Havas ve Buyu 20

2.1K 60 14
                                    

      Karsimda oturuyordu, gulerek kalkti ve yanima oturdu. Tam da nesesi yerine gelmisken konuyu iyice dagutmak icin sarilip kendime dogru cektim. Gulerek yuzume bakti vebher zaman ki gibi:
- Okuz
+ Evet
- Mal
+ Olabilir
- Gerizekali
+ Belki
- Aptal
+ Kimbilir
- Moron
+ Peki bunlarin toplamini bunyesinde barindiran biriyle birlikte olan kkza ne denir ?
- Gebertirim seni...
     Birkac saat sonra ailesi aradi, eve geldoklerini ogrenince onu evine birakip otobus duraginda beklemeye basladim. " Vay be bu kadar kolaymis demekki. Bilsem en basta yapardim, o kadar zaman  bosuna eziyet cekmisiz" diye soylenmeye basladim. Otobusten inene kadar ayni seyleri dusunup durdum, bir ara aklima kutuphane geldi ama gitmemeye karar vermistim. Gidip yatagima uzanacak, biri gelip uyandirana kadar da cikmayacaktim. Asansorde daha da uykum gelmisti, dairenin kapisina gelip ayakkabilari cikarttim ve zile bastim. Ayaklarimin yarisi ayakkabilarin icinde, yarisi da disinda kapinin acilmasini bekliyordum ama ses seda yoktu. Cantamdan anahtarimi cikartip kapiyi actim, iceri seslendim ama cevap veren olmadi. Evin bos olmasi daha iyiydi, birine takilmadan hemen uyuyabilirdim. Ayagimin altindan bir hisirti geldi,bakinca beyaz bir kagit gordum. Komidinden dusmustur diye alip yerine koyarken birden o mektuplarin yazildigi kagittan oldugunu farkettim, hemen arkami donup apartmanin merdivenlerine baktim. Daha kagidi acmamistim bile, belki de baska seyler yaziliydi ve bosa telas yapiyordum. İceri girip kapiyi kilitledim ve odama gectim, kagidi actim ve actigim gibi oldugum yer de kaldim:
- Boyle birseyi nasil yaparsin aptal, bunun ne demek oldugunun farkinda degil misin ? Seni o kadar uyardim neden dinlemedin ha ? Sana onu birak dedim,hepsi onun yuzunden dedim. Sen gidip onun icin neler yaptin,nasil cesaret ettin ? O orospu yaptirdi degil mi ? Allah onun belasini versin. Simdi seni ben bile kurtaramam.
- İyi de sen kimsin a.......!
- Ne onun yuzunden ?
- Yeter be !
- Onlar bi taraftan bu yavsak bir taraftan, bulsam seni de öldürürdüm de ,ah iste...
    Odam da kendi kendime soyleniyordum, gerci butun apartman sakinleri de konuya hakim olmuslasdir, avazim ciktigi kadar bagariyordum. Neyin ne oldugunu gayet iyi biliyordum, yaptigim seyi basindan planlayarak yapmistim ve elbette bunun bir bedeli olacakti. Evet,deli cesaretiydi belki, ama mecbur kalmistim. Yine olursa,yine ayni seyi yaparim. Madem onlar bize zarar verecek ben de geleni yakar gebertirim! Bu ne lan, hayatimizin sonuna kadar korkarak mi yasayacagiz. Orospuymus,ulan senden ala orospumu var, on tane orospu birlesse senin gibi bir pic meydana getiremezler. Hayatimizi kararttin be . Sinirden ne yapacagimi bilmiyordum, ihtiyacim olan tek sey bu mektuplari yasani bulup bogarak oldurmekti. Bu nasil bir sacmalik boyle, hem oldurtmeye kalkiyor hem korumaya calostigini soyluyor. Onun sucuymus, ulan madem onun sucu niye ilk beni buluyorsun ? Beni korumaya calisiyormus, ne oldugunu niye soylemiyorsun ? Yok,yok bunun icinde cok garip seyler vardi. Bu isin mantikli bir aciklamasi yoktu, tek mantik bizi surunduren buyuydu o kadar. Kim neden boyle bir sey yapar, en ufak bir sebep yoktu. Bu mektup meselesi cozulmeden bu isin aciga cikmasina imkan yoktu, simdi bu mesele biraz daha karismisti. Kutuphaneye gitmedigim icin mektup evime gelmisti, adresimi bilmesini gectim, mektubu evin icine nasil birakmisti? Onlardan birinin eve girmesi mumkun degil, ev de koruma var. E birinin kilitli kaoiyi acip iceri birakmasi da mumkun degil, kapinin alti da ,acik degil ki oradan biraksin. Kapidan bakmam lazimdi, odamdan cikip giris kapisinin onune gittim ve dikkatlice incelemeye basladim. Kapiyi acip disari ciktim ve kapatip bir de obur tarafindan inceledim,yok. İceri girerken birden aklima geldi, kapiyla giris kisminda ki bosluk tabaninin arasinda bir kagit girecek kadar bosluk vardi. Tekrar disari cikip kapiyinkapattim ve mektubu oraya sikistirdim, kapiyi her zaman ki gibi biraz hizli acarak iceri girdim. İste bu, kapi acildigin da olusan hava akimi zaten hafif olan kagidi iceri sokmustu. Kagit ben kapiyi actigimda iceri dusmustu, iyi ki benden once bulmamislardi. Artik bazi seyler kesinlesmisti, ama buna sevinsem mi uzulsem mi bilemedim. Mektuplari yazanin kesinlikle insan olduguna kanaat getirmistim, onlardan biri olsa daha farkli yollarla bana iletirdi. Simdi herseyden once onu bulmam gerekiyordu, o olmadan bu dugum cozulmeyecekti. Ama nasil ? Nerden baslayacagimi bilmiyordum, onun da ortaya cikmaya niyeti yoktu. Bir an oncre harekete gecmezsem hersey cok daha kotuye gidecekti, birkacini halletmistim ama bundan sonra kac tanesiyle ve  hangi cinste olanlariyla karsilasacagimiz bello degildi. Hepsinin bir kabilesi varsa bitmistik, ilk hamle de ikimizi de oldururlerdi. Gerci hepsi ayni kabileden olsa de ne farkedecekti ki, Allah bilir kac bin tane vardi. Her halukar da sonumuz kotu olacakti, battikca batiyorduk. Ama baska ihtimalleri de gozetmek lazimdi, illa kotu bitecek degil ya, Ya haberleri yoksa? Ya bizi rahatsiz ettiklerinden kendilerinden baska kimsenin haberi yoksa ? Aileleri bundan habersizse ve intikam almazlarsa ? Hem biz kurtulmus olurduk, hem de onlar geberdikleriyle kalir ve bu buyuyu yapan kimse dostlarini kaybetmis olurdu. Yine de zayif bir ihtimaldi,bunlar sapkinsa muhakkak kabileleri de sapkin olmaliydi. Sapkin bir cin grubundan ne adalet ne hukuk beklenirdi, muhakeme yetenekleri oldukca zayif olan bu varliklar direk intikam duygusuyla hareket edecek ve yapabildikleri en agir seyleri yapacaklardi. Tabi eninde sonunda bizi oldurmeden birakmayacaklardi, keske yakmadan once mahkeme isteseydim. Ama ara da buyu vardi, tesirli bir buyuden sonra onlarda emredileni yapmak zorunda kaliyorlardi. " Allahim bu nasil bir sinav,haydi bunlari yapan benim,bigisizligim ve acelecilogimden oturu hakettim diyelim. Peki bu kizin ne sucu var da benimle birlikte bu sonu paylasacak, durduk yere bir de onun vebalini alacagim. Allahim sen yardim et."
     Boyle beklemenin bir faydasi yoktu,yapilacak tek sey kitaptan care aramakti. Mektubu yere atip cantami aldim,icinden kitabi alip yataga oturdum ve yaptigim seyin ne gibi sonuclar doguracagini aramaya basladim. Kitapta yakmanin son hamle olmasi gerektigi yaziyordu,once birkac kez uyarmak ve musallat olunan kisilere muska yazilip oyle korumak lazimmis. Eger taciz etmeye devam ederlerse ve cekilmez bir hal alirsa bir daha uyarmak,sonrasinda da suclarini onlara soyleyerek yakmak gerektigi yaziyordu. Son asamalara gelinmedigi takdirde yakma islemi uygulanmazmis, bir sure eziyet edilirse ve kuvvetsiz bir cin ise kendiliginden gidermis. Oyle ama bizim basimizdakilerin yaptiklarina bakilirsa pekte gucsuz olduklari soylenemezdi,hem ben once muskayla savmaya caliamistim,bir de yastik altina koydugum duayla eziyette etmistim. Yani islemi kuralina uygun yapmistim, peki onlar bunu nasil karsilayacakti. Offf nerden tutsam elimde kaliyordu. Yapmasam kurtulacagimiz yoktu, yapinca da daha kotusuyle karsilasiyorduk. Ulan serefsiz hepsi senin yuzunden. Sana bir sekilde ulasabilirsem ne olursa olsun oldurecegim sonuna kadar hakettin. Boyle kendi kendime soylenirken kiz arkadasim aklima geldi,ya ona birsey yaparlarsa ! 

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin