Bana ne anlatabilirdi ki,git gide supheleniyordum. Bir acigini yakalamak icin konusmak istiyordum ama kiz arkadasimi arama zamani gelmisti ve gec olmadan bu isi bitirmem lazimdi. Once onu arayip ona gore cevap vermek istedim, onun yaninda birkac kez aradim ama telefonu kapaliydi. Telefonu cebime koymadan once saate baktim vre bir sosyal medya hesabima mesaj geldigini gordum. Merak edip actim, kiz arkadasimdan gelmisti. Telefonunu bozuldugunu ve aksam sekiz gibi bura da olacagini yazmisti. Sabah ya da aksam farketmezdi,bugun bu isi bitirecektim. Simdi aksama kadar bostum,bu boslukta suphelerim de hakli olup olmadigimi ogrenmem lazimdi. Telefonu cebime koyup :
+ Betul mesaj atmis,aksam gelecekmis.
- Eve gidip aksama kadar onu mu bekleyeceksin ?
+ Ne yapalim.
- Ne biliyim,dolasalim biraz hava cok guzel.
+ Ben once bir yemek duasi yapayim, sonra kalkar bir yerlere gideriz
- Guzel
Bu bahaneyle ilk denemeyi yapacaktim,o yavas yavas toparlanirken duyacagi sekilde alti cumlelik duayi okudum. Gozlerimi bir an bile yuzunden ayirmadim,en ufak belirtiyi kacirmamam lazimdi. Dua bittiginde "Amin" deyip gulumsedi, tik yoktu. O degildi demek ki, ama tam emin olmadan kestirip atamazdim. Belki bundan etkilenmemisti,digerlerini de denemek lazimdi. Pastaneden cikip yurumeye basladik,hava cok guzeldi. Son bahar olmasina ragmen gayet sicakti ve yaprak kimildamiyordu, ileride ki buyuk parka dogru yuruyorduk. Ben yine sik sik ona bakiyordum,kucuk bir detay dahi onu suclamama ve bogazina yapismama yetecekti ama hicbir belirti yoktu. Boyle boyle parkin icine girdik,etraf cok sakindi. Aralikli oturan yirmi kadar insan vardi, yarisi da kucuk cocuklardi. Bana bakip " surasi cok sakin oturalim mi" diyerek bir banki gosterdi.
+ Olur oturalim
Aklima su an uygulanacak bir metod gelmiyordu, ezberimde tesiri cok yuksek bir kac dua vardi ama hangi bahaneyle okuyacagimi bilmiyordum. Durduk yere okursam mutlaka birseylerden suphelenecekti,baska bir yol bulmaliydim. Banka oturdugumuz da birsey soylememi bekliyor gibi yuzume bakiyordu,once onun konusmasini bekledim,cok gecmeden basladi
- Ee canini sikan ne ?
+ Ozellikle birsey yok,dedigijm gibi dersler falan iste. Malum bir de sinav var,herkes gibi beni de etkiliyor.
- O bende de var,ama sen de baska birsey var. Anlatmak istemiyorsan kalsin,ama anlatmak istersen her zaman dinleyebilirim. Bana guvenebilirsin.
+ Tesekkur ederim,oldugu zaman anlatirim.
Her hareketinden bir anlam cikarmaya calisiyordum ve gozum surekli uzerindeydi,bir taraftan da yanlos anlamasindan korkuyorum. Cok guzel bir kizdi,surekli bakislarimi yakaliyor ama birsey soylemeden sadece guluyordu,beni abaza sanmasindan korkmaya baslamistim. Oyle zannetmesi gayet normaldi,bunun aciklanabilir bir tarafi yoktu. Yine ona dikkatlice bakarken korktugum basima geldi ve "bir sey mi var ?" diyerek guldu. Acilen bir bahane uydurmaliydim, surekli yuzune baktigim icin aklima konuyu saclarindan acmak geldi.
+ Sacinda ki su ince orgu,cok guzel olmus.
- Haa,tesekkur ederim. Orguyu sever misin ?
+ Hem de nasil,
- Betul'un neden surekli orgu yaptigi belli oldu.
Dikkatini baska yerlere cekmek icin farkli konulara girdim,birkac saat sonra burdan ayrildik ve ben eve dondum. Aksama kadar kiz arkadasimin gelmesini bekledim,sonunda bir mesaj atip geldigini ve bulusmak istedigini soyledi. Bu saatte yalniz evden ayrilamayacagi icin evlerinin bulundugu sitenin bahcesinde bulasacaktik,her an evden cikmaya hazir oldugumdan mesaj gelir gelmez kendimi disari attim. Sitenin bahcesine girdigim an banklardan birinde oturdugunu gordum,yanina yaklasinca kalkip sarildi. "Yarini bekleyemedin mi?" . yanina oturdum.
+ Su konu aklimda kaldi,son birkez konusup tamamen kapatalim.
- Daha once konustuk bunlari,hani bir daha bu konuyu acmayacaktik.
+ Ya aklima takildi iste,hem bu son bahsimiz olacak soz.
- Uzatmayalim ama
+ Tamam. Simdi bastan alalim,sen sadece sorduklarima cevap ver tamam mi ?
- Tamam
+ Simdi,hersey benim kutuphaneye gitmemle basladi degil mi ?
- Sen oyle soyledigine gore.
+ Tamam,senin bu islerle hicbir alakan yoktu degil mi ?
- Ben sadece ruyalar gordum,bir de evde olanlar iste.
+ Senden kaynakli birsey degil oyle degil mi ?
- Evet
+ Muskalari getiren ve onlari yakan da benim. Sen beni bunu yapmam icin etkilemedin,dogru mu
-Evet
+ Basimiza bu belayi saran bana mektuplari yazan kisi degil mi ?
- Evet
+ Ben gunlerce korunmak icin ugrastim,baktik ciddi zararlar vermeye basladilar,dayanamayip son carre yakma islemini sadece ben yaptim degil mi ?
- Evet ama bunlari zaten biliyoruz,neden soruyorsun ki ?
+ Hersey kafamiz da netlessin diye,ozel bir neden yok. Sen sadece cevap ver. Butun hunlara ragmen onlari oldurdugum icin pismanim,sonucta onlarin bir sucu yoktu degil mi ?
- Yani,herseyi yapan o mektuplari yazandi. Butun suc onun.
+Tamam,bu konuyu kapatalim artik. Bir daha acmak yok.
-Tamam.
Bir saat kadar orada oturup eve dondum. Aramizda gecen konusmayi yaparken takip edildigimizden eminn oldugum icin herhangi bir duayla davet yapmadim. Simdi vicdanim rahatlamisti, eger birsey olacaksa da bana olacagini dusunuyordum. Benim de sucsuz oldugum ortadaydi ama ne olacagindan emin degildim,geriye beklemek kaliyordu. Aklima mektup geldi, gidip bakmak istedim ama artik okumama karari almistim. Baksam bile okumadan yakacaktim,ora da kalmasin diye almak istediysem de biri bulsa dahi ne oldugunu anlamayacaktir diye bosverdim. Aksama kadar dolasmaktan yorulmustur, uzerine bir de uykusuzluk eklenince resmen yari baygin dolasiyordum. Yarin yine erken kalkacaktim,bir an once uyumaliydim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar