Havas ve Büyü 8

2K 54 11
                                    

     Kafenin kapisindan girince etrafa bir göz attim, yine bir köşede oturuyordu. Gidip yanina oturdum,morali bozuk gibiydi. Elimi omzuna koyup sordum;
+ Neyin var?
- Yine kabus görmeye başladım.
+ Yorgunmuydun yine.
- Hayır,üç gündür sürekli kabus görüyorum. Hepsi de birbirine benziyor,çoğunda sen de varsın.
+ Allah allah geçenkile r gibi mi ?
- Evet, hatta daha korkunç.  Bu sabah ki cok kötüydü.
+ Anlatmak ister misin?
     Biraz bekleyip anlatmaya basladi;
"- Buyuk bir parkta yürüyorum,uzaktan seni görüyorum. Yaninda uzun siyah sacli bir kiz var,seni elinden tutup bir yere götürmeye başlıyor. Sen biraz dinlenir gibi yapiyosun ama o cekistire cekistire götürüyor seni. Pesinizden geliyorum,bir binaya giriyorsunuz.  Merdivenlerde sizi kaybediyorum,uc kucuk cocuk koridor da oyun oynuyorlar,onlara soruyorum " yukarı çıktılar" diyorlar. Iki kat daha cikinca bir dairenin kapisinin acik oldugunu farkediyorum,kapıya yaklasinca yanindaki kiz dışarı çıkıyor. Yuz yuze geliyoruz,kiz gülümseyip "içeri de" diyor ve gidiyor. Iceri girip seni arıyorum,bir odanin ışıkları kapali ve içerisi simsiyah. Isigi elimle a da arayıp acinca seni görüyorum,boynundan tavana asilmissin. Sanki günler önce olmussun gibi yuzun bembeyaz,ellerin bembeyaz,ama gözlerin ayni duruyor. Bana bakıyorsun,birden basini oynatmaya başlıyorsun ve odanin ışıkları kapanıyor. Ciglik atmaya başlıyorum,uyaniyorum. Uyandigimda yanimda sen yatiyosun, yuz yuze yatıyoruz. Seni uyandırma mak icin yavasva sarılıyorum,birden gözlerini aciyosun. Gözlerin simsiyah garip bir dilde konusuyosun birsey anlamıyorum. Cok korkuyorum,ayaga kalkip yataktan atliyorum. Sen de ayaga kalkip üzerime geliyorsun,kiz kardeşim odaya girip sana vurmaya basliyo,onu tuttugun gibi duvara firlatiyosun. Oyle bi firlatiyosun ki oracıkta oluyor,sonra bogazimi sıkıp beni duvara dayiyosun. Basimi duvara vurmaya basliyosun,yine ter icinde uyaniyorum. Sürekli böyle şeyler görmeye başladım,delirmekten korkuyorum"
+ Olur mu oyle sey, kabus bunlar sadece. Belli ki izledigin ya da duydugun bir seyin etkisinde kalmissin,boyle şeyleri dusunmuyosun degil mi ? Yani bu tip film yada kitap falan okuyo musun?
- Hayır
+ Sizin bi Canan vardı, o boyle sacma sapan şeyler anlatiyodu, gorusmuyosun onunla degil mi ?
- Görmeye li dört ay oldu.
+ Bir daha da görme zaten,luzumsuzun teki. Senin kafani dagitman lazim,bu aralar derslerden gozumuzun onunu göremiyoruz ki.
- Cok ihtiyacım var ama yarın okul var, ne yapabilirim ki ?
+ Ne yapmak istediğini dusun,ne istersen beraber yaparız. Paraşütle atlayalim mesela, hep istemisimdi.
- Hahaha manyaklasma bee.
+ Neden? Cakralarini açar insanin.
     Akşam evine biraktigimda ancak topatlayabilmisti,bu sefer de ben bitmistim. Cok yorulmuş tum, bir an once eve gidip uzanmam lazimdi. Eve geldigimde bizimkiler salonda oturuyordu,babam beni görünce ;
- Gel lan gel,manyaklara bak dedi ve bir kahkaha patlatti. Annem ve babam, abim ve yengemin tatil videolarını izliyorlardi. Ikisinin buz pateni denemeleri,abimin yuzme öğrenme esnasinda yasadigi resillikler, yine abimin hayvanat bahcesinde maymunlara bişeyler verirken onlarla giriştiği mücadeleler. Bu adam tam bir muptezel gibi görünmeye basladi gözüme,bir şirkette mudur yardımcılığı yapması gerçekten de büyük mucizeydi. Videolar bitince odama gectim,kaplumbaganin yemini verip yattim...

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin