Her yaz ailecek koyumuze gideriz. Amcalar halalar kuzenler coluk cocuk her yaz toplaniriz koyumuzde. o yaz da (2008) yine okullar kapandiktan 3 hafta kadar sonra koye dogru yola ciktik. icim kipir kipirdi, liseden yeni mezun olmustum, koyumu ozlemistim vs
Aksam karanligina dogru koye vardik. Köyün girisindeki mezarlik her zamanki gibi sessiz ve hafif sisliydi, normal mezarliklardan biraz daha degisikti bizimkisi. Mezarlarin mezar tasi yoktu, tamamen tahtadan derme catma islerdi. ve mezarligin tam ortasinda devasa bir cinar agaci vardi. Etrafi citlerle cevriliydi, urkunc bir yer oldugu icin koyun cocuklari ve yaslilari tarafindan turlu turlu hikayeler anlatilirdi orasi hakkinda.
Kucuk cocuklarin degil de, eskilerin dilinden dinleyince korkunc gelirdi gercekten ama ben hicbir zaman bu hikayelerin dogruluguna inanmamistim. 3 harfli diye birsey olduguna da inanmiyordum. ta ki o yaza kadar. hayatimin kabusa dondugu o yaza..
Koye girdik arabadan iner inmez iceri kostum. dedem ve nenem her zamankinden yasli gorunuyorlardi. Hayattan bezmislikleri gozlerinden okunuyordu ama bizi gorunce haliyle sevindiler. selamlasma kucaklasma fasli bitince bize derhal yatak actilar. hemen apar topar yattik. herkes cok yorgundu. beni arkadaki odaya yatirdilar. yataga uzanir uzanmaz pencereden disariyi seyretmeye basladim. pencerenin camindaki catlaklar bahce goruntusunu bloke ediyordu.
Tam uykuya dalacakken bir tikirti duydum. sesin nereden geldigini anlamaya calisirken bir tikirti daha geldi. ses yukaridaki tahta catidan geliyordu. ne oldugunu anlamaya calistimsa da hicbirseye benzetemedim. hayir ust kat diye birsey de yok köy evinde bildigin tek katli kerpic. huzurum kacti, bahceye cikip bi sigara yakayim dedim ve bahceye ciktim
iki adet evimiz vardi, butun herkes ilk evde yatiyorken ben, dedem ve nenem diger evde kaliyorduk. her evin ikiser odasi oldugundan beni ikinci odaya yatirmislardi. yerdekileri uyandirmadan, kimseye degmemeye calisarak sessizce disari ciktim. bir sigara yaktim ve yildizlari seyretmeye basladim. haziran ayinda olmamiza ragmen soguktan titriyordum. bahcede hemen hemen hicbirsey net gorunmuyordu. butun hersey en derin uykusundaydi sanki. sonra birsey dikkatimi cekti. evin bahcesindeki kucuk bir kulubenin isigi yaniyordu. bu kulube daha onceki gelislerimde yoktu. icim urperdi. gitsem mi gitmesem mi karar veremedim.
Ne olabilirdi ki en fazla? hem zaten isigi da yaniyordu. karar verdim, gidecektim. yavas adimlarla kulubeye dogru yaklasmaya basladim. yaklastikca usumem artiyordu. sapsari ve los bir işık kulubenin camindan zar zor belli oluyordu. cok kalin ve eski bir cami vardi kulubesinin. neden bilmiyorum ama titriyordum. korkudan olacak degil ya dedim , usuyorum heralde. kulubenin dibine kadar gelmistim. simdi ne oldugunu anlama zamaniydi, iyice dikkat kesildim, sikica kapanmis kapisina dikkatle bakinca bunun bir tuvalet oldugunu anladim. bizim koyun tuvaletleri bahcede oluyordu, bircok koyde boyledir bilmeyenler arastirsin. iyi guzel de, bizim bahcenin tuvaleti burada degildi. herhalde yerini degistirmisler dedim. kapinin uzerinde herhangi bir kilit yoktu, icerde birileri olmaliydi, tamam nefesimi cigerlerime doldurup kimse yok mu diye soracakken ellerimi farkettim. elimdeki sigaranin yerinde yeller esiyordu..
lan dedim noluyor arkami dondum, kostura kostura evin kapisina geri dondum, deli gibi yerlerde izmarit aramaya basladim ama yoktu. butun bahceyi delirmis gibi kosuyordum, hisirtimdan cikan seslerden olacak ki agildaki hayvanlardan homurtular duymaya basladim. sinirlerim iyice bozuldu , kostura kostura odama gittim. odama gecis yapabilmek icin once buyuk odadan yani dedemle nenemin yattigi odadan gecmem gerektigini biliyordum ama bu sefer yerde yatanlara dikkat etmeden, yanlislikla bir iki yerlerine basarak gittim odama. hemen yatagima girdim. ne boktan bir yere donmus burasi diye dusundum. benim catlak pencere camindan kulubenin sarimsi isigi cok ciliz bir sekilde farkediliyordu. kulube gorunmuyordu ama isigi siziyordu. birkac saniye boyunca isiga odaklandim ama isik birden sondu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
رعبBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar