Bu tıslama sesi o büyücünün evindeki sesin aynısıydı ve o anda hocaya anlatamadığımız şeylerdenmiydi acaba bu gece yaşadıklarımız diye düşündüm. Hoca hafifce basını hareket ettirdi , kadında hiç ayağa kalabilecek güç kalmadığı belliydi gözlerini açtı , ağlamaklı gibi bi hal aldı yüzü . levent e gel kaldıralım dedim, kadını kaldırdık ama sandalyelerin olduğu odaya gitmek istemiyorum, çünkü bize bulundumuz odadan hiç çıkmamamız gerektini söylemişti.
kilimlerin hepsini bir araya getirdik ve kadını oraya yatırdık, ama kadın bişeyler söylemek ister gibi bana bakıyo , hocam bişeyiniz varmı diyorum , gözlerini yavaşça kapatıyo ve tekrar bişey ister gibi bakıyo . evin içinde ortalığı aydınlatan tek şey antrede duran bir gaz lanbası . odadan dışarı çıkıp su alalım dedim levent'e , oğlum ya tekrar gelirlerse napıcaz dedi , daha bi tedirgin oldum. biraz önce yaşadıklarımızdan bizi kurtaran hocada felç olmuş gibi yatıyo . Levent bunlar sana bişey yapmıyolar , benı istiyorlar git çabuk mutfaktan su doldur getir dedim. Levent biraz isteksiz bi şekilde kalkıp tamam dedi , kapının kolunu tuttu besmele çekti odanın kapısını açtı bir adım yada 2 adım attı bembeyaz bir şey aniden belirip çıkış kapisına doğru gitti . ben kaç içeri demeye kalmadan dış kapı nasıl tekmeleniyo mustafa kapıda bağırıyo adeta can havli ile biraz önceki bağırmaların aynısı, levent bize doğru koşmaya başladı bağırarak dua okuyo . levent içeri girince birden hocada bi titreme ve inleme başladı ikimizde hocadan uzaklaştık bağırışmalar nasıl şitdetlendi . Kapıyı açalım diye bağırıyom levent allah için açma diyo , Korkudan artık kelimeler boğazımda düğümlendiler. bıçağı çıkardım odadan yavaş yavaş çıktım ayağımın ucuzla kapıyı açtım . Mustafa çömelmiş bağırıyo bunu böyle görünce geri geri gitmeye başladım . 5 saniye kadar öyle durdu ve birden içeri girip kanepenin altından bir ibrik çıkardı . hocanın yanında dizlerinin üzerine çöpüp bağıra bağıra hocanın yüzüne ellerine dökmeye başladı. içerde daha bir kuveetli bağırıyo. Birden kalkıp karşımda durdu ve tekrar gözlerimin içine bakıp 2 defa daha bağırdığı ve kapıyı çekip aşagiya doğru koşmaya başladığında , dizlerimin üzerine çöküp ağlamaya başladım bu hiç bitmiycek gibi gelmeye başladı . Mustafanın ordan çıkışına sevinmiştim ki başımın üzerinde duran , gaz lanbasının ışığının bir florasan ışığı çıkarana kadar allah diyip son bi hamle yaptım girip odaya kapıyı kapadım. levent kapanmış dizlerine , kalk kalk diye bağırıyorum. ibrikte kalan suyu hocanın yüzüne son gücümle bağırıp dökmeye başladım . allah aşkına kalk hoca diye haykırıyorum bir yandan ağlıyorum , levent e bakmak için bi an arkamı döndüm ve tekrar başımı çevireceğim sırada kapıdan bir karartı geçti o anda birden elimi bişey tuttu ve dizlerimin bağı artık çözüldü, sadece ne diye bakabildim , parmağımı dahi oynatacak gücüm kalmamıştı , hoca birden tamam oğul tamam oğul dedi.
birden güç ve mutluluk hissi geldi . levent geldi teyze kalk diyo yavaşça kaldırdı duvara yasladı. oğullar, siz ne yaptınız deyip ağlamaya başladı . kadın nasıl hüngür hüngür ağlıyo çocuk gibi ben ise hiç bir yerimi hareket ettiremiyorum , bende ağlıyorum ama kadının kalktığı içinmi , yoksa geçici bir felç yaşadığım içinmi bilmiyorum ama bütün hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyodu. levent e hareket edemediğimi söyledim , hoca levente ibrikte su varmı diye sordu . levent gidip kontrol etti , var hocam dedi , içir ona o suyu dedi . ben normal su bekliyorum içindekinin bir acı tadı var . allah razı olsun o teyzeden, bazı bitkileri toplatıp yapmış o suyu , sadece suyu içtiği hatırlıyorum . başka o gece ne oldu hiç bilmiyorum .
Ertesi gözlerimi açtım nerdeyim falan gibi şoka girdim. yavaş yavaş sağa sola bakıyorum. Gece geçirdiğim o geçici felç yetmiyomuş gibi mustafayı yanıma oturtmuslar birde inme insin diye sanki , lan ben bunu bir gördüm bağırarak kalktım ayağa . Levent geldi odaya ,bunlar mustafayla kanka olmuşler bana ne korkuyon be oğlum diyo . suslan diye sert yaptım buna neyse gel kahvaltı edicez falan dedi saatten haberım yok . teyze yapmış bişeyler yedik içtik . çocuklar çıkın biraz hava alın gidin mahmut abinizin yanına az dolaştırsın buraları size falan dedi . mahmut kim teyze dedim. levent Kahveci abiymiş dedi. Tamam dedim dışarıya çıkıyoz kapıdayım . kapıdan korkuyom a.q akşam yaşananlar hiç konusulmuyo . indik aşagiya kahveye çay içtik sigara , sonra gelin bi tur a çıkalım dedi mahmut abi , abi dedim burda elektirik yokmu . var ama hoca abla kullanmıyo dedi , siz akrabamısınız dedim. yok dedi zamanında bizim oğlanı getirdik o zaman bu zaman burayıda ben işletiyom dedim , kimse yok kahvede nie böyle sakin burası evler buraya biraz daha uzakta zaten burdakilerde izmit, sakarya oralara gitti orda çalışıyolar bazen geliyolar bizde 5 bilemedin 10 hane kaldık yaşıyoz dedi. mustafa bizim yanımızda sen nasılsın dedim . iiiii iiiiii dedi, ohbe bişeyleri sorunca söylüyo sevindim. Mahmut abi senın ev nerde dedim biraz ilerde dedi bayada ilerde bi ev , eşiyle kendısı kalıyo çocuklar istanbulda , birisi ayakkabıcı diğeride memurmuş. anlattı falan filan. sizin burda enterasan şeyler oluyomu abi diye sordum, eh biraz falan dedi konuyu degiştirdi sormama fırsat vermedi .saat 2 gibi falan geri döndük . kahvenın arkasında bahce var ama hep incir ağacı var bir sürü.
incirmi satıyosunuz abi diye sordum. biraz ters bi şekilde yok be oğlum burası hoca ablanın bırakmaz kimse buraya girsin dedi. iyi neyse artık sıkıntı yaptı abi ben eve çıkyıım görüşürüz dedim . levoyada işaret ettim . çıktık yukarıya bi heycan var , Girdik eve teyze akşam hiç bişey olmamış gibi davranıyo. Girer girmez sordum . Teyze akşam ne oldu söylermisin dedim.Gelin az hele şöyle bi oturun konuşalım dedi;
hocam bak biz böyleri şeyleri bilmeyiz , dua bile bilmiyoz a.q . Oğlum akşam yaşadıklarınız belkide hiç bile olabilir dedi.
Siz bir anlaşma yapıp ikinizden birini feda etmişsiniz dedi, yıkıldım , yaptık abla ewet leventi verdik dedim . bu sinirlendi ne beni verdin lan falan diyo, teyze bak bizi bu işe sokan levent ne yaptı ne etti bilmiyorum, nasıl çıkıcamızı bilmiyorum, hatta ne olduğunuda , fakat biz bi patates gömdük dedim , bu büyücü bi adam var . levente bir takım şeyleri yazıp vermiş buda bana dua niyetine verdi okuduk bu oldu , kurtalım diye gittik , mezarlığa patates gömdük çivi saplanmış bir patates hepsi bu.Oğlum daha ne yapıcaksınız. en kötüsünü yapmışsınız kendı elinizle teslim olmuşsunuz , hocam ne yaptımızı bilsek yaparmıyız allah aşkına , deme böyle daha bi bunalıma giriyorum , ah be oğlum ben size anlatayım ozaman , Benım çocuklarım burdan bu yüzden gittiler ben yolladım onları, burda olan biten herkezi korkutuyodu , bende onların başına iş gelmesin die onları yolladım, ama kendim hiç 2 günden fazla kalamadım hiç hatırlamadan geri geldim dedi.
Teyze dedim peki bizden ne istiyolar dedim , hocayı düşüncek halde değilim ne yaptığı hiç umrumda bile değildi açıkçası, yeterki kurtulalım . oğlum size 4 tane s... f... v... e... isimli hüddam musatlat edilmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiyede Yaşanmış Cin Ve Hayalet Olaylari 2 (Düzenleniyor)
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar