Kadin diyorum cunku kadin gibilerdi,carsaflilardi hicbirsey gorunmuyordu. Baslari yere egikti ve yuzlerinde pece vardi. Hoca;onlar seni ben gittigimden beri korumaya calisiyorlardi ama,karsindaki serliler cok guclu varliklar,bunlar bu konuda yetersiz kaliyor,ama isin icinde baska bir is var dedi. Ne isi hocam acik konusun dedim. Diger geldigimdeki o 4 yumurta sana yapilan buyulerin ilki imis. Ama baska buyulerde var oglum dedi ve bu buyuler insan yapimi degil,oyle olsa aynisini basina gecirirdim ama bu olay farkli bir yere gidiyor dedi.
Bu arkamda duran Z...ve Ü...onlardan korkma onlar bu evde yasayacak bir muddet annene ve babana bundan bahsetme dedi. Simdi asil.mesele kayip olan muskan dedi o muskada senin herseyin yasiyordu ki senden uzak dursunlar diyeydi,ama nasil olduysa onu boynundan sen cikarmissin onlar el suremezdi dedi,ama ben hicbir sey hatirlamiyorum. Tipki cekyattan yatak odasina nasil gittigimi hatirlamadigim.gibi.
Gozlerini kapat dedi sormadan kapattim. Ac dediginde carsafli varliklar yok olmustu. Nereye gittiklerini sordum,sana yapilan baska buyu var onun yerini biliyorlar dedi.
Hoca ile odadan ciktik,babam ile annem iceride bekliyorlardi. Hoca okudum insallah gececek bunlar dedi ama buyu oldugunu da ekledi konusmasina. Babam onu ogrenmemiz gerekiyor hocam nasil olacak dedi. Acele etme biz onuda buluruz dedi. Hoca istirat etmek istedigini soyleyip kiler odasina gecti,isik olmasina ragmen mum istedi bizden. Annemde hemen birazi erimis olan iki mum verdi,neden oldugunu sormadilar bile,ama ben hocanin uyumak icin gitmedigini biliyordum artik.
Aradan epey vakit gecti,aksam yatsi ezani okunmustu ama hoca cikmamisti hala. Kimsede gidip bisey demedi. Iceride alev topu varmis gibi mum yaniyordu. 2 mumun isigi olamayacak kadar parlakti. Annem bi ara hoca uyudu acaba mumlar mi devrildi.bakalim dedi. Babam yok.uyumamistir o dedi kapiya yaklastigimizda biseyler konusuyordu iceride,ama fisilti seklinde geciyordu. Babam eli ile anneme iceri gecin isareti yapip kendi de geldi hemen,annem cok tedirgindi tam o sirada hoca kapiyi acti. Kapi kolunu tutma gicirtisinin ayni aninda mumda sondu. Ikisini ayni anda yapamazdi,mumun isigi geride gibiydi. Iceride kimlerin oldugunu biliyordum ama neler olacagindan hala bi haberdim.
Hoca iceri geldi ve endiseli gozlerle babama bakti. Gel hoca sen benle dedi,babamla birlikte disari ciktilar,babamin homurtu sesleri evin icine geliyordu. Hararetli bir konusma gecti aralarinda. Sonra babam bana seslendi,hemen bende kosarak kapidan ciktim. Hoca basindaki.takkesini eline almis taburede oturuyordu.
Babam oturdu sende otur dedi taburayi alip karsilarina oturdum. Babam ile konusmalarina devam ettiler,babam iki tane mi bi tane mi.dedi hoca bilmiyorum 2 de olabilir 1 de dedi ne konustuklarini anlamiyordum. Ne 2 tanemi diye sordum babam cevap vermedi hadi kalkalim bakalim o zaman dedi kalktik o saatte mezarliga girdik. Mezarlik zaten evin hemen yan tarafindaydi yoldan yukari ciktik beyaz govdeli cok uzun agaclar vardi mezarlikta.
En uzun olani vardi bitane kendini belli ediyordu onun dibinde esilmis bir toprak vardi ama yanlari acikti. Orada sanki etrafin acikligi ortaya yagmur damlalarini birikterecek gibi bir duzenek yapilmisti ama ozenle yapilmis kus yuvasi gibi sik bir sekilde orulmustu. Hoca babama altini kaldir dedi eliyle soktu orayi ve oraya su birikmisti yan tarafinda ise yarisi suyun icinde yarisi topraga dayandirilmis suyun icinde olan kismi biraz erimis bildigimiz sabun vardi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar