girelim mi edelim mi falan hoca dediki dua edin. böyle türbeler falan hiç mi gitmediniz dedi.
dua edin dedi öyle girin. sen girmicen mi dediler. yok dedi ben o kadar ileri gidemem. ulan adam öyle diyince herkes bi afalladı tırstı. ilk dedem girdi lan içeri ahahah mafya çakması ( çakma rolex dicem artık adama anlayın ) diyo ki " dede sen gir 80 yaşındasın zaten yaşayacağını yaşamassın ölürsen deliği kapatır çıkarız bidahada girmeyiz " o an ortamı yumuşattı biraz ama psibolojik olarak korkudan güldük o ne lan modundayız. hem gülüyoruz hem tetikteyiz.
4. ben girdim içeri. 2 tane mezar biri kerpic gibi değişik bişey dokunuyorsun ufalanıyor taş
diğer boyanmış böyle ışıkta seçemedim karanlık bide mavi yeşil tarzı bi renk.
etrafa bakıyorlar bıraktıkları bişi var mı diye.
" çıkın " dedi biri.
iyi tamam dedim . tam çıkacak nereye korktun mu dediler
abi çıkın demediniz mi dedim. herkes birbirine bakıyor. kimse öyle bişi dememiş . neyse bozuntuya vermedim deli zannetmesinler diye beni bekliyom orda.
biri durdu durdu. tamam madem gidelim dedi.
ulan ne oluyoruz herkes ona bakıyo bu sefer. biri dedi abi burda bişiler oluyor çıkalım hocaya dedik böyle böyle görünmüşlerdir size dedi.şimdi şöyle bi durum var.
rivayetlere göre böyle türbe ve yatır tarzı yerlerin üzerinde ya da yanında kalan aileler olduğu zaman bu türbedeki ve yatırdaki dedeler rahatsız oluyormuş ve gelip görünüyormuş. kötü niyet kesinlikle yokmuş
bi çok kişi ve kaynak söylüyor bunu isteyen araştırsın.
benim duyduğum gerçekmiş, apar topar çıktık zaten.2 ay oldu ve hala elimiz bomboş ne bir altın var, ne bir demir hiç bi sey yok
şimdi işin en garip tarafları başlıyor tabi. kısa kısa notlar vereceğim bazen şimdi 1 2 tane vereyim. bir insana cin min musallat olduğunda istemsiz hareketler yapabiliyormuşsun
mesela onların istediği yere doğru yürüyorsn ama neden yürüdüğün hakkında fikrin yok.
misal sana dediler gel kuyu başına. kuyuya kadar yürüyorsun ve gidene kadar hiç bişey hatırlamıyorsun
kuyuya geldin mi ne oluyor lan neden burdayım diyorsun
yarı uyanık yarı uykulu moddasın.
ulan ben 2 ay boyunca okulda öyleymişim.
sınıfa giriyormuşum falan soru soruyorlarmış bilmem ne saçma sapan cevaplar veriyormuşum
durduk yere terliyormuşum
ama kazı alanına gidip oralarda takılınca herşey günlük güneşlik hiç bi sorun yok. Bunları sonradan öğrendim tabi ben.
3. ayın ilk haftası olmuş. kazıya başladıktan 3 ay sonra zamana bak .
çakma mafyanin tafyasıyla kanka olmuşuz , okulda bişi olursa ara gelelim falan muhabbetleri oluyor bilmem nee baya bildiğin girdik o işe.
benim hiç bişey umrumda değil amk sadece oradaki paralar ve altınlar önemli
diyorum 1 tane küp çıksa içinden çaktırmadan 1 tane araklasam 400 500 milyar eder.
onu saklasama evlenince bozdursam ohoooooo o zamana baya kadar değerli olur falan diye hayal kuruyorum.
neyse biz yine gittik mekana.
ağaç dikecek yer kalkamamış bişeyler yapsak kabak gibi ortadayız.
yukarda maden ocağı var görcekler hemen ispiklicekler hal çare arıyoruz
kanallar vardır bilirsiniz. bahçelerde sulama kanalı ayağı vardır. Adamin biri durdu durdu ya dedi kanal falan çekelim diyoruz dedi ulan kafamıza yattı bi de işçi paralarını falan hep çakma mafya veriyor
adam kaz gelecek yerden tavuk esirgemiyor tabi. herneyse 1 2 güne onuda halledip biz tekrar girmeye başladık koridora.
gide gele gide gele bi yer bulduk. bitane duvar.
yerin 6 7 metre altında dağın yamacında böyle tünel gibi bi yer zaten hani çökme riski şöyle var
anca desteği kırarsın çöker öyle az buz fizik biliyoruz . ulan duvarı nasıl yapcaz nasıl etcez diye düşünüyoruz.
bu arada bağ evindeki adam geldi dedi komutanım benim karı ölüyor yardım et kurbanın olam apar topar gittik bizi içeri almadılar. doktor moktor çağırmıslar adam ilaç yazyor ama ilaç falan bahane.
hoca girdi içeri sonra. yıldızname falan bi leğene su doldurdu bişiler yazdı etti camdan bakıyoruz çaktırmadan. kadın bas bas bağırıyor,ellemeyin girmeyin,gidin diye sayıklıyor
lan sonra dank etti kafaya bunların tuvaletinin altını kazmıştık orda da kapı vardı diye oraya bakalım diye. hoca falan iniyor bakıyor okuyor üflüyor bişeyler bişeyler 2 3 gün onu açmak için uğraşıyoruz. 100 metre kadar koridor var demiştim daha önce. işte bi de girdiğimiz koridorda duvar bulduk.
dedim heralde burası birleşiyor ama o duvardan sonra başka bi yol var ya sağı kazıcaz ya solu kazıcaz. o yüzden buraya girip ne olduğunu öğrenmek şart.
dedem evde kalan adamları çıkardı dedi siz gidin köyünüze ( bu arada onlarda hemşerimiz koyunları falan bizim yani bizim hayvanlara bakıyorlar)
bunlar 1 haftaya toparlanıp gittiler.
geldik şimdi kapıyaa... hissizlik nedir bilir misin lan ? böyle bi an gelir kıpırdayamassın ne bileyim hareket edecek mecalin kalmaz
uyuşur bedenin hani. o kapıyı da açtılar tamamen. babam aralardan biyerlerde girmiş geçmiş 1 2 adım atmış dönmüş. sonra oturmuş. biz kapıyı tamamen açtık. kırmadan narince. hatta çakma mafya dedi kapıyı sökelim iyi para eder üzerindeki desenler falan deli para eder diye ama şahsen bizim ekibin gotu yemedi . bizim ekip ( dedem , ben , kuzen, dayım ve dedemin 2 arkadaşı 1 de hoca ) onların ekip 9 kişi.
kapıyı açtılar. en önde dedem ve hoca bi de yabancı büyücü kılıklı adam.
arkada dayım ben kuzen yanımızda da çakma mafya var onun arkasında 2 adamı var ip tutan diğerleri de dışarda ipi salıyor.abi 1 adım bi hissizlik geldi bana. böyle kıpırdayamadım yerimden. kuzene baktım o da durmuş bekliyor. adamlar bize yürüyün falan diyor ama ses böyle uzaktn geliyor hani kafan 10 numarayken tv izlersin ya ses waöyyyyyy vöeyyyyyy vızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt diye gelir. ya da kısaca bali çektiğinde o sesi duyarsın kulağında aynen öyle bir ses.
( balici elemanlar vardı ordan biliyorum içici değil satıcıyım )
bişey çekiyor kolumdan ama kıpırdayamıyorum lan öyle böyle değil. bak görüyorum duyuyorum koku alabiliyorm nefes alıyorum
ama kıpırdayamıyorum
heh lan hani karabasan gelir de o duyguyu yaşatır ya aynı öyle.
ulan kafamı çeviremiyorum ölcem orda gözümden yaş geliyor ama ellerim oynamıyor. en son gözleri açtığımda hatırladığım tek şey hocanın başımda dua edişiydi. kuzen ağlıyor bi yandan dedem ağlıyor. dayım desen konuşmuyor. bana ne gördün ne duydun diye anlat diyorlar. Mafyanin bi adamı yığılmış gitmeyin abi diyor kendi kendine konuşuyor herkesin kafa 1 dünya olmuş. hava serin ama tişörtü falan çıkardı sıcak geliyor bana. adamlar ayıkmış zaten sen gelme falan dediler. yok dedim girecem oraya. ya birbirimizi öldürecez ya da sakat kalacaz ama girecem. bi an herkes döndü bana baktı.
ne diyo lan bu diye. ulan ne dediğimi bi düşündüm de harbiden ne diyorum lan ben dedim. adamlarda tırstı zaten lan. çakma mafya bile hocam zorlayacaksa bırakalım başka yerlere gidelim dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar