Havas ve Buyu 7

2.1K 53 5
                                    

     Sabah bir hayli dinc uyandim, dus ve kahvaltidan sonra okula gitmek icin Hazırlanıp evden ayrıldım. Tam okula giden otobuse binecekken birden vazgeçtim ve kutuphaneye gitmeye karar verdim,ona yazdigim nota cevap verip vermediğini merak ediyordum. Ama saat daha erkendi,ya daha gelmediyse? Bende sabahin köründe oraya gidersem orada oldugumu anlar ve birsey yazmazsa, birgün daha bekleyemezdim v3 biraz zaman geçirmek icin kafeye gidip kitapları mı kurcalamaya başladım. Yaklasik uc saat kadar orada oturdum,artık zamani geldi diyerek kalkip kutuphanenin yolunu tuttum. Icimde ilk notu aldigimda ki tedirginlik yoktu,son notlar daki laubali tavrı beni iyice rahatlamis ti.  Kutuphaneye girdiğimde görevli ve benden baska kimse yoktu,direk kitabi almak icin o rafa yoneldim. Kitapları çıkarıp arkadan onu aldim ve ayni masaya gectim, garip bir sekilde heyecanlandım ve son kaldigim sayfayi actim. Iste orada,cevap gelmisti. Bir süre kagida baktim,icinde ne yazdigini tahmin etmeye çalışıyordum.  Dayanamayip actim,şöyle yazıyordu;
"-Birileriyle konusmanin illa ki bir amaci mi olmali? Belki kisa bir sohbet, belki de baska bir sey,neden bu kadar ciddilestigini anlamadim. Seni korkutmaya çalışmıyorum,ama belli ki sen benden Korkmuş sun:) Yuz yuze konusacagiz merak etme,zamani geldiginde. "
     Bir süre boyle devam etti,kütüphaneye gittiğimde notlar buluyor, bende notlar yazıyordum. Artık not demekte istemiyordum,mektuplasiyoduk bildiğin.  Bundan sonraki kisimda 20. Mektuba kadar günler cok monoton gectiginden sadece gelen mektupları yazacagim. Ilk uc mektubu daha once yazmistim, dördüncü mektuptan devam ediyorum.
Dördüncü mektup;
Ben; " Ne zamani ? Hem ne konusacaksin ki anlamadim, neden boyle birsey yaptigini da tabi. Ayrıca korktuğum falan yok,ne yapıyorsun anlaminda söyledim onu.
O " Beklesene biraz ne sabırsız insanmissin,ne acelen var ki ? Hayatina biraz heyecan girmiş oldu fena mi :) .
5.Mektup
Ben " kitabin beni ilgilendiren kismini okudum,artık buraya pek sik gelemem. Sen de bir an önce su gizemi bitirsen iyi olur..."
O " Aaa sikildin mi benden,daha yeni başlıyoruz oyle hemen nereye gidiyorsun:) Buraya daha cok geleceksin.
7.Mektup
Ben " Bırak ya,resmen utaniyosun. Bekleyecekmisiz,cesaretim yok demiyor da.
O- " Cesaretim olmasa,neyse. Bosuna bekle demedim,cok az kaldi.
9. Mektup
Ben - "  yav açık konussana,utanıyorum desene:) boyle sacma bir duruma dusmenin ne anlami var,hayır neden cekiniyosun onu da anlamıyorum.
O -   " Utanıyorum ha :) ya sen ne aceleci ciktin, tamam az kaldi.
     Mektuplar bu sekilde 20. Mektuba kadar devam etti,bundan sonra esas mevzu başlıyordu.
     19. Mektubu da okuyup eve geldim,hep ayni şeyleri yazıp sürekli oyaliyodu. Onu kizdi rip tahrik etmeye calistim ama bir türlü aciga cikmadi. Biraz internette oyalanip yataga uzandim,uykuya dalmam uzun sürmedi.
     Sabah kalktigimda bir gariplik hissettim,affiniza sığınarak söylüyorum rüyalanmisim. Simdiye kadar hic rüyalanmadim,ilk defa oluyordu. Kendimden bile utandim diyebilirim, " bu ne lan abazan gibi" diye soylendim,tabi direk banyoya. Hafta sonu oldugundan biraz daha dinleniyim diye tekrar yataga uzandim. Gözlerimi kapattigimda gece gördüğüm rüyayi hatırlamaya başladım,burada anlatacak değilim tabi.  " ulan ergenligin sonuna gelirken su basima gelen seye bak " diye güldüm, arkadaşlarıma anlatsam ne dalga gecerlerdi ama. Bugun ders calisasim yoktu,dışarı cikip aksama kadar eve gelmeyecektim. Zaten pazar gunu kütüphane de kapaliydi,tam bir bosluk icindeydim. Aklima kiz arkadaşım geldi,iki gündür neredeyse hic sohbet etmiyorduk. Telefonu elime aldigimda iki mesaj geldigini farkettim,kiz arkadaşımdi.
1 " Bugun bulusalim mi?"
2 " Konusmamiz lazim,12 de .......da seni bekliyorum. " Saat daha 10 du,yavas yavas Hazırlanmaya basladim. Bu da yeni moda olmustu,musait misin? Isin var mi? diye sormak yok,gel burada bekliyorum diyor o kadar, cok şımardi cok....

Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin