya daldigini anladiktan sonra 2 tane mum aldim. Tipki hocanin yaptigi gibi...Işıkları kapattim boş boş bekliyordum. Derken daha fazla beklemekten korktum,bu yaptigim aptallikti,onca sey yasadiktan sonra bu şekilde bir maceraya neden girdim anlamıyordum. Kalkip buna bir son vermek istedim önce ışığı actim sonra mumlari alip söndürmek icin egildigimde masanin alt tarafındaki halinin oval seklinde
sanki altindaki tahta kırıkmis gibi gördüm. Mumlari kenarı cekip haliyi kaldırdım ve oradaki tahta icine gocmustu. Tahtayi biraz yerinden oynattim,sikismisti sallarken pat diye elime geldi...
Kalktim,babamin kitapligi ayni odadaydi ve en ust rafta arabadan ilk basta hoca geldigimizde aldigimiz fener vardı,o bir daha arabaya gitmemisti. Feneri alip egildim tekrardan tahta bosluguna baktim...
Baktığım yerde en az 10 tane muska vardı muska ların en ustunde de siyah kucuk bir not defteri vardı ve muskalara dokunmaya korktum ve elime not defterini aldim icini actim.
Tek bir sayfasinda yazi vardı,o yazi da hocanin bana okutmaya çalıştığı ama benim okuyamadigim yazıydi. O yazinin ordaki deftere de yazmisti. Bu sefer aldim göz gezdirircesine okuyordum,ama n hikmetse yazi karışık oldugu icin heceleyerek okuyordum. Okurken istemsiz agzim mirildandi bunu hatırlıyorum. Tamamini okudum,en sonunda kocaman harflerle ZUZULA yazıyordu. Bu metnin tamami arapça ama son yazi buydu ve latin alfabesindeydi. Ben bunu okur okumaz mum lardan birinin ateşi yukseldi. O an korkup ayaga kalkmak istedim dizilerimin bagi çözüldü,bağırdım çığlık attım kimse beni duymamis olacak ki ne annem ne babam gelmedi. Duvarda kocaman bir golge olustu dalgali dalgali duruyordu. Bunların hepsini izlerken gözlerimi bile kırpmadim. Sonra diğer mum ayni sekilde yukseldi ve mumlarin tam arkasına gelen duvarda ikinci bir golge olustu ve kulagimda inanilmaz bir çınlama başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar