Sabunun icinden cikan muskayi gorunce hoca haric hepimiz sasirdik. Hoca sanki biliyor gibiydi bunlari ve anlatmaya basladi...
Bu sabun sensin oglum dedi...Bu sabun suyun icinde eridikce, sende eriyip tukenecek sonunda yok olacaktin dedi. Sana neden bunu yapiyorlar anlamiyorum. Sen onlara ne yaptin dedi...Bilmiyorum hocam,ben ne yapacam hocam dedim icim daralmisti artik. Hoca duraksadi ve halfe selase dedi. Ilk duydugumda tanidik gelmemisti ama yumurtanin icinden cikan yazi oldugunu hatirladim. Hoca duraksadi ve nefesi bi tuhaflasti. Tovbe bismillah dedi cok icten bagirarak hocaya su verdik icmedi iki eli ile yuzunu avucladi. Yuzunu sikarak asagi cekti,derin nefes aldi. Halfe selasenin anlami uc arkasindan demek o zaman ne oldugunu anlamamistim dedi.Bizde anlamadik hocam siz ne anladiniz dedim.
Oglum sen 3 tane serli oldurmussun bunlar senin pesinden bu yuzden dolasiyorlar dedi. O uc yumurta olen 3 serliyi ve iclerinden cikan senin muskalarin ise, senin ne kadar aciz oldugunu sana gostermek icin dedi. Babam,peki ya dorduncu muska neydi dedi. Hoca iste o da sensin oglum dedi bana bakarak.
Uc serli oldu ve ucunun arkasindan seni de oldureceklerdi,bunun icinde sana seni oldureceklerini anlattiklari bir kagit biraktilar dedi.
Bana neden not biraktilar hocam dedim. Bu sacmaydi,beni oldurmek isteselerdi gece geldiklerinde hep beraber bunu bir sekilde yapabilirlerdi hocam dedim. Hoca da duraksadi,kilere gitmek istedigini soyledi yalniz kalip biseyler yapacagini anlamistim. Babamda hocam gayipten bilgimi alacaksiniz dedi. Babama dogru kizgin bir sekilde bakti,bana sende gel benimle dedi ve kilere girdik kapiyi arkadan kilitle dedi,kilitledim.
Onceki seferden kalan mumlari cikardi ortaya koydu,cebinden bir yazi cikardi. Bu bana okutmaya calistigi yaziydi. Bunu okudugunda duvarda dalgalanmalar olustu mumlar cira gibi alevlendi,kulagimda.cok siddetli bir basinc oldu. Kulaklarimi tikadim,basimi one egdim. Ses gecti basimi.kaldirmamla hocanin arkasinda yine carsafli iki varlik vardi,ama bana arkalari donuktu.
Korkma yine onlar dedi,hocam ben cikayim nolur ben dayanamam dedim beklemek.zorundasin sende bekleyeceksin dedi. O sirada birisi arkasini.dondu yuzundeki pece gibi bez kendi kendine havalandi agzi miril miril birsey diyordu ama ses yoktu. Konustukca disleri gorunmeye basladi. Cok sivri keskin gorunen ve kararmis,aralari acik seyrek disleri vardi. Benim dikkat ettigimi anladi mi bilmem ama pece kendi kendine yuzunu gizledi. Tekrardan o anda bir ates parladi mumlardan sanki parfumu sikip cakmak cakmissin gibi heryer alev oldu ve o anda mumlar sondu. Disaridan gelen isik suzmeleri kaldi sadece cok korktum agzimdan tek bir kelime bile cikmadi dondum kaldim.
Hoca sonra mumun tekini yakti oda biraz aydinlanir gibi oldu,hoca ile ikimiz kalmistik odada yada ben oyle zannediyordum. Tam o sirada o kadar siddetli alevlerin cikmasindandir babam kapiyi.tikladi. Hocam noldu ne yandi dedi. Hoca sende gel dedi,babam kapinin koluna asildi. Ben kapi kilitli diye kalkip.acacaktim ama babam normal kilitli degilmis gibi acti kapiyi. Ben tam kapiyi nasil actin diyecekken hoca girdi lafa gel otur sende dedi ve ben oylece lafimi bitiremedim kaldim.
Hoca diger mumuda birbirine dokundurarak tekrardan yakti. Babam benim yuzumden,korktugumu anladi sararmistim resmen. O korku ile babam hocaya ciksin hocam bu biz konusalim dedi.
Hoca da yok oda oturacak dedi ve babama bir baktim yaninda carsafli kadin oturuyordu kalbim duracakti babama zarar verir diye korktum ama babam onu farketmiyordu. Hoca senin kalp gozun acildi oglum sasirma artik dedi, baban goremez dedi,babam olayi anliyordu ama nedense sasirmamis gibiydi. Demekki hocanin himayesinde onlardan oldugunu biliyordu. Ama babam o yone dogru baksada birsey goremiyordu o yuzden korku ifadesi yoktu yuzunde...
Hoca bana haber geldi dedi. Senin icin yine gelecek oglum bunlar dedi. Ben sana o yaziyi okutamadim,okuyabilseydin bunlar senin emrine gececekti,istediginde okuyup cagirabilecektin dedi. Senin okuyup okuyamadigini test etmistim dedi. Seni korumakta onlari kullanabilirdin ama okutmadilar sana dedi.
Hoca iki mumu da eli ile sondurdu. Kalkalim dedi yarin ilk is dedigim kadina gitmemiz gerek,ben size daha fazla yardim edemiyorum elimden bir sey gelmiyor dedi. O gece oturduk hicbir sey yoktu. Sanki o kadar seyi yasamamis gibiydik babamla eski konulardan, koyden kentten sohbet ettiler cay ictik,biseyler yedik aksamda yattik.
Hoca yine ayni yerde yatti ama isik yada mum yakmadi gercekten uyumaya gitmisti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar