Ne zMan geleceklerini ve anlatacaklarimi dinleyip dinlemeyeceklerini bilmiyordum. Anlatsam bile inanacaklar mi ki ? Belki sadece onu degil,kendimi bile kurtarabilirim. Hatta su mektupcunun bile defterini durebiliriz! Butun suc onun burada olumu hakeden tek kisi o. Mantikliydi ama nasil yapacagimi bilmiyordum, kiz arkadasiminda konusmasi gerekiyordu ama ona soyleyemezdim. O an aklima guzel bir plan geldi, ne oldugundan haberi dahi olmayacakti. Hrerseyi itiraf edecek ve aradan cikacakti. Bunun tek yolu vardi ve onunla yuz yuze olamamiz gerekiyordu, sabahin korunde arayip cagirirsam supheleneceginden oglene kadar beklemeye karar verdim. Kimsenin olmadigi,kisik sesle konusmak zorunda kalmayacagimiz bir yere gitmeliydik. Bu tip yerler vardi ve ne kadar erken gidersek o kadar sakin olacakti, bir saat sonra arar soylerim, erken gelebilirse en gec iki saat sonra birine gideriz.
O bir saati bos gecirmek istemedim,zaman gecirecek birsrey ararken aklima onlarin yakma seansi sirasinda ölürken soyledikleri kelimeler geldi. Ne dediklerini hatirlamiyordum,o gun unutmamak icin not almistim. Cantamdan defterimi cikartip o kelimeleri yazdigim sayfayi buldum, bes kelime vardi. Sozlugu alip aramaya basladim,birkacini bilmeme ragmen emin olmak icin onlara da baktim.
Sahibe: Sahip
Hiye : O.( bir kadindan bahsederken ya da onu isaret ederken,kadinlar icin kullaniliyor.)
Dara : Hukumdarlar icin kullanilan bir sifat, buyuk ve guc sahibi anlamina geliyor.
Deveran: Etrafinda donup dolasmak.
Mektebe : Okul,ders yapilan ve kitap okutulan yer.
Sahip dediklerini anladim ama hiye kismi cok ilginc,o kadin derken kimden bahsediyorlardi ? Kiz arkadasim mi ? Yoksa baaka bir kadin daha mi var ? Sahip dedikleri bir kadin mi yoksa ? O zaman mektupcu da bir kadin,eger oyleyse bu bilgi beni ona cok yaklastirir. Dara derken de onu kastetiyorlar buyuk ihtimalle . Deveran da etrafimiz da dolasmasi olmasi,mektebin kutuphane oldugu belli zaten. Bunlar cok onemliydi, toparlayip bir anlam cokartirsam ciddi bir ipucu vardi. Simdi arka arkaya getirince aklima su geliyordu : " Sahibimiz,o kadin. Guclu biri, etrafinda donup dolasiyor. Kutuphane" Tamam iste,kutuphane de bela olup etrafimizda dolasmaya basladi. Guc sahibi oldugu icinde onlari yonlendirip bize istedigini yapmaya calisiyor. Yine de hiye den tam bir anlam cikartamiyordum, sahipleri icin mi,kiz arkadasim icin mi soylediklerini anlayamiyordum. " O kadin,hangi kadin lan! " Bari gidrerayak ise yarayacak bir seyler soyleseydiniz,gerci kiz arkadasimdan bahsetseler onunla ilgili konusurlardi. Sikintidan sesli dusunmeye baslamistim, kendi kendime konusurken telefon calmaya basladi. Kiz arkadasim olabilir diye endiselendim,bu saatte aradiysa kesin bir sey olmustu. Uzanip masadan aldim,Rabia ariyordu. " Bu saatte Allah allah" merak edip actim.
+ Efendim
- Gunaydin.
+ Gunaydin
- Uyandirdim mi yoksa ?
+ Hayir,uyanali bir saat olmustur.
- Hmm,nasilsin ?
+ İyi olmaya calisiyorum,sen ?
- Aynen,oglen isin var mi ?
+ Var, eski bir arkadasimla bulusacagiz.
- Kacta bulusur,kacta ayrilirsiniz ?
+ 11 gibi bulusuruz ama kacta ayriliriz bilmiyorum, bir konuda yardim lazimsa cekinmeden soyleyebilirsin.
- Ha yok ya yardim degil, belki birseyler yapariz diye aramistim
+ Dedigim gibi arkadasimla bulusmam lazim, ondan ne zaman ayrilacagimi bilsem ona gore birsey soylerim ama simdi ne desem yalan olur.
- Tamam o zaman,peki dortten erken ayrilirsaniz bulusabilir miyiz?
+ Kesin birsey soyleyemem ama olabilir, duruma gore erken ayrilirsak haber veririm.
- Tamam bekliyorum.
+ Tamam,gorusuruz.
- Gorusuruz.
" Sabah sabah aramak da ne ,ben kiz arkadasimi bile uyandirmamak icin aramiyorum. Ha yani o kadar zaman durdun durdun,bugunun sabahini mi buldun" Yine sinirlendigimi farkettim,yine bir sebep yokken. Bu saatte aradogina gore belki bir derdi vardi, oyle olmasa bulusmak icin neden boyle israrci davransin ki. Gittikce agresiflesiyordum,iyi ki bunu ilk farkeden yine bendim. Bilincinde olmam,bunu kontrol etmemi, saglayacak ve etrafimdaki insanlara yansitmami engelleyecekti. Odanin icinden tikirtilar gelmeye basladi, dikkatle dinleyince kaplumbagamin yine firar denemesi yaptigini gordum. Bu hayvan hic yilmayacaktibelki de bir dereye birakmaliydim, orayi sevse hic kacmaya calisirmiydi. Boyle boyle bir saati gecti ve telefonu alip onu aradim.
+ Gunaydin
- Gunaydin
+ Keyifler nasil ?
- iyi,sen de ?
+ Sana bagli, bugun seni gorebilsem iyi.
- O zaman bugun moralsiz gececek.
+ Benden habersiz nereye ?
- Halami ziyarete gidecekmisiz, benim de haberim yoktu.
+ Ne zaman donersiniz ?
- Yarin,bir gece yaninda kaliriz.
+ İyi,donunce gorusuruz artik. Aksam ararim yine.
- Tamam,gorusuruz
+ Gorusuruz.
" Haydaa,ulan olacagi mi var nedir. Neyse yarina sag cikarsak bakariz artik." Soylenirken Rabia aklima geldi,bu kizin bir derdi olmasa bu saatte aramazdi. Bu saatte de beni aradigina gore ya benden baska sikintisii paylasacak kimsesi yoktu, ya da cevresinde kendine en yakin gordugu bendim. Yapacak baska birsey olmadigindan arayip onunla bulusmak istedim,aradigim da telefonu kapaliydi, biraz bekleyip yine aradim bu sefer caldi:
-Alo.
+ Arkadasimi aradim, halasi rahatsizlanmis onun yanina gitmesi gerekiyormus. İstersen simdi bulusabiliriz.
- Olur,nerede bulusalim ?
+ Tanistigimiz kafeyi hatirliyor musun ?
- Evet
+ Bir saat sonra orada bulusalim mi ?
- Tamam
+ Tamam,haberlesiriz ben hazirlanayim.
- Tamam,gorusuruz
Ne soyleyecegi pek umrumda degildi acikcasi, derdim zaman öldurmekti. Hazirlanmaya basladim...
Telefonu kapattiktan 45 dk sonra kafedeydim, girmeden goz ucuyla iceriye baktim,cok sakindi. Gerci bu saatte kim kafeye gider ki. Giris kat hareketli olacagindan ikinci kata ciktim, masa secmek icin etrafa bakinirken onun kosede ki masa da oturdugunu gordum. Hayret, bir kiz bulisma yerine erken geliyor. " Ne ara hazirlandin da bu kadar hizli geldin" Kendi kendime mirildanarak yanina gittim,iyice yaklasana kadar geldigimi farketmedi.
+ Merhaba.
-Merhaba
Cani sikkin diye dusunmustum ama gayet neseliydi, yuzume bakarken gulumsuyordu. O ara " manyak mi lan bu" diye dusunmedim degil. Sabahin korunde arayip disari cagiriyor,sirf muhabbet etmek icin mi? Garip. Karsisina oturdum, neredeyse kahkaha atacak gibiydi.
+ Bu nesenin ozel bir sebebi var mi ?
-Yoo,bugun boyleyim.
+ iyiymis,dunya sana guzel.
-Sana kotu mu ?
+ Ne sen sor,ne ben soyliyim.
- Bir sey mi var ?
+ Birsey oldugundan degil,cevrem de beni neselendirecek pek fazla sey yok.
+ Betul de mi seni neselendirmiyor ?
+ Ondan degil. Dersiydi,sinaviydi bunaldim bu aralar.
- Kusmusunuz yoksa
+ Yoo
- Ne biliyim bu aralar sizi hic beraber gormuyorum,hatta ayrildiginizi bile dusunmeye baslamistim.
+ Dedigim gibiydi, dersler yuzunden pek disari cikmiyoruz. Arada gorusuyoruz.
- Peki biz kusmuyuz ?
+ Neden kuselim ki ?
- Ne bileyim, rapor aldiktan sonra ne aradin ne de mesaj attin. Betul de aramadi,bana tavir aldiniz sandim.
+ Hayir canim ne alakasi var, biz disari cikmoyoruz diye haber vermemisizdir yoksa ne tavri yanlis anlama. Zaten o bir suredir akrabalarinin yanindaydi,kuzenleri yaninda olunca aramaya firsati olmamistir.
- Benimle gorusmemi istemiyor degil mi ?
+ Oyle birsey soylemedi,sen durduk yere neden boyle dusunuyorsun ki ? Tartistiniz mi yoksa ?
- Yok yani, seninle tanistiktan sonra bana soguk davranmaya basladi da. Kiskanmis olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar