Reis sinanın orda ışık var bizim odayı aydınlatıyo sadece bizde hiç ışık mışık hiç bişey yok ben cam kenarında uzandım . Lan okuduğum bütün duaları ezberlemişim nasıl okuyom peş peşe . Yattım Bu çocuk yan kanepede yatıyo . Gözlerimi kapatamıyom . Korkudan açıkkende cocuğa bakamıyom korkuyom , al dedim burdan yak arkadaş neyden kaçıyom neye geliyom falan diye içimden söyleniyom . saatten haberim yok herşey içerde sanki zaman durdu, ben dua okurken dalmışım bir ara . Ne kadar uyudum bilmiyorum ama o çocuğa öyle bir şartlanmışımki . Herif bişeyler söylüyo duyuyorum . o kadar hassaslaştı uykum . Nefes alsa gözümü açıcam o durumdayım . Her uykuya dalıp gözümü açtığımda bu bişeyler konusuyo anlaşılmıyoda. Ya söylediklerini duymakta istemiyom . Şimdi ilginç bişey söyler aklımı almasın diyorum. Tekrar uykuya daldım , Ya yanımda bişey var hissediyom , Bende belirtiler yok , Gözlerimi hafifçe araladım karanlık içerisi.
ben bu çocuğa sırtımı dönmüş öyle yatıyodum yani adama o kadar bakamıyom ya tüm samimiyetimle söylüyorum. sağıma dönük yatıyorum . neyse gözlerimi araladım göz ucuyla solumda duran bişey var,cesaret edemiyorum. hafif hafif başımı bir çevirdim. bu sen kalk ordan. benım yanımda ayakta bekle . ben soluma dönmemle birlikte bağırmam bir oldu. nasıl bağırıyorum anlatamam size birden atladım bunun üstüne düşürdüm kaçtım odadan bağıra bağıra .Sinan kalktı geldi teyze geldi birden yanıma bana ne olduğunu sordular durumu anlattım böyle böyle kalkmış bu baş ucumda dikiliyo. hoca korkma oğlum rüyasında kalkmıştır falan dedi , Ya dedim teyze nerde kalkarsa kalksın zaten panik atak olmuşum ne elimizde ne ayağımızda derman yok birde bununlamı uğraşıcam korkuyom allah allah ya dedim. Sonra teyze Gitti okudu bende gittim sinanın odasında yattım yerde kalmadım orda o lavukla. Sonra Uyku falanda tutmadı , hani kendımı o kadar huzurlu hissediyorumki o evin içinde yani uyku uyuycam diye sevinmekten inanın böyle o kadar mutluydum , çıktı bu çocuk geldi.
Orda Uyumuşum , Kadının güçlü olduğuna öyle bir inanmışımki hiç bir şey gelip beni rahatsız etmiycek gibi geliyo. o gece hiç uyumadım , Sabah ezanından önce hoca kalktı bizide kaldırdı. Abdest aldık. Çocuğun odasına gittik girdik içeri bunuda kaldırdı Kadın tekrar bir takım şeyler getirmişti yanına kağıt kalem ve siyah iplik bir makara.
Ya o oturduk çocukta yere oturdu çocuğun üzerine beyaz bir çarşaf attık ve sinan bu siyah iplik ile çocuğu komple dolamaya başladı ince siyah dikiş ipliği ama sıkı sıkı sarıyodu. Bende içimden allahım daha neler göstericeksin bana diyorum. kağıda bir takım şeyler yazdı. Çocuğun başına koydu ve dua okumaya başladı , Hava çok hafif aydınlanır gibiydi , ve bir kaç dakika sonra , Ezanın okumasıyla birlikte .
Çocuğun üzerindeki kağıt birden yere düştü ve yere düşmesiyle birlikte , size tüm samimiyetimle söylüyorum . o sıkı sıkı sarılan siyah iplik birden neredeyse eşit parçalar halinde diyebileceğim bir şekilde koptu hepsi birden bunlar koptu ve çocuk birden bayıldı yere uzandı. başında hala çarşaf vardı çocuğun , Hoca bişeyleri hızlı hızlı okuyodu. Sinanda bişeyler okuyodu fakat sinanın sadece ağzı kıpırdıyodu. Bir kaç dakika sonra çocuğu kaldırdık. dilinin ısırmış bir durumda duruyodu çocuk çarşafı kaldırdık hoca yüzüne biraz su serpti , cocuk açıldı , Adama ne oldu bilmiyorum arkadaşlar ama o itici ipne öyle bir yüz ifadesi vardıki, böyle tebessüm şeklinde bizimle konuşmaya çalışan bir adam oldu çıktı, tabi onun böyle olması gece benı korkutuğunu unutturamadı . hiç konusmadım onunla bir kaç saat daha sonra tekrar babaları geldiler . Cocuk gitti babasına sarıldı falan durumlarıda oldukça iyiymiş sonrada öğrendim. Bakın samimiyetimle söylüyorum . Adam kadına tam bir tomar para uzattı tomar öyle biraz değil bildiniz gözlerim açıldı birden. muhtar birden adamın eline atladı parayı cebine sokturdu. Muhtar gitti arabadan bir poşetin içinde bişiler getirdi kadın onları aldı. içindekileri görmedim , adam nerdeyse ağlıycak cocuğun babası nasıl öpüyo kadının ellerini çocuk falan acayip bişey oldular. tam bunlar çıkarlarken hoca teyze adama gidip 15 tane fakiri sevindir dedi, Adamda nasıl bir para varsa 100 tane olsun o teyzecim dedi. çıktı gitti, içeri girdik biz tekrar , Teyze bana poşeti mutfağa gotürmemi söyledi. Gotürdüm dayanamadım poşetin içine baktığımda ise , inanın göz yaşlarıma hakim olamadım ya ağlamıyorum ama göz yaşlarıma engel olamıyodum.
Poşetin içinde sadece ve sadece 10 tane kadar yumurta , bulgur , pirinç , kuru fasulye nohut ne biliyim ekmek böyle şeyler . inanın varya dedim böyle hayatım a.q ya o adamın elindeki tomarla o köyü alırdınız . inanamıyorum Paranın değeri o an benım için gerçekten bitmişti , çünkü dünya sizin olsa ne olur böyle bir şeyin pençesinden kurtulmanın yolu yok .
yıkadım elimi yüzümü geçtim içeriye , teyze bana bakıp tebessüm etti hiç konusamadım ağzıma bile açılmadı o anda ki , sorgulamak bana düşmezdi zaten. Kahvaltıdan sonra sinanla dışarı çıktık . Sinan kendısınınde bu takım şeylerle konusup görüşebildiğini ve kendısının bir çok hüddamı olduğunu söyledi, ya dedim hiçte öyle birine benzemiyosun dedim , kimseyi bişeye benzetme muHEn, kimseyi dış görünüşüyle yargılama dedi , ama dedim sende dün geceki çocuğu yargıladın benle gelip tanıstın konustun onunla konusmadın dedim , nerden biliyosun dedi , biz onunla bütün gece konustuk dedi. Yutkundum , nasıl konustu dedim içimden nerdeyse uyumadım ki ben , Ewet nerdeyse hiç uyumadın sen dedi . işte öğrenmeye başladın artık muHEn sana çok yardımcı olucam ben dedi. Ya dedim kardeş bana aşık olan cin var birde dedim benı koruyan 2 tane cin var dedim , güldü sadece tek koruyan "Bihan" cinin adı senı sadece bu koruyo , 2 gün önce diğer ikisi öldü dedi. Yürüyoduk birden durdum bana aşık olan cinin adını söylemesi çok şaşırmıştım çünkü bende bunu bilmiyodum , Diğerlerin öldüne inanamıyordum, Nasıl ölürler diyip sadece yutkundum , Onlar ssenın bekçindi onlar en alttı güçleri yoktur bile onları bi şekil değiştirler bir kaç tanesi bir araya gelince sana biraz zaman kazandırmışlar dedi, o gün ormanda senı koruyan onlardı , yılanı hatırlıyomusun dedi, Adam herşeyimi söylemeye başladı , o ve kedi vardı dedi, ben sadece yılanı gördümü söyledim kediyi hiç görmedimi söyledim , kedi hep benden önce gidiyomuş yılanda hissedince geliyoumuş. O gün ormanda benı kurtaran onlar oldunu ve onlara dua atmem gerektiğini söyledi , adapazarındaki hocanın bana diğer cini neden musalat ettiğni anlamıştım , çünkü tek güclü olan oydu diğerleri sadece vakit kazandırmak içindi. Yutkundum ve çok üzüldüm. Benım için mi öldüklerini yoksa emir aldıkları içinmi öldüklerini merak ediyordum, her iki alemede zarar verdiğimi düşünmeye başladım ve karamsarlığa kapıldım, Sinana dönüp bak abi 1 fatiha 1 subhanike duasından başka bişey bilmeyen ben dedim abi, inan o kadar kafam karışıkki neyin ne oldunu nasıl oldunu neyden oldunu hiç anlayamıyorum , o kadar bulmaca gibiki ne yapmam gerektini neye güvenmem gerektiğini hiç bilmediğimi söyledim. Ne olur bana bunları anlat allah aşkına ne oldunu biliyim , en azından biliyimde ne olucaksa öyle olsun dedim biraz tebessüm etti. elini omzuma attı yanımda rahat ol muHEn dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar