Binaya girip kizin evinin kapisina geldim icerisi ve disarisi kalabalikti,surekli birileri girip ciktigindan kapiyi kapatmiyorlardi. İnsanlarin cogunu tanidigim icin kolayca eve girdim,kalabaliktan kimin nereede oldugu belli degildi. Kizin odasini ariyordum,kapisinda uyari levhasi gibi birsey olan kapiyi gorunce odanin orasi oldugunu anladim. Yol calismasi yapilirken insanlar farketsin diye konulan levhalardan,ergen iste. Kapi kapaliydi ama girmeliydim,farkedilmemek icin once caktirmadan kapiyi sonuna kadar actim. Onunden insanlar gecince de odaya girip kapiyi yariya kadar kapattim,yazi yazdigi herhangi bir seyi gormem yeterliydi. Yataginin yaninda ki cekmeceyi actim,deri bir defter vardi. Telefon isiginda acip bakmaya basladim,iste bu. Mrektuplar da ki el yazisi buydu, hersey bu kahpenin basinin altindan cikmisti. Belki yaptiklarini da yazmistir diye son sayfalara baktim,evet yaziyordu,hem de detaylariyla. Bazi yerler de adim bile geciyordu,bu polisin ve ailesinin eline gecmemeliydi. Gomlegimin altina sokup kemerimin arasina sikistirdim,simdi caktirmadan evden cikmaliydim. Kapi araligindan etrafi kollayipntek hamlede odadan ciktim,insanlar ya agliyor,ya da uzuntuden kafalarini bile kaldirmadan yere bakiyorlardi. Davranislarimdan suphelenmesinler diye onume gelene bassagligi dileyip evden ciktim,gunlugu acilen okumaliydim. Hem yakin,hem de en rahat okuyabilecegim yer bizim evdi. Hizlica eve girdim,odamin kapisini kilitleyip gunlugu okumaya basladim. Sonlardan okumaya baslamistim ama geriye gittikce cok daha fazlasini yazdigini farkedip en bastan aldim. Her halti gunu gunune yazmisti,iyi de nasil ve hangi cesaretle boyle birsey yapmislardi? En onemlisiyse neden ? En bastan okumaya basladim,aradan yaziyorum.
Ozgenin gunlugunden farkli gunlere ait notlar :
- Bugun binanin onunde Betul'u gordum,kesin Murat'a gelmistir. Bu kizi hic sevmiyorum,okulda gorunce yuzunu dagitasim geliyor. Kendini ne saniyorsa.
- Her sabah bu kizi gormek zorundamiyim ya,iyice gozume batmaya basladi. Murat bunda ne buluyor anlamiyorum.
- Bugun Neriman'la okulda Betul'u dovmeyi bile dusunduk ama Murat'tan cekindik,bizi tanidigi icin yapmadik.
- Neriman ondan benden de cok nefret etmeye basladi,bu kizin varligi bile nefret etmek icin yeterli. Sirf son sinif diye hocalar bile ona yakin davraniyor.
- Neriman kurstaki bir arkadasindan kutuphanede buyu kitabi oldugunu ogrenmis,Betul'den kurtulmanin yolunu mu bulduk yoksa ? Denemekte fayda var
- Bugun su buyu kitabini inceledik, Arapcadan anlamam ama Neriman bildigi icin okuyabiliyor. Soyledigine gore Betul'den istedigimiz an kurtulabiliriz,artik bizim elimizde.
- Neriman kitaptan bir suru not aldi,artik kitaba ihtiyacimiz yok. Simdi istedigimizi yapabiliriz,ama bazi malzemeler gerekiyor. Off,buyu ne kadar zormus.
- Nerimanla petshopa gidip evcil yilan aldik,buyu icin yilanin kani gerekiyormus. Cok sacma,yilan kani ne alaka ya ? Bir suru de baska sey aldik,aslinda eglenceli olmaya basladi da diyebilirim.
- Hersey tamam,simdi Betul'un sacina ihtiyacimiz var. Yarin sinifina gidip cantasinin uzerine bakacagim,bulabilirsem eglence basladi demektir.
- Oleeyy dort tel sac buldum. Neriman bu aksam bunlarla birlikte muska yazacagini soyluyor. Bu muskalari evinin etrafina gomecekmisiz,sonra davet yapacagim dedi ama pek anlamadim.
- Bugun Betul'u takip edip evini ogrendik,muskalari bahcedeki cam agacinin dibine gomduk. Apartman gorevlisi bizi farkedip yanimiza gelince tohum alacagimizi soyleyip kandirdik. Ne salak adam,hemen inandi.
- Bir haftadir Betul'u takip ediyoruz,cok dalgin gorunuyor. Galiba buyu ise yaradi, Neriman birkac gun sonra okula gelemeyecegini soyluyor,hala su daveti yapmadi,cok merak ediyorum.
- Neriman'la daveti yaptik,garip seyler okudu. Cin cagirdigini soyledi,Betule musallat olacaklarmis. Surekli korkacagini ve okula gelemeyecegini soyluyor. İnsallah dogrudur, bu sefer de basaramazsak umudum kalmayacak. Yil sonuna kadar cekecegiz mecburen
- Betul okula gelmemeye basladi,Muratta gelmiyor. Neriman,Murat'in kitabi buldugunu soyledi,hatta benden habersiz ona not birakiyomus. Bana yeni soyledi,hem de benim yazimi taklit ederek yaziyormus,neden deyince benimkini anlayabilir dedi. Nerden anlayacaksa,sanki sevgilisi. Artik notlari ben yazacagim,is zevkli olmaya basladi.
- Neriman cok sinirli olmaya basladi,herseye bagiriyor. Betul'u oldurtecegini soyluyor,ondan korkmaya basladim. Saka yaptigini sanmiyorum,cok garip davraniyor.
- Neriman bana bir not daha yazdirdi ve artik yanima gelmemeye basladi. Bu kiz da birseyler var,cok degisti. Zaten Betul okula gelmiyor,Murat'ta hepten gelmemeye basladi. Neriman da arada bir geliyor. Sorunca da tersliyor,cok garip.
- Neriman artik evden cikmiyor,devamsizliktan sinifta kalmasa bari. Ne arayinca cevap veriyor,ne de evine gidince. Odasinsan bile cikmiyormus,annesi de telaslanmaya baslamis.
- Betul'u hastaneye kaldirmislar,bizim yuzumuzden mi yoksa ? Ya ölürse,Allahim biz ne yaptik. Neriman da iyice delirdi,kendi kendine konusyormus. Murat'i da hic gormuyorum zaten. Off,ne oluyor ya...
Olmeden once yazdigi not :
- Neriman öldü,odasinda kanlar icinde bulmuslar. Babam onu gormus,kendi kendini parcalamis. Kafasini duvarlara vura vura ölmüs,her yerini kesmis. Ya ben de onun gibi delirirsem,cok korkuyorum. Off,biz ne yaptik. Sabaha kadar uyuyamadim,tam gozumu kapatacakken birisi uzerime cullanacakmis gibi oluyor. Nefesini bile hissediyorum,gozumu bir anligina kirpsam hemen geliyor. Ben de mi deliriyorum yoksa,cok korkmaya basladim. Murat'a gidip herseyi anlatacagim,cok pismanim...
Sirf kiskandiklari icinmiydi ? Bir insani sirf kiskandiklari icin mi öldurmeye calismislardi. Ozge neyse de, Neriman'in gunlugu var miydi acaba,onemli olan oydu. Yani yilanin basi, ona ne kadar uzulsem de yaptigi sey aklima geldikce Allah affetsin oldugune seviniyordum. Hic dusunmeden yaptigi seyin sonucu elbette agir olmaliydi,ama keske bu bedel cani olmasaydi. Gerci bunun keskesi kalmamisti, olan olmustu artik. Simdi onun odasina girip gunluk aramaliydim,tabi birileri benden once bulmadiysa. Ozgenin gunlugunu yatagimin altina saklayip ust kata ciktim,ev ana baba gunuydu. Annesinin elini opup Neriman'in odasina gittim. Beni cocuklugumdan beri tanidiklari icin ev de rahatca dolasabiliyordum. Nerimani da sevdigimi bildiginden uzuldugum icin gittigimi dusunurdu. Odasinda kimse yoktu ama hersey oldugu gibi duruyordu. Olay yeri inceleme didik didik etmis olmaliydi, ben yine de arayacaktim. Goz onunde olan yerlere hic bakmadim,ara yerleri kontrol ettim ama herhangi bir defter ya da kitap yoktu. Ben olsam nereye saklayacagimi dusundum,bu kiz kucuk yastan beri benim yanima gelip giderdi ve elbette benden bazi aliskanlik edinmis olmaliydi. Kicikken beraber birsrey saklayacak oldugumuz zaman bizim evde ki akvaryumun altina koyardik,o da benden ozenip eve akvaryum aldirmisti. İcinde bir suru canli balik vardi, akvaryumun konuldugu masanin etrafinda dolasip plastigin altinda birsey konulacak bir bosluk var mi diye baktim ama yoktu. Bu kizda 50 kglik akvaryumu kaldiramiyacagina gorre,o an nedendir bilmiyorum birden masanin altina egildim. Tam da akvaryum tabaninin denk geldigi yer de masanin altina yapistirilmis bir kagit vardi. Once etrafta biri var mi diye kontrol ettim,sonra bantlari soktum ve kagidi alip cebime koydum. Cikmadan son birkez baliklara yem verdim,bazilarini ben hediye etmistim. Agir agir evden ayrilip bizim eve geldim,odama gecip kagidi actim.
- Bu kagidi bulacagini biliyordum,saklayacak birseyim oldugunda buralara koymayi sen ogretmistin hatirladin mi ? Eninde sonunda beni bulacagini ve odami arayacagini bildogim icin seni hayal kirikligina ugratmak istemedim,tabi sen bunu okudugunda ben coktan ölmüs olurum. Cesedimi cignesende haklisin,soyleyebilecegim cok sey yok. Bunu neden yaptigimi merak ediyorsundur. Betul'den nefret ettigimi mektuplarimda defalarca soylemistim. Cok ozel bir nedeni yok, boyle olmasi gerekiyormus ve boyle de oldu. Boyle bitmesi gerekiyorsa da boyle bitecek,engel olamayiz. İsin buralara gelmesini istememistim,amacim sadece korkutmakti. Senin boyle bir tepki verebilecegini bilsem hic yapmazdim zaten,sana zarar vermek istemedim,senin icin tek bir soz dahi soylemedim. Ne yaptiysam onun icindi,ama zamanla benden istekleri oldu,baslar da ne istiyorlarsa yaptim. Zamanla karsilayamayacagim seyler de oldu,rahatsiz etmeye basladilar. Ne yaptigimin farkina vardigimda cok gec olmustu, artik kontrol edemiyordum. Sana soylemek istedim ama tepkinden korktum,sonra olan oldu zaten. Seni kim kurtardi bilmiyorum,ama iyi yapmis. Eger ölen sen olsaydin omrum boyunca kendimi affetmezdim,belki intihar bile ederdim. Ona gelince,bir hakkim daha olsa yine aynisini yapardim...
Azda olsa acimaya baslamistim ki,son cumleyle tekrar sinirlendim. Bumuydu yani ? Bu kadar basitti ha ? Keske o bunu hic yazmamis ben de okumamis olsaydim. Bana geride 27 mektup ve 1 not birakarak gitmisti, hic ugruna. Pencereyi acip notu yaktim,artik bir onemi yoktu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar